Ana içeriğe atla

Mutlu Son

Beni tanıyanlar bilir tv de sürekli takip ettiğim tek Türk dizisinin ''Ezel''olduğunu.Buna bu sene bir de sürekli takip etmeye başladığım ''Survivor'''da eklenmişti.Benim için dün, tv izleyicisi olarak en mutlu günümdü.Hem ''Cengiz''hakettiğini buldu
,hem de kendi tabiriyle ''ND'' Her ikisi de benim açımdan katlanılmaz karakterlerdi.Hem Ezel'e hem de Derya'ya hayret ediyordum sabırlarından dolayı.Hadi Ezel bir hayali karakter ama Derya'yı sabrından dolayı alkışlamak lazım.ND gibi birine kaç kişi sabredebilir ki! Sürekli oynayan, ne dediği belli olmayan ,tribünlere oynayacam diye kendini rezil eden birine kaç kişi Derya gibi sabredebilir...Ben edemezdim de sizleri bilemem.Bu arada Derya gibi çelik gibi kuvvetli sabra sahip olmak da çok isterdim...
Tv programlarına bu kadar takılma Pabuç dediğinizi duyar gibiyim ama elimde değil oradakiler de reeldekilerle bire bir neredeyse ..Onun için insan haliyle sinir oluyor işte..Katlanamıyorum ND gibi ''Ben ben ben ''merkezli karakterlere ne yapayım ;)
''Vatanıma iyi bakın bir bebeğe bakar gibi..''Sanki vatan senin de birilerine emanet bırakıyorsun Sen olmasan da biz Vatanımıza canımız gibi bakıyoruz zaten..!! Nokta..

,



Yorumlar

NESLiNAME dedi ki…
Ben de öbür adamdan gicik oluyordum ücüncü olan suan ismini hatirlayamadim... Ama bence hak eden kazanmis böyle daha iyi... Yoksa ND kendini bir sey sanacakti :)
Ρɑɓuç dedi ki…
Senin dediğin Tevfik :)))ondan da bi cacık olmadı onun gibiler
için güzel bir sıfat var ama ben yazmayacam ;)
E HADİ GÖZÜN AYDIN..:))

hem oynamak artık bir işe yaramıyormuş anlamış olduk.
Ρɑɓuç dedi ki…
neden bilmem cidden gözüm aydı:)

Oynamak derken ?
ELİF dedi ki…
Bu yarışmada hak eden ve sabır gösteren kazandı..
Ve de mutlu sonla bitti..
sihirlitorba dedi ki…
şu an sadece feriha yı izliyorum.o da sezon finali yapıyor bu hafta :) survivor u ise hiç izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum :)
Gelibolu17 dedi ki…
Hiç izlemedim bu diziyi,konusunu bile bilmiyorum inanki :)
Biri biter biri başlar sonuçta dizi,çok takmamak lazım diycem ama sen inanma,Ali Kaptan'a saydırdığım kadar sanırım hiç bir dizi karakterine saydırmadım şu yaşıma kadar :)
Ben bu sene kanal D nin bütün dizilerini seyrettim.
Sevgiler canım:)
nd oynuyordu ya, demek ki oynayarak birinci olunmuyormuş artık. onu demek istedim..:)
İ.x.İ.r dedi ki…
papuuuuç ben geldim kardeşim döndüm merhabaaa:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…