Gerçi Sıla'yı pek dinlemem ama bir gün bu videoyu gördüm ve çok hoşuma gitti.Sıla bu videoda kuzenimi hatırlattı bana.O da bu tarz giyiniyor ve bu tarz şarkı söylüyor ve onunda sesi dinlendirici/harika...Sonra videodan gözümü aldığımda şarkının da çok güzel olduğunu fark ettim ,o gün bu gündür müzik listemde 2. sırayı aldı.Malumunuz 1. sırayı Mehmet Erdem sahiplenmişti, hala da öyle...Bu aralar şarkılarla geçiştirebilirim blog postlarını ,şarkılar kurtarıcılarımız da olabiliyor bazen... Hadi size iyi dinlemeler..
Yorumlar
Gelibolu17
İnsan yorulduğu zaman nefes almalı dinlenmeli ve düşünmeli en azından kendini...
İyi haftasonları...