Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Salla Gitsin Canını Sıkan Her şeyi !

Koca dünya ve yapayalnız sen ... Güzel tarafından bak ve gör özel olduğunu sonra karamsarlıklarını uzaklaştır kendinden çünkü bunu senden başkası yapamaz !..

Güçlü mü olmak istiyorsun yaşamın içindekilerin yıldırmalarına karşı o zaman kendine güven kendini tanı ve ve ve başkaları için yaşama!.. İyi biri ol ama Rab karşısında kul olma bilincinde ol başkaları için yaşama onlardan beklentisiz yaşa.. Sevdiğin gibi sevilmeyi bekleme sevdiğin kadar sevilmeyi hiç bekleme...Saygı diye tutturma olmayan şeyleri beklemek yorar ... Sevgiyi anlamalarını bekleme yormakla kalmaz bitirir..

Ah be ELif ah hayat bu ne bekliyorsun ki ... Salla gitsin beklentileri salla git hayalleri nasılsa ne istiyor ne bekliyorsan tersi çıkıyor karşına lan dünya imtihan dünyası isteklerin gerçekleştiği yer değil ki ...

NOT: Yazıya uygun resim bulamadık (aramadım bile)direkt bu resmi seçtim çünkü seviyorum bu adamın tüm şarkılarını hatta erkek olsam böyle tipi kayık bi tip olurdum o da geldi aklıma ... Görüntüm güzel o…
En son yayınlar

ELiF Olarak Kalmak Sherlock Gibi Kalmak gibi...

Yok ben eski kafalı(!) biriyim modernizm resmen midemi bulandırıyor ; Osmanlının bir köyünde kalmışım da sadece bedenim burada kalmış bir modaayım ! Şimdi değil hep böyleydim... Böyle bi okuma izleme merakı bi uzay merakı kainat ayetlerini okuma okuyanlara hayran olma modu çıkamadım bu moddan ...sıkıştım kaldım la ,çıkmamıyorum zorluyorum da kendimi sıradanlık içinde dikkat çeken şeylere odaklanmaya hatta milletin kafaya taktığı sorunları kendime sorun etmeyi bile deniyorum olmuyor işte nasıl bir beceriksizlikse bi türlü başaramıyorum herkes gibi olmayı... 

Sadece ev ve giyimkuşam şıklığına odaklanmış yaptığı iyi şeyleri insanların gözüne gözüne sokanlardan olmayı istemişliğim bile olmuştur ;ne güzel ya, tek derdim yeni çıkan şeyleri evime üzerime alamamam olsa iyi olmaz mı ?
Arkadaş sana ne yeni neslin geleceği ne olacağından,uzaydaki kara deliklerden ,okyanus dibindeki güneş görmeden yaşayan bakterilerden...Neymiş onları okumak izlemek dinlendiriyormuş İmanını güçlendiriyormuş ;sen ön…

Şımaran Yüreğimi Hüznüm Tutuyor !

Kimse kimsenin duygularını tam olarak anlayamaz inanmıyorum inanmalara...ha belki tahmin edebilirler ama ''anlamak'' çok daha farklı bir şey...Zanlarımız var bizim bazen iyi yönde bazen kötü yönde kullandığımız; içinde hep eksiklerin abartıların olduğu zanlar, onların içinde nasıl gerçek kalsın''Anlamalar'' değil mi yani !

Ben de işte öyle bir sıkışmışlık içindeyim ki birinin/birilerinin beni anlamasını beklemek bile komik geliyor bana hiç öyle bir beklentim de yok zaten...Dışarıdan bakanlar için ''Ne güzel bir hayatı var hala şikayet ediyor!'' zannıyla okunabilecek bir hayatın içinde kendimce sıkıntılarım var işte bir farkla etrafımdaki insanların aklına bile gelmeyecek sıkıntılar... Benim dışımda hiç kimseye önemli gelmeyecek sıkıntılar..

Sevilen biri değilim diyorum ya genelin sevebileceği biri olmadım çünkü ;aranan istenen bir genel tip olmadım.. ben milletin arabesk dinlediği dönemlerde öyle ortamında içinde anlamadığı halde ingilizce…

Cumhurbaşkanlığı'nın 15 Temmuz Destanı ile ilgili hazırladığı kısa film...

Samimiyetine Odaklanmalı İnsan !

Sürekli tekrarlıyorum ama yine söyleyeyim ''iyi biri değilim!'' ama olmak için gayretim var... Ama biz buna Allah'ın razı olduğu kul olmaya uğraşmak diye özetleyelim ! ''Bir iyiliğim dokunduysa birine unuttur onu bana Rabbim!'' duasını da çok sık yaparım ki pis nefsim oradan yürümesin şeytana...

İnsanları gözlemlemeyi de seviyorum artık biliyorsunuzdur.. Onları kınım kınım kınayayım diye de yapmıyorum bunu;yanlışları göreyim de ben yapmayayım diye hep...Ne  kadar insan varsa o kadar farklı dünya var dünya içerisinde ve bu insanların da büyük bir çoğunluğu menfaatleri için yaşıyor ! Öyle, kimsenin ''Allah nasıl kul olmamızı istiyor?'' gibi sorularla ilgilendiği falan da yok, ilgilenenlerin de çoğu lafta !  
''Senin  ihtiyacın varken başkalarına infakta bulunmak!'' kimin ne kadar umurundadır ,umurunda olanların da ne kadarı bu düstura yaşamında yer veriyor sanıyorsunuz; ekmek sırasında yerini kaptırınca dellenen Müslüm…

Gönül Gönüle Değince Yol mu Dayanır !

Bu insanlar dünün acılarıyla yoğrulmuşlar, hafife almayın bu durumu !
''Ne zamandan başladı bu zulüm?'' sorusunu soranlar çıkar diye cevap veriyorum ''İblisin,Adem ve eşini cennetlerinden kovdurduğu gün başladı!'' O günün iblisleri şimdi insan oldular Ademler de azınlık olan Müslümanlar ! Ve dün başlayan oyun ve mücadele Kıyam gününe kadar da devam edecek ...

Çok eskiye gitmeyeceğim sadece Kur'anın okunmasının  yasak olduğu dönemden başlayacağım merak etmeyin ! Kendi vatanınızda ölümüne koruduğunuz, canınızdan öte bildiğiniz vatanınızda kitabınızın okunması yasaklanmış ... yazarken bile aklım isyan ediyor insan adı altındaki şeytanlara! ''Kur'anın okunmasının yasaklandığı bir dönem!'' ve Anadolu'da..........................neeyse!(hanfendi çizgimden çıkmayayım şimdi!) Yetmemiş ezanın yasak olduğu lanet bir dönem ve kimsenin seni çıkmıyor çıkanların sonu da malumunuz ! (bilmeyen araştırsın, olmadı bir dede nine bulsun onlara sor…

Hadsiz insan kendini kandırıyor !

''Tanısan seversin!'' cidden bak !Az bi dinle belki de karşındaki kişiden de alacakların vardır ;unutma yaşam menfaatler üzre kurulu müdür ! Evet herkesi sevmek zorunluluğumuz yok siz bakmayın Celalettin Rumi'ye onun yüreği kocaman bizimki sadece sevdiklerimize kadar...Ama sevmediğiniz hatta sevmeyeceğinizi düşündüklerinizde de alınacak dersler vardır ; bakın izleyin sonra da gördüğünüz yanlışları kendiniz yapmayın ...bak işte bununla da bir soruya doğru cevap vermiş olursunuz ; 25 puanlık soruyu hafife almayın müdürleeeerrrr ;)

Gerildik hemde öyle bir gerildik ki Ajda Pekkan bile yanımızda masum kalır (ahan da radyo da Ajda çalmaya başladı) dünya hayatının telaşı resmen bizi psikopata döndürmek üzere ;haberleri biraz izleseniz beni anlarsınız.. Gerçi biz eskiden de böyleydik de tv falan olmadığı için pek haberdar olamıyorduk içimizdeki psikopatlardan ..Ne ise arkadaşlar belki de içtiklerimize bişey katıyorlardır içimizdeki canavar canlanıyordur bu da olası !

Bize…