Ana içeriğe atla

Allah şaşırtmasın

  İnsan sinirlenmek istedikten sonra hiç konu zorluğu çekmez bu dünya da böylede güzel bi yanı var bu dünyanın:)
  Uyku tutmadığı bi gece TV de bi tekrar programa takıldım ve kal(dım)...Adamın biri 20 yıllık eşini terkedip başka bir kadınla yaşamaya başlamış,program bu konu etrafında geiyor.Aile bir studyo da Ahiret sualine tutuluyor:))Kadın eşinin eve dönmesini istiyor çocukları için..Adamın açıklaması ise ''ben artık seni istemiyorum,hayatımı yaşamak istiyorum(hayy senin hayatınaaaa)''
 Adama miras kalmış ve ondan sonra aile(!) parçalanmışmışmış..Ya aile hayatı bu kadar basit mi Allah aşkına''ben seni artık istemiyorum ve kendi hayatımı yaşamak istiyorum''Bi sor bakimm o kadın 20 yıl seni çok mu istiyordu:) zor günlerinde eşin varr sıkıntıları çekerken var ama biraz rahata erinceee ''ben senden sıkıldım''ohh ne alaa hepimiz öldükte cennetemi gittik her istediğimiz anında olacak hiç sıkıntı çekmeden..
  BEn şaşkınlık içinde tabi birde sinir küpü olmuş biçimde izlemeye devam ettim programı..sonunda adamın sevgilisinin gizli kamera görüntüleri yayınlandı''adamı parası için çektiğini yoksa beş para etmez biri olduğunu''felan söylüyordu görüntülerde(insanın bi ohhh çekesi geliyor ama başımıza ne geleceğini bilmediğimiz için susmak daha iyiydi)Sevgili olan kadın studyoyu terketti ve adam ondan sonra başladı konuşmaya''yok efendim ben pişmanım para beni şaşaırttı ben,biz önceden hiç sorunu olmayan gayet normal bi aileydik'ki hiç sorunu olmayan aile yok gibi yalanı burdan belli demekki aile değillermiş:) felan filan bir sürü şey saydı...
  Bu konunun neresinden başlayıp sinirleneceğimi şaşırdım:)Kadının o halde kalmasına mı, o adamın pişkin pişkin kendini savunmasına mı,maddi kazancı olmadığı için kadının onu geriye(hihi) kabulleneceğine mi,O şrfszn(sansürlü:)) hi bişey yokmuş gibi evine geri dönüp yaşayacak olmasına mı?????? bir türlü karar veremiyorum..
  Bu dünyanın düzeni bu sanırım, biz hiç bir zaman insanlığın ne olduğunu tam olarak anlayamayacaz,hep bu embesiller olacak hayatta ,kötüler olacak yakınlarımızda ve akıllılar duyarlı insanlar hep az gibi görünecek...Allah insan gibi insanlara güç kuvvet sağlık versin ki asimile olmasınlar kötülük çarkının içindeki bu guruplar içinde..
  Aminnnnnnnnnn!!
Not:Para adamı bozmuyor zaten bozuk olan bünye parayı görünce su yüzüne çıkıyor kanısındayım

Yorumlar

Quaresma7 dedi ki…
Bu yazıya denk gelmem güzel oldu. Bir Amin de benden olsun.

İletişim için mail adresi bulamadım, ondan dolayı buraya yazayım.

http://islambuyukleri.blogspot.com/2009/05/blogda-ne-olsun-ne-olmasn.html

İlgilenmeniz Dileğiyle. . .

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede Kalmıştık Gezimizde...

Kalabalığın içinde gürültüden kendini soyutlamanın yolunu bulmuş insanlar! Bilenler bilir, bilmeyenler için açıklama;Sultan Ahmet meydanı.. Buranın fotograflarını ayrı bir postta yayımlayacam ama ; Kutsal emanetler bölümünün kuyruğunu şimdiden görün istedim ;) Dikili taş (merak edenler tarihini googleden araştırıp okusun lütfen) S.Ahmet arka sokaklarında güzel yerler var Caminin dış avlusunda oturup hem dinlenip hem de geleni geçeni izleyebilirsiniz benim gibi ;) Sultan Ahmet Cami Girişi Kalabalığı görüyorsunuz değil mi ? Kalabalık İstanbul'un göbek adı olmalı;) Tarihi binalar İstanbul'u, bahçeler de tarihi binaları süslüyor Kubbeler Diyarı! Seramik pek de yakışmış ...İyi fikir, helal olsun diyorum Arabadan inip fotoğraf çekmemi kimse beklemezdi herhalde.. Arabadan da anca bu kadar ;) Sahaflar Çarşısı (adı böyle miydi tam olarak bilemiyorum)

Dünya Değişiyor :Gazze'den Önce Gazze'den Sonra !

Uzun zaman sonra... Dünya öyle bir hal almaya başladı ki her sey yerle bir olmuş durumda ! Hüs-ü zanlarımız su-i zanlarımızla halay çekiyor biz ise hangisine tutunacağımızı şaşırdık... Var olduğunu düşündüğümüz her şeyi kapitalizm ağzına aldı çiğnedi yuttu şimdi ise sindirilmek üzere midesine indirdi, eğer ki genel cerrahi ile inandığımız insani vasıflarımızı onun midesinden almazsak umutlarımız batıdan doğacak !!! Buraya bir virgül koyup yazıma devam edeceğim ,üzerine uzun bir yazı yazmak niyetiyle ! iyi ve kötü diye bize öğretilenlerin allak bullak olduğu devrin zavallılarıyız hepimiz !  Dün bize ''Gavur '' diye öğretilen insanlar bugün Gazze'de işlenen katliama en yüksek ses ile karşı olduklarını haykırıyorlar ''Müslüman Alemi'' dediğimiz ülkelerin yöneticileri  ise milyonlarca dolar karşılığı konsere çağırdıkları Jennifer Lopez konserinde çılgınca eğleniyorlar !! Genelleme yapmayacağım zira Müslüman kardeşlerimizin yaşadıkları topraklarda yönetic...

Pabuç, 4 Yaşında ! (2009-2013)

İlk yazmaya başladığımda aklımda pek bir şey yoktu. Seviyordum yazmayı ve başladım bir şekilde.Sonradan yazdıkça ve özellikle okundukça hayatıma farklı ve güzel bir pencerenin açılmış olduğunu gördüm,mutlu oldum. Yazdıkça  yazılarım daha düzelmeye başladı ,yazacak şeyleri görmeye başladım gündelik yaşantım içinde,kendimi çok daha iyi ifade etmeye başladım. Görmesem de duymasam da çok güzel insanların varlığını hissedip mutlu oldum, dünyaya bakışımı değiştiren yazılar okudum,yazdıklarından da öte güzel yüreklere sahip kişilerin varlığına şahit oldum, dostlarım oldu dertleştik güldük bazen dünyayı kurtarmak için kolları sıvadık. Yüreğimin sesini eşlik edenler oldu varlığı bana mutluluk kaynağı... Hiç ummadığım kişilerden (net ortamı dışında) ummadığım tepkiler aldım, şaşkınlıkla karışık mutluluklar yaşadım. Beni hiç görmeden sadece güzel görüşleriyle değer veren kişilerin dualarını aldım,dertlerine ortak olduklarım oldu ya da sevinçlerini paylaştıklarım. Kardeşim dediklerim o...