![]() |
| Bu tavşanlardan gerçek hayatın içinde de görmek mümkün |
![]() |
| Bazen ben de böyle saçma bi iyimserlik haline bürünüyorum ,nedendir bilmem :) |
![]() |
| Önce cellatla tanıştırılması gereken insanlarda olmuyo değil.. |
![]() |
| Buna çok güldüm, okulda kopya çekmenin/kopya vermenin sonu bu olsa gerek |
Yorumlar
birinci karikaturde,bi kere tavsan haksiz.dokunmasin kardan adamin burnuna.zati yaz bahar gelince karlara hasret kaliyoruz.:)ustelik sac kurutma makinesinin fisini evdeki prize takmis.acaba o ev tavsanin mi?:))
ikincisi daha bir hos geldi bana:)cok samimi ve iyi niyetli:)adam ucacagini saniyor:)
ucunsu ise daha bi hosuam gitti.adam ise yeni baslamis.is arkadaslariyla tanismak istiyor.bundan daha guzeli olabilir mi?
dorduncu altin vurus nitelikte.gulmekten krize girebiliriz:))muhittin abi kan kaybindan ote tarafa gitti,bizimki hala sayilarla mesgul:)kulaginada ne guzel fisildiyor:)