Kendinizin bile unuttuğu hayalleriniz vardır düşüncelerinizin kenarlarında köşelerinde.Sonra bir gün bir şey olur ya da biri çıkar karşınıza ve o gizlilere ittiğiniz hayallerinizi/yapabileceklerinizi ama ertelediklerinizi hatırlatır size.Bir hamle yaparsınız ve adım atarsınız hayalinizi gerçekleştirebilmek için.Ve olmaz...Bir şeyler yine engel olur ve hayaliniz yine arkalara itilmek üzere çekilir sineye...Belki bir süre sonraya gerçekleşecektir ya da hiç bir zaman gerçekleşmeyecektir.Bir şekilde gerçekleşmemiştir, siz inanmış olsanız da gerçekleşeceğine...Vardır bunda da bir hikmet dersiniz ve bütünü göremediğiniz için yine sessizliğe bürünürsünüz kalbiniz buruk.Her şeyin hayırlısını ,hayırlı olacağı zamanda isteyen de sizsinizdir ve beklersiniz...Umudunuzu da hayalinize katarak...
Kalabalığın içinde gürültüden kendini soyutlamanın yolunu bulmuş insanlar! Bilenler bilir, bilmeyenler için açıklama;Sultan Ahmet meydanı.. Buranın fotograflarını ayrı bir postta yayımlayacam ama ; Kutsal emanetler bölümünün kuyruğunu şimdiden görün istedim ;) Dikili taş (merak edenler tarihini googleden araştırıp okusun lütfen) S.Ahmet arka sokaklarında güzel yerler var Caminin dış avlusunda oturup hem dinlenip hem de geleni geçeni izleyebilirsiniz benim gibi ;) Sultan Ahmet Cami Girişi Kalabalığı görüyorsunuz değil mi ? Kalabalık İstanbul'un göbek adı olmalı;) Tarihi binalar İstanbul'u, bahçeler de tarihi binaları süslüyor Kubbeler Diyarı! Seramik pek de yakışmış ...İyi fikir, helal olsun diyorum Arabadan inip fotoğraf çekmemi kimse beklemezdi herhalde.. Arabadan da anca bu kadar ;) Sahaflar Çarşısı (adı böyle miydi tam olarak bilemiyorum)


Yorumlar
o resim de ne kadar güzelmiş öyle.
Hayallere ulaşmak adına...
evet biz algılayamasak da muhakkak vardır..
Resim beğendiysen al senin olsun:)
/GÖK-TÜRK;
Şüphesiz..
/Volkan DENİZ,
Ben denedin zoru da kolayı da gerçekleşmiyor vardır bunda da bir hikmet :/
Her şeyin hayırlısı hayırlı olacağı zamanda olsun inaşllah ;)
Hayaller yoksa tutunacak dal da kalmıyor sanırım...Her şeyin hayırlısı :)
/elif,
sevgiler bizden de sana adaş :) Teşekkürler güzel yorumun için..
/Adsız,
riske girsek de gerçekleşmeyenlerden bahsetmiştim ben ama...
Rabbim hakkımızda hayırlı olanı versin amin.