Ana içeriğe atla

Blog Hikayesi Konusunda ''Mim''lendim ama ''Mim''lemedim ;)

Bir mimdir iki mimdir 3 mimdir 4 mimdir 14 mimdir...!Arkadaşlarımın ricası üzerine blog hikayemi yazacam bu günkü akşam yemeğinde pardon postumda (blogdan post çakaldan dost olmaz diyesim geldi neyse konuyu dağıtmayayım)


Şimdi güzide nadide dostlar blog yazmaya kız kardeşimin ''Sen de yazsana''demesiyle başladım.Çocukluk ve gençlik yıllarımda (21 yaşıma kadar olan kısım) günlükler yazmayı, okulda gazete çıkmayı pek bir severdim.Bu yüzden univ.de ceza bile aldığım olmuştur(bundan 10 yıl önce 500 tl ceza ödemişliğim var ki sormayın gitsin, hala yanarım verdiğim o paraya) Sanırım bunları da göz önünde bulundurarak kardeşim ''Abla sen de yazsana''sözünü söyleme gafletinde bulunmuştu.


Ben yazmaya başladım başlamasına da saçmalardan seçmeler yaparcasına yazdım durdum ilk başlarda.Hatırlayanlar bilir ilk postlardan birini yeniden paylaştığımda pek bir gülmüştük hep beraber :) Geri dönüp ilk yazılarımı okuduğumda  ne kadar çok gülmüştüm ey gidi eyy ne günlerdi ;) Bir gün kardeşime :''Sen benim yazılarımı okuyor musun ,bana yaz yaz diyordun?'' dedim. Cevabı ne oldu tahmin edin bakalım! Evet evet bildiniz okumadığını söyledi ama tam olarak şöyleydi cümle:''Okumuyorum çünkü çok sıkıcı'' (Haksız da sayılmazdı yani...)Tabi bunun üzerine de baya bir gülmüştük kulakları çınlasın.Kardeşimin bu eleştirisinden sonra  yazılarıma çeki düzen verdim ve öyle yazmaya başladım...Devamında okudum okudum ve yorumlar yaptım ,benim yazılarıma yapılan yorumlara severek cevaplar yazdım ve bir süre sonra eğlenceli paylaşımlar gerçekleşmeye başladı...Yazılarımı beğenenler oldu,eleştirenler oldu,başıma bela olanlar oldu macera dolu blog hayatı işte..Her şeye rağmen benim bahçem burası ve seviyorum blogumu...


Bazı bloggerlerin yorumlarına kahkahalarla güldüm itiraf edeyim.Bazılarının yazılarına yorumlar yapıp cevaplarına karşılık esprili cevaplar yazarak bir hayli eğlendim bunu da itiraf edeyim :) Bazılarını dost bildim bazılarını kardeş bildim bir gerçek ki çok sevdiğim kişiler çok oldu bu ortamda.


Bir gün blogda yazdığım yazıların içinden toplamalar yapıp kitap çıkarmak isterim...Buradaki güzel insanlarla da tanışmak çok isterim (ama şimdilik bu bir hayal) 


Kimleri ''mim''leyeceğim konusunda kural hiç değişmedi yazıyı görüp okuyan ya da okumayan herkesi mimliyorum:) Şaka şaka herkesi ''mim''lesem ne olur belki blog olmayanlar vardır.Onun için siz iyisi mi okuyun ve çıkın blogdan uğraştırmayayım şimdi sizleri...Çıkarken kapıyı çekmeyin ki yeni okuyucular dışarıda kalmasın lütfen...


Çok Önemli Not:Hadi ''mim''lemiyorum sizi ama bir isteğim var.Sİzler blogum hakkıma neler düşünüyorsunuz gelmişken bunu yazarsanız sevinirim..Her türlü eleşitiriye açığım, kızsam bile belli etmeyeceğim söz veriyorum ;)

Yorumlar

Faruk Özcan dedi ki…
Blogun mükemmel abla ona sözümüz yok.Ben sana teşekür ederim ki birgün bana 'çok abonen olmasının bir önemi yok zaten bir kaç tanesi düzenli olarak yazıları okur' demiştin.Çok abonem yok ama senin gibi düzenli olarak yazılarımı okuyan bir ablam var.Çok teşekkür ederim :)
Alper . dedi ki…
daha önce herhangi bir yazını okumamıştım ama bundan sonra denk geldiğimde fırsatım olduğunda okuyacağım , uzun yazıları okuyamıyorum ama akıcı olursa iş değişiyor tabi :))
Adsız dedi ki…
bişeyler yazabilen insanlara imreniyorum zaten tabi boş olmamak kaydıyla, sizin yazılarınızı da okumaya yeni başladım ff'ten ben de yazmak isterdim ama henüz öyle bir teşebbüsüm olmadı, yazılarınızı zevkle takip ediyrorum artık=))
Pabuc dedi ki…
@Faruk,
teşekkürler kardeş:)
Bizim bir sayfa yazdığımızı sen bir fotografla anlatıyorsun biz de seni takip etmeyi seviyoruz :) Daha güzel günlere yolun açık olsun inş...

@Alper,
teşekkürler bekleriz efenim :)

@Adsız,
teşekkürler ...Adsız! ff dediğine göre tanıyorumdur seni sanırım
gelibolu17 dedi ki…
Pabuc'um WP den yorum attırdım birde burdan yazayımd edim,malum söz uçar yazı kalır,ardımda bir hoş sada bırakabilirsem ne mutlu bana :)
çok hoştu hikayen,severek okudum,kızkardeşinede çok teessüf ederim,o okumasın,ben okuyorum :)
sevgiyle kal canım,selamlar :)
Pabuc dedi ki…
Sen de sevgi ve huzurla kal her daim inş..
mit dedi ki…
Demek ki kardeşine bir teşekkür borçluyuz. O ısrar etmeseymiş seni hiç tanıyamayacak, yazılarından mahrum kalacakmışız meğer. (Teşekkürler kardeşi) :)

Blog sayfanı da seni de pek sevdiğimi zaten biliyorsun arkadaşım. O yüzden bunu bir kere daha yazmama gerek yok. Aaa, yazdım bile :) Hatta bir keresine ara vermiştin de ne kadar sıkıcı bir hal almıştı buralar. Sen yazmaya devam ettikçe ben de okuyucun olacağım, söz sana.

Benim başlama hikayem ise çok kısa; aklıma esti ve oldu :)

Sevgiler, saygılar (güp)güzel yazar ;)
Urfa Tutkunu dedi ki…
Ben Pabuç'u deli kardeşim Anlayamazsın'ın deli arkadaşı olarak tanıdım =) İyi ki de tanımışım. Kardeşin yaz diyerek ne iyi etmiş=)
đerkenαя dedi ki…
Kardeştir o candır.
Ne denir ki iyi ki varsın, blog aleminin biricik Pabuç'u :)
sihirlitorba dedi ki…
şimdi bak kardeş gel sen şu işi bırak sana bi bakkaliye açalım dicemi sanıyorsan çoooook yanılıyorsun cnm...aynen devam...sne de bloğunda benim için ço değerlisiniz.sevgiler...
gül dedi ki…
papuç cum öyle bir güzel anlatmişsınki. zamanım kısıtlı bir anda yakalandım ama kaçamadım.seni En sevdiyin kelime seni seviyorum olduguna göre bende diyorumki seni seviyoruuuuuum.uleeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyn.ALLAH'a emanet ol.Aklıma dan cıkmiştıki yazayım.güzel şeyler yazıyorsun her zaman yaz ben okurum inşallah.
gelibolu17 dedi ki…
Pabuc'um günaydın,hayırlı huzurlu haftaların olsun...Seni mimliyorum haberin olsun,,,Ayrıntılar için bloguma teşriflerini bekliyorum...Elma dersem çık,armut dersem çıkma,,,,Elmaaaaaaaaaaaaaaaa
zubizup dedi ki…
Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK