Ali Atay (nam-ı diğer Mecnun) yazmış, Mehmet Erdem de seslendirmiş..Pek de güzel olmuş.
Kalabalığın içinde gürültüden kendini soyutlamanın yolunu bulmuş insanlar! Bilenler bilir, bilmeyenler için açıklama;Sultan Ahmet meydanı.. Buranın fotograflarını ayrı bir postta yayımlayacam ama ; Kutsal emanetler bölümünün kuyruğunu şimdiden görün istedim ;) Dikili taş (merak edenler tarihini googleden araştırıp okusun lütfen) S.Ahmet arka sokaklarında güzel yerler var Caminin dış avlusunda oturup hem dinlenip hem de geleni geçeni izleyebilirsiniz benim gibi ;) Sultan Ahmet Cami Girişi Kalabalığı görüyorsunuz değil mi ? Kalabalık İstanbul'un göbek adı olmalı;) Tarihi binalar İstanbul'u, bahçeler de tarihi binaları süslüyor Kubbeler Diyarı! Seramik pek de yakışmış ...İyi fikir, helal olsun diyorum Arabadan inip fotoğraf çekmemi kimse beklemezdi herhalde.. Arabadan da anca bu kadar ;) Sahaflar Çarşısı (adı böyle miydi tam olarak bilemiyorum)
Yorumlar
Odaya hapsetme cezası vermeseydi,sevinirdim kalmasına...
Güzel şarkı sanırım dinlediğim,dinleyemediğim veya.
Kaçıncı çalışı hatırlayamadım,hüzünlü bir müzik ,değilse de bulur ya beni hüzün. Dalıp gidiyorum her seferinde,ve duymaya başlıyorum 'uzaksan duyamazsın' yalan işte,uzağım ve duyuyorum.