Ana içeriğe atla

Öyle Bir Geçer Zaman ki

  Bayram Haftası malum..Güzel geçen zaman dilimi...Bu bayram bitişiyle de biraz heyecanlıydı malum..Referandum ve Türk Mili Basketbol maçı heyecanı...Ben öncelikle Bayramım nasıl geçti ondan bahsedeyim de giriş yapayım yazıya...
  
  Yine İstanbul Sakarya yolculuğu..İstanbul'a bu sefer gece yolculuğu yapıldı zira bundan önce gündüz gözüyle gidelim dediğimiz yolculukta 2 saat boyunca köprüye ulaşabilmek için trafikte kalmıştık .Dejavu dememek için gece çıktık yola ve yollar bomboştu köprüde de beklemedik şükür :) İstanbuldan ayrılmak varmaktan daha zordu malesef..Köprü ve otoyollar ücretsiz olduğu halde köprüde mahsur kalacaz sandım bir ara...Bu ülkede ne çok araç varmış Ya Rabbim...Tamam araç çok ama hepsi de İstanbula mı sıkışır anlamam ki ;) Neyse zar zor paçamızı kurtarabildik trafikten bu seferde trafik kazası olduğu için yolda kaldık...Çok şükür ki can kaybı yoktu kazada...

  Sakarya da her zaman ki gibi kalabalık ve eğlence var..Bir de bayram olunca kalabalık ikiye katlanıyor..Kısa kısa bir kaç örnek vereyim köyde olanlardan...Hasan motorsiklet kazası geçirmiş 2. defa (ki bundan önceki yazımda biraz anlatmıştım) yaraları iyileşmeye başlamış şükür...Kırık çıkık olmadan atlatmış kazayı.ÇArpan arabanın şoförü  hastaneye götürmüş ve gerekli tetkikleri yaptırmış.Hasan bu yazın başında aldığı motorsikletinden bir gülemedi yazık ;) Rabbim başka kaza göstermesin inş..

  Bol misafirli bayramdı her zaman ki gibi..Kız kardeşim ocağa çay koyduğu zaman evde sadece 5 kişi varken çayı koyup mutfaktan çıkarken evde 15 kişi oluyor, öyle  bir durum.Ve bu tekrar edip duruyor.Evde 40 kişi olduğu günleri bilirim ben.Neyse yazarken bile yoruldum varın siz evde dağıtılan çayların hesabını düşünün;)

   Eve dönüşte yolda yine trafik kazası olmuştu bu seferki biraz daha büyüktü can kaybı olup olmadığını bilmiyorum (ki inş. yoktu) Şu bayramlar kazalarda olmasa daha güzel olacak..Trafik canavarı bayram günlerinde daha bir hızlı çalışıyor sanırım...Allah hepimizi kazadan beladan korusun inşaAllah...
  
  Bayramın son günü 12 Dev ADam'ın maçı vardı malum..Son saniyelere kadar ritmini düşürmeyen heyecanın dorukta olduğu maç...Son 4 saniyede maçı aldığımız muhteşem maç..Bizi dünya ikincisi yapan maç...Bayram hediyesi için 12 Dev Adama teşekkür ediyoruz ..
  
  Ve referandum..Heyecanla beklenen sonuç ve beklenenden yüksek oranla EVET'in seçilmesi..!! Referanduma damgasını vuran da K.K (Kemal Kılıçdaroğlu)'nın oy kullanamaması oldu :) Uzun süredir hiç böyle komik bir şey duymamıştım!! Konuyla ilgili esprileri (sosyal paylaşımlarda yapılan ) ek olarak yazacam yazının sonunda cidden çok güldük bu duruma..SEn il il dolaş,hayıriçin  destek topla(!) milletten sonra oy kullanama olacak iş mi ;)
  
  Yazı bir hayli uzadı bitireyim dostlarr :) 
  
  Güzel bir Bayram, başarılı bir Dünya Şampiyonası ve beklenen sonuçta bir referandum...Zaman çok çabuk geçiyor vesselam..!!

NOT: 
*BDP'den son dakika açıklaması: Kılıçdaroğlu'na oy kullanmaması yönünde herhangi bir baskıda bulunmadık!!!
*Acaba Kemal Kılıçdaroğlu dünkü maçtan çok etkilenip son salisede oy kullanarak kahraman olacağını mı sanıyor?
*BDP'den yeni açıklama: Kılıçdaroğlu'nun boykot edeceğini bilseydik seçim ittifakı yapardık.
*CHPreferandumun iptali için Anayasa Mahkemesi'ne gidecekmiş. "Bizim başkan oy veremedi sayılmaz" diyolarmış.
*Kemalin dediğini yap yaptığını yapm.*Kılıçdaroğlu hayırsız çıktı!(friendfeedden alıntıdır)
Mitinglerde hayır için destek toplayan ama oy kullanamayan ULVİ ;)
Teşekkürler 12 Dev Adam!

İstanbul'dan dönüş!!

Kazadan görüntü !

Hasan'ın iyileşen yaraları..












Yorumlar

Sihirlitorba dedi ki…
K.K'nın oy kullanamaması yüzyılın siyaset komedisi oldu zaten :) bence bizden sonraki kuşaklar da kendisini Hayır'la yad edecek büyük ihtimal :))) iyi bir bayram geçirmene sevindim cnm...
Adsız dedi ki…
selamun aleykum.

sonuc beni tam tatmin etmedi.yuzde en az 60 -70 bekliyordum:)ama il il dagilima gelince cok mutlu oldum.dogu illerimizin tokat gibi cevap vermesi cok guzeldi.hepimiz kazandik,hayircilar kazanmadi.zaferide onlarla kutlayamam:)))hepimize hayirli olsun.yeni bir anayasayida dort gozle bekliyorum.

gecmis bayraminda mubarek olsun:)

bide onun adi k.k degil gandi,hatta dandi diyenlerimizde var:)))kayisi ureticinin yuzunu guldurecekmi,guldurmuycek,o halde hayir:)
Profösör dedi ki…
Bayram bereketi..
Elif Kararlı dedi ki…
/SİHİRLİSEPET,
aynen öyle ,ya ne çok güldüm bu duruma anlatamam artık bunun üzerine esprilerin haddi hesabı olmaz :) Umarım siz de güzel bir bayram geçirmişsinizdir canım benim ...

/Anlayamazsın,
%70 mi sen insanları deli mi etmek istiyorsun ;)Gandi değil GAndi_rıkçı :) Allahım yaa alem adam oyuna sahip çıkamıyor ülkeye nasıl sahip çıkacak bilmem ki :P

Seninde bayramın mubarek olsun güzel insna...

/Profösör,
Herzaman öyle değil mi..Varolunuz
Adsız dedi ki…
Başlığı görünce bugünlerde başlayan bir diziden bahsediyorsunuz sandım :)) Çok ilgili değilim ama bir iki kez gözüme çarptı. Neyse ki diziden bahsetmiyormuşsunuz. Buna sevindim. :)
Elif Kararlı dedi ki…
/Yusufsan21,
bahsettiğin dizinin reklamını gördüm bu gün :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede Kalmıştık Gezimizde...

Kalabalığın içinde gürültüden kendini soyutlamanın yolunu bulmuş insanlar! Bilenler bilir, bilmeyenler için açıklama;Sultan Ahmet meydanı.. Buranın fotograflarını ayrı bir postta yayımlayacam ama ; Kutsal emanetler bölümünün kuyruğunu şimdiden görün istedim ;) Dikili taş (merak edenler tarihini googleden araştırıp okusun lütfen) S.Ahmet arka sokaklarında güzel yerler var Caminin dış avlusunda oturup hem dinlenip hem de geleni geçeni izleyebilirsiniz benim gibi ;) Sultan Ahmet Cami Girişi Kalabalığı görüyorsunuz değil mi ? Kalabalık İstanbul'un göbek adı olmalı;) Tarihi binalar İstanbul'u, bahçeler de tarihi binaları süslüyor Kubbeler Diyarı! Seramik pek de yakışmış ...İyi fikir, helal olsun diyorum Arabadan inip fotoğraf çekmemi kimse beklemezdi herhalde.. Arabadan da anca bu kadar ;) Sahaflar Çarşısı (adı böyle miydi tam olarak bilemiyorum)

Dünya Değişiyor :Gazze'den Önce Gazze'den Sonra !

Uzun zaman sonra... Dünya öyle bir hal almaya başladı ki her sey yerle bir olmuş durumda ! Hüs-ü zanlarımız su-i zanlarımızla halay çekiyor biz ise hangisine tutunacağımızı şaşırdık... Var olduğunu düşündüğümüz her şeyi kapitalizm ağzına aldı çiğnedi yuttu şimdi ise sindirilmek üzere midesine indirdi, eğer ki genel cerrahi ile inandığımız insani vasıflarımızı onun midesinden almazsak umutlarımız batıdan doğacak !!! Buraya bir virgül koyup yazıma devam edeceğim ,üzerine uzun bir yazı yazmak niyetiyle ! iyi ve kötü diye bize öğretilenlerin allak bullak olduğu devrin zavallılarıyız hepimiz !  Dün bize ''Gavur '' diye öğretilen insanlar bugün Gazze'de işlenen katliama en yüksek ses ile karşı olduklarını haykırıyorlar ''Müslüman Alemi'' dediğimiz ülkelerin yöneticileri  ise milyonlarca dolar karşılığı konsere çağırdıkları Jennifer Lopez konserinde çılgınca eğleniyorlar !! Genelleme yapmayacağım zira Müslüman kardeşlerimizin yaşadıkları topraklarda yönetic...

Pabuç, 4 Yaşında ! (2009-2013)

İlk yazmaya başladığımda aklımda pek bir şey yoktu. Seviyordum yazmayı ve başladım bir şekilde.Sonradan yazdıkça ve özellikle okundukça hayatıma farklı ve güzel bir pencerenin açılmış olduğunu gördüm,mutlu oldum. Yazdıkça  yazılarım daha düzelmeye başladı ,yazacak şeyleri görmeye başladım gündelik yaşantım içinde,kendimi çok daha iyi ifade etmeye başladım. Görmesem de duymasam da çok güzel insanların varlığını hissedip mutlu oldum, dünyaya bakışımı değiştiren yazılar okudum,yazdıklarından da öte güzel yüreklere sahip kişilerin varlığına şahit oldum, dostlarım oldu dertleştik güldük bazen dünyayı kurtarmak için kolları sıvadık. Yüreğimin sesini eşlik edenler oldu varlığı bana mutluluk kaynağı... Hiç ummadığım kişilerden (net ortamı dışında) ummadığım tepkiler aldım, şaşkınlıkla karışık mutluluklar yaşadım. Beni hiç görmeden sadece güzel görüşleriyle değer veren kişilerin dualarını aldım,dertlerine ortak olduklarım oldu ya da sevinçlerini paylaştıklarım. Kardeşim dediklerim o...