Ana içeriğe atla

Hadsiz insan kendini kandırıyor !

''Tanısan seversin!'' cidden bak !Az bi dinle belki de karşındaki kişiden de alacakların vardır ;unutma yaşam menfaatler üzre kurulu müdür ! Evet herkesi sevmek zorunluluğumuz yok siz bakmayın Celalettin Rumi'ye onun yüreği kocaman bizimki sadece sevdiklerimize kadar...Ama sevmediğiniz hatta sevmeyeceğinizi düşündüklerinizde de alınacak dersler vardır ; bakın izleyin sonra da gördüğünüz yanlışları kendiniz yapmayın ...bak işte bununla da bir soruya doğru cevap vermiş olursunuz ; 25 puanlık soruyu hafife almayın müdürleeeerrrr ;)

Gerildik hemde öyle bir gerildik ki Ajda Pekkan bile yanımızda masum kalır (ahan da radyo da Ajda çalmaya başladı) dünya hayatının telaşı resmen bizi psikopata döndürmek üzere ;haberleri biraz izleseniz beni anlarsınız.. Gerçi biz eskiden de böyleydik de tv falan olmadığı için pek haberdar olamıyorduk içimizdeki psikopatlardan ..Ne ise arkadaşlar belki de içtiklerimize bişey katıyorlardır içimizdeki canavar canlanıyordur bu da olası !

Bize ne olduysa doğadan ayrılıp yerleşik hayata geçmemizden sonra oldu diye düşünüyorum betonların demirlerin içinde kala kala robotlar olduk arıza yapınca da direkt psikopata bağlıyoruz maaaaleseeeeef ! La düşünün özüne sadık kalmaya çalışan insan evlatlarına ''Salak'' dendiği zamanlardayız daha ne diyeyim.. Allah bizim beyinsizliğimizi bildiği için merhametinden kitaplar göndermiş yol göstersin diye ama onu bile kaale alma zahmetinde bulunmuyoruz .. Cehennemden korkuyoruz ama bizimki kuru bir korku resmen ; yoksa yaptığımız her pisliğe yanlışa hataya devam ediyoruz ortaya çıkan toplumsal bozuklukları kafadan uydurduğumuz ''Başkaları!'' gurubuna atıp mis gibi yaşayıp gidiyoruz !Kısa ve öz: Hadsiz insan kendini kandırıyor !

''Ayy toplum çok bozuldu çocukları sokağa çıkarmaya korkar olduk'' : hadi be uzaylılar gelip diğer çocukların ruhunu ele geçirip diğer çocukları ahlaksızlığa mı itiyor yaniii !!
Herkes torpil peşinde ; hadi yaa fırsatını bulsan sen çalışma arkadaşını yere itip makamına oturmak istemezsin, çocuğun iyi yere kapak atsın diye uğraşmazsın he mi ?


Yorumlar

Ramazan dedi ki…
Yorumunuzu girin...Ne güzel her şey net ve anlaşılır bu kadar güzel yazılmış yazıya imza atıp keyifle okumak düşer kalemine ve gönlüne saglık.
Unknown dedi ki…
Artik yazilarini okuyabilicem kisa yol olusturdum😀 nekadar eksik kalmis ne ozlemisim yazilarini. Hangisini okursam okuyayim hep kendimden bisey var hep bi + Teşekkürler sana..
Unknown dedi ki…
Iyiki varsin iyiki artik okuyabiliyor ve bulabiliyorum kaybettiklerimi . Kalemine yuregine saglik arkadasim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede Kalmıştık Gezimizde...

Kalabalığın içinde gürültüden kendini soyutlamanın yolunu bulmuş insanlar! Bilenler bilir, bilmeyenler için açıklama;Sultan Ahmet meydanı.. Buranın fotograflarını ayrı bir postta yayımlayacam ama ; Kutsal emanetler bölümünün kuyruğunu şimdiden görün istedim ;) Dikili taş (merak edenler tarihini googleden araştırıp okusun lütfen) S.Ahmet arka sokaklarında güzel yerler var Caminin dış avlusunda oturup hem dinlenip hem de geleni geçeni izleyebilirsiniz benim gibi ;) Sultan Ahmet Cami Girişi Kalabalığı görüyorsunuz değil mi ? Kalabalık İstanbul'un göbek adı olmalı;) Tarihi binalar İstanbul'u, bahçeler de tarihi binaları süslüyor Kubbeler Diyarı! Seramik pek de yakışmış ...İyi fikir, helal olsun diyorum Arabadan inip fotoğraf çekmemi kimse beklemezdi herhalde.. Arabadan da anca bu kadar ;) Sahaflar Çarşısı (adı böyle miydi tam olarak bilemiyorum)

Benim Sorularım!!

S iz de çabuk sinirlenen biri değil misiniz ;) ?  G ülmeyi çok mu seversiniz? O kumak vazgeçilmeziniz mi? P eki , karşınızdakini(saçmalamadığı sürece tabi) dinlemek sizi sıkmaz mı? D eniz tutkunuz var mı ,boğulma korkunuza rağmen? Ç ay ve simit nostaljiniz mi? S izi ilk görenler sizi sert ve kibirli sanıyor mu ? H ayatta her yaşananın bir hikmeti olduğuna inananlardan mısınız? Hayat hikayerine saygınız sonsuz mu ? B üyük konuşmamak gerektiğini zamanla öğrenenlerden misiniz? İ nsanların herzaman hata yapabileceği gerçeğini hiç aklından çıkarmayanlardan mısınız? K endinizle dalga geçebilir misiniz ? İ nsanlara onlarla ilgili neler düşündüğüzü söylemekten kaçar mısınız siz de? R eelde olmadığınız kadar umursamaz mısınız sanalda ? S iz de trip atanlardan boğuluyor musunuz? D ağa küsen tavşandan haberiniz olmadığı oluyor mu , sizin de? P eki,birilerinin sizi anlamasını beklemektense, isteklerinizi açıkça söyleyenlerden misiniz? İ nsanlara karşı güven sorununuz yok mu mesela , güvendiğin...

Dünya Değişiyor :Gazze'den Önce Gazze'den Sonra !

Uzun zaman sonra... Dünya öyle bir hal almaya başladı ki her sey yerle bir olmuş durumda ! Hüs-ü zanlarımız su-i zanlarımızla halay çekiyor biz ise hangisine tutunacağımızı şaşırdık... Var olduğunu düşündüğümüz her şeyi kapitalizm ağzına aldı çiğnedi yuttu şimdi ise sindirilmek üzere midesine indirdi, eğer ki genel cerrahi ile inandığımız insani vasıflarımızı onun midesinden almazsak umutlarımız batıdan doğacak !!! Buraya bir virgül koyup yazıma devam edeceğim ,üzerine uzun bir yazı yazmak niyetiyle ! iyi ve kötü diye bize öğretilenlerin allak bullak olduğu devrin zavallılarıyız hepimiz !  Dün bize ''Gavur '' diye öğretilen insanlar bugün Gazze'de işlenen katliama en yüksek ses ile karşı olduklarını haykırıyorlar ''Müslüman Alemi'' dediğimiz ülkelerin yöneticileri  ise milyonlarca dolar karşılığı konsere çağırdıkları Jennifer Lopez konserinde çılgınca eğleniyorlar !! Genelleme yapmayacağım zira Müslüman kardeşlerimizin yaşadıkları topraklarda yönetic...