26 Mayıs 2015 Salı

Sevgili Günlük Bölüm-1382-

Sevgili Günlük,

Direkt yazıya böyle başlamamdan anlayacağın gibi yine kafam bir dünya karışık ! Yok öyle içmişliğimden falan değil be günlük ,insanların her zamanki davranışlarından dolayı...

İnsanlardan şikayet etmek mantıksız gibi görünse de insan yazarak rahatlıyor gidip seni anlamayacağını bildiğin kişilerle sorunları konuşsan ne konuşmasan ne ;gel yaz içini dök rahatla bitsin gitsin ! Ha, değişen bi'şey olmayacak o ayrı konu ,ben ruh dünyamı temizlemeye bakarım gerisi teferruat ...

Şimdi Sevgili Günlük , insanların fıtratından mıdır nedir hep bir başkalarının sırtından geçinme ,işlerini/beklentilerini hep başkalarına yükleyip yaptırma gibi bir özellikleri var. Bunun en uç noktası kendinden zayıf olanı ezip üstünden kazanç sağlamak geliyor ama ben daha fazla canımı sıkmamak için o kısımlara hiiiç değinmeyeceğim bu sefer..Sadece bencilliklerin getirisi olan her şeyi karşıdan beklemelerine bir kaç sözüm olacak !

Senin bazı şeylere ses çıkarmamanı senin zayıflığın olarak algılayan ve sana sen olma fırsatı vermeyen insanlar ; böylelikle kendinin bi'şey olduğu imajı veren, bencilliklerini yenememiş tipitipler! Hiç demiyorlar ki ; ben bu davranışı o kadar çok yapıyorum ki belki dekarşımdaki insan benden bıktığı için tepki bile vermiyor artık ! İnsan bi düşünmez mi ya hu demez mi ne oluyor ya bu insan artık bana neden tepkisiz diye !

Bir de sabır taşını çatlatana kadar elinden geleni yapıp (!) sonra ''Sen eskiden böyle değildin!'' diyenlere ne demeli? Heee ,hakikaten mi önceden böyle tepkisiz ilgisiz umursamaz değilmiydim ? A aaa ne oldu da ben bu hale geldim ki !! Gerçi olacağı buydu değişmeyecek bile bile biri için gayret sarfedip sonra gerçeğin farkına varınca insanda böyle bir nötr hal vuku buluyorsa artık !! Ben de de ne acıdır ki Eyüp Peygamber sabrı olmadığı için hemen pesediyorum kişiler karşısında ; bir yerden sonra uğraş vermek yerine kendi haline bırakıyorum ammmaannnn diyerekten ! Pes etmeyen yiğitlere helal olsun bu arada ...

Kimse kimsenin kölesi değil (kölelik kalktı diyorlar ama yanılıyorlar) yok yani senin ego krizlerini bencilliklerini  çektiğim için para veriyor olsalar, sabrımın dozajını biraz daha arttırırım da bedava katlanmalar da bi'yere kadar be müdür ! Baaak ben böyle deyip sen benim saçmalıklarıma katlan da demiyorum hiç kimseye .Cidden bak, benden sıkılan her hangi bir yanımdan şikayeti olan beni kendi halime bırakıp gidebilir; yok yani sürekli aynı şey için bana sabrediyorsa hatta bunu bana söylüyor da ben hala bu davranışa devam ediyorsam bıraksın gitsin zira bende hayvanlık ağır basıyor demektir !!!

Farklı özelliklerimizi kaldırabiliyor bunlardan kazançlar sağlayabiliyorsak uzun süre iletişimde kalabiliriz  biri hep ezici diğeri de ezilen olursa böyle bir iletişimi devam ettirmenin bir mantığı yok ; konuşa konuşa anlaşamıyorsak ....neyse!...

Diyeceğim şu ki Günlük;
Sen sen ol kendin ol ,edepli ol ,saygılı ol ve dinleyen ol ve dinlediğini de az bi düşünen ol ! Öyle bön bön bakma sana bi'şey anlatılırken , sana değer veren insanların sabrını zorlama, seviyorum dediğin kişilere can'dan ol samimi ol sevgisini besleyen ol... Yok sevmiyorsan değer vermiyorsan da sessizce uzaklaş insanlardan ki kafan rahat olsun benim bu aralar düsturum ne kadar az insan o kadar az sorun ...Şimdilik iyi gidiyor sana da tavsiye ederim, varsa senin de tanıdıkların sen de onlara tavsiye edebilirsin ....

Bu günün şarkısı bu olsun ... dinleyelim eğlenelim eğlenirken de Nasrettin Hoca'yı analım...
https://www.youtube.com/watch?v=VM0s02Li43o

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Kur'an Müslümanlığı !

Bu Kur'ân, kendisiyle uyarılsınlar, Allah'ın ancak bir tek ilâh olduğunu bilsinler ve akıl sahipleri öğüt alsınlar diye insanlara gönderilmiş bir tebliğdir. (İBRAHİM/52)
Yok cidden dünyanın en zor işi insanları anlamak, hiç uğraşmamak lazım aslında ama insan dayanamıyor bu olanlar karşısında ... Akıl alır gibi değil, dinlisinin(!) de dinsizin de Kur'anı kullanması ... Bir de sadece hayat denen imtihanda Kur'anı rehber olarak kullananlar (Müslümanlar) var tıpkı Rabbimizin istediği gibi , onlar kesinlikle konumun dışında!..

''Kur'an Sapıkları '' dediniz ses çıkarmadık hatta işi dalgaya aldık Müslümanları böyle nitelendirdik size gönderme olsun diye ! Ama yetmedi siz hakaretler etmeye devam ettiniz ,etiketlemelere hız verdiniz ... Yine yolumuza devam ettik ,edeceğiniz de..Çünkü bizim derdimiz siz değilsiniz bizim derdimiz imtihan dünyasında Allah'ın dediği şekilde yaşamak,siz ister beğenin ister beğenmeyin ister onaylayın ister onaylamayın bu değişmeyecek... Allah ,kitabı rehber edinin ,Peygamberi örnek alın dediyse biz böyle yapmaya son nefesimize kadar devam edeceğiz inşaallah...

Peki ,sizin derdiniz ne ? İnsanları Yaratıcılarının kitabına uydukları /uymaya çalıştıkları için yaftalamaktan başka !! Kitabı okumuş yalamış yutmuş (bu bir tabir farkındasınızdır umarım) her bi'şeyi mükemmel şekilde yapmışsınız gibi ortalarda gezinip onu bunu şunu fasık ilan etmekten ,küçümsemekten başka işiniz gücünüz kalmadı değil mi ? Siz şimdi böyle yaparak Peygamberimizi örnek alıyorsunuz öyle mi ,  yazıkları olsun size !

Elinize ne geçecek ya da geçiyor cidden çok ama çok merak ediyorum! Beni bizi , fasık ilan ettiğinizde size Cennette daha mı fazla yer verilecek sanıyorsunuz ! Ya deli olacağım,eline Kur'anı alıp okumaya çalışan ,dinini kaynağından öğrenmeye çalışan insanlara savaş açtınız neyin kafasındasınız hiç mi düşünmüyorsunuz ? Bir kaç kişinin yanlışı yüzünden Kur'anı okuyup anlamaya ve yaşamaya çalışan insanları kötülüyorsunuz ,Allah aşkına derdiniz ne !! Onlar ne istiyorlar sizden; Kur'andan uzaklaşın (haşa) başka kitaplardan dininizi öğrenin(haşa) mi diyorlar, Oruç tutmayın namaz kılmayın(haşa) mı diyorlar , Peygamberi dinlemeyin(haşa) mi diyorlar ne diyorlar size de bu kadar nefret ediyorsunuz size Kur'an okuyun diyen insanlardan ? Sizi gören duyan da Kur'anın yaşayan halisiniz sanacak ya da Peygamberi gerçekten örnek alan dini bütün (!) Müslümanlar olduğunuzu zannedecek ! Peygamberi gerçekten örnek alan insanın bu denli Kur'andan uzak olması mümkün değil !

Karşılaştığınız yanlış insanların yanlış davranışlarından dolayı artık Müslümanları genelleyip etiketlemekten vazgeçin zira siz ne yapatığınızın farkında değilsiniz bari biz hatırlatalım böyle genellemeler yaptıkça kişilere değil kitabın kendine savaş açmış oluyorsunuz ! İnsanların okuyup anlamaya çalıştıkları kitap, o kişinin bu kişinin kitabı değil ,Kainatın  Efendisi olan Yaratıcının kitabı !

 Siz beğenin ya da beğenmeyin, kabul edin ya da etmeyin bu insanlar dinlerini tıpkı Peygamberleri gibi Allah'ın kitabından öğrenmeye devam edecekler ... Sizin ima ettiğiniz gibi onlar ne Peygamber düşmanı ne de ilim/bilim düşmanı değiller, bunu artık kabul edin ! Kur'anı kullanan çok kişi oldu (akım ,cemaat ve tarikat  de) bu bundan sonra da olacaktır zira bazıları için kazanç kapısı bu ama asla genelleme yapma hakkı vermez  size ! VE Müslümanlara sapık deme hakkı hiç vermez ,insanlar hadlerini bilmeliler ve yarın hesap veremeyeceği yüklerin altına girmemeli, münafıklık da yapmamalılar değil mi !

Tebliğ ayağına artistlik yapmanın alemi yok, yanlışlarla zanlarla dolu aklınızı dağıtacağınıza kendinize saklayın; zira o akıl belli ki sahibine daha çok lazım !

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Önce Kendine...

Fikir söyle ama şahısları hedef alıp yargılama...
Sev ama bunaltma sahiplenipde,
Gör ama herkesin senin gibi görmesini de bekleme..
Nasihat ver ama önce kendine...............................

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Yazıklar Olsun !

Haksızlık bu !

Küfrederken bile kadınlar/analar anılıyor, bu nasıl bir pis zihniyettir ki namussuzluk sadece kadınlara hasmış gibi işleniyor beyinlere de dillere de !!! Yazıklar olsun...

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...