17 Ocak 2017 Salı

Dünyanın Çivisini Çıkaran İnsanlık !



Düşündüm düşündüm belki olumlu şeyler hatırlarım da o konuda yazarım diye ama yok bir kırıntı bile olumlu bişey gelmedi aklıma dünya ile ilgili...Ülke gündemi zaten malumunuz (o konuya şimdi girmeyeyim) sonra dünya gündemine bakayım dedim Nijeryanın mülteci kampını bombalamış (kaza ile !!!!) ve 100 kişiyi öldürmüş ; ya mülteci kapmı yaaa mülteci kampı ,zaten yoksulluğun anayurdu olmuş Nijeryada yoksulun da yoksulunun yaşadığı bir yer bombalanıyor ! İnanın söyleyecek söz bulamıyorum artık dünyada akıtılan kanlar konusunda bir tek aklıma "Kopsun artık Kıyamet!" cümlesi geliyor . Bu sözüm günah mıdır da bilemiyorum sadece izleyip bişeyleri durduramamanın verdiği vicdan azabıyla ağzımdan çıkan bir cümle bu...

Nereye baksanız bir kaos adaletsizlik sömürü kan kan kan....İnsanlar öldürülüyor yakılıyor parçalanıyor , bebeklere gözünü dikmiş caniler türedi yaaa bebekleri öldürüyorlar ve en en en en en acısı da Dünyanın çoğunluğu tüm bu olanları SADECE izliyor !! İzliyorlar ya sanki hiç bir şey yokmuş gibi izliyorlar ; amerikadaki(kanada Alaska ya da Meksika veya İskoçya) insanlar belki de izlemiyorlar bile, düşünsenize dünyanın bir yerlerinde kandan göller(!) oluşmuş ama birilerinin umurunda bile değil... onlar yazın nerede kamp kuracaklarını bu yıl hangi sporlara vakit ayıracaklarını düşünüyorlar yaaa ! Adamlar çok yemekten hasta oluyor , adranalin için dağlara tırmanıp okyanuslarda dalış yapıyorlar şaka gibi !!!! laaaan sen benzinini ucuza al diye bir yerlerde birileri ölüyor , sen sevgiline tek taş hediye edebil diye bir yerlerde kan akıyor ülkeler çölleşiyor !!

Arkadaş dünya düşünmediğin zaman Cennet olabilir ama düşünmeyeceksin, düşününce pamuk ipliğine geliyor sabrın... Gerçi düşünmek hiç bir şeyi değiştirmiyor çoğunluk olamadığın sürece, tüm zulümleri izliyorsun sadece ! Endişeliyim ,kendi halim konusunda da geleceğimiz konusunda da insanların halinden dolayı da Dünyanın gidişatı adına da..Biriniz bana ümitvar olmayı hatırlatsın lütfen zira bu halimle dünyanın düşmanı olacağım...ki o dünya bize Cennet gibi emanet edilmiş bir mekan !...

13 Ocak 2017 Cuma

..............................

Nasıl da yoruluyor insan denen yürek,
Duymaktan,görmekten, söylemekten ,susmaktan ve beklemekten...
Umut ederken yaşlanmak,
korkularına yenilmek ne kadar da çok yoruyor insanı...

Beni bir tek ben anladığım içim yazıyorum rahatlıyorum ve yazdıklarımı okumuyorum bile çünkü beni biliyorum...Beni, benden daha iyi tanıdığı için tüm hata ve günahlarımla huzuruna varıp Yaratanıma dua edebiliyorum ,biliyorum ki yüreğimiz açtığım zaman hatalarımız kusurlarımı yüzüme vurmadan  duyacak dinleyecek  beni ve hakkımda hayırlısı ne ise onu hayırlısı ne zamansa o zaman verecek... bilecek beni ,içimdeki acıları pişamanlıkları ...Sevdiğimi bilecek, hüzünlerimin Ona layık olamamaktan kaynaklı olduğunu da.. Kaçmalarımı da bilecek yaptıklarımın sebeplerini de...

Bulunduğum her hali de bilecek, acizliğimi de..Gözyaşlarımın asıl sebeplerini de ...Beni bilecek anlatmama bile gerek kalmadan..


11 Ocak 2017 Çarşamba

Musa Olmayı Seçtik !


"Bizim,bizden başka dostumuzun olmadığı!" gerçeğinin hayatımızda maddi manevi sıkıntılar estirdiği, düşmanlarımızın açık açık dile getirilebildiği kıldan ince kılıçtan keskin dönemlerden geçiyoruz; münafıkların cirit attığı fitnenin kol gezdiği tehlikeli dönem...Ve, ya şuur/feraset ve birliğimiz beraberliğimiz bizi kurtaracak ya da içimizdeki münafıkların yardımıyla düşmanlarımız bizi frenleyecek , biz buna kısaca "İstiklal Mücadelesi" diyoruz...

Biz pes etmeyeceğiz öyle bir kod yok genlerimizde ...Savaşçı (mücadeleci) bir milletiz ve bizi bir birimize bağlayan ırklarımız değil imanımız ve imanımız bize: zulme zalime karşı dik durmayı mazluma dosta karşı da mütevazi /dost olmayı emrediyor!

Zulüm(!) denen illet, Ademi Cennetten kovduran fitne ateşini ateşleyen şeytan ile başladı ve Ademin çocuklarıyla da dünyaya düştü ! O gün bugündür mücadelemiz son hızla devam ediyor; mikrodan makroya...Kendi içimizdeki mücadeleden tutun da dünya üzerindeki toplumsal mücadelelere kadar hep aynı ateşin kıvılcımlarından tutuşmuş yangınlar...

Biz (ben, sen, o, biz, siz, onlar) hangi taraftayız asıl mesele bu ; çoğunluğun seçimleri belirleyecek gidişatı ! Ya Firavuna baş eğmiş halklar gibi köleliği zorunlu seçeceğiz ya da bu sisteme dur demek için kıyama kalkacağız; halklar kendi adlarına ülkeler de dünyada bu ezen/ezilen sistemin parçalanması adına kıyama kalkacak ...Yoksa bu sistem ,sistemi kuranları da sistemin kölelerini de eninde sonunda yutacak ...

Bizim savaşımız da işte bunun için çok daha büyük ve  düşmanımız çok ! Biz bu yolda ,sistemin köleliğini reddeden Musa olmayı seçtik ,karşımızda ise sistem kurucusu ve kurduğu sistemi korumaya tüm gücünü veren Firavunlar ... Dursanızda ilerlesenizde sizi yok etmeye odaklanmış Firavunlar!... Peki ölümü şehadetle taçlandırmak için yaşanlar için "durmak!" diye bir şey var mıdır ? Peygamberi bir yola çıkanlara kazanmadan ölmek var mıdır ? Bir ölüm bin diriliş değil midir bu yolda...

Ölümle korkutamayacağınız kişileri maddi şeylerle korkutmaya kalkışırsanız sadece içlerindeki münafıkları temizlersiniz ! Düşmanın en tehlikelisi münafıklardır ve onlar da her zorlukta kendilerini belli ederler geriye müminin de vatandaşın da samimisi kalır bu da şer zannedilenin müminler için hayır olarak dönmesi demektir !

Zor dönemlerden geçiyoruz ... Yalnızlık zaten yol arkadaşımız bizim Allahtan başka ne dostumuz ne de yardımcımız var ;Ona sığındık Onun yardımına inanıyoruz ve güveniyoruz ...Onun yolunda onlalım da varsın dünya düşmanımız olsun...Madem ölüm bir defa gelecek o da Rabbimizin çizdiği yok üzere olsun !.. Zalime karşı kıyama durduk bir kere ,rükuya ümmet olarak namaz halinde eğileceğiz inşaallah ...
Önceki Kayıtlar Ana Sayfa

E-Posta Aboneliği

Bu sitelere de bir gözatın derim !

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

 

kopyalama yasağı

Templates by Nano Yulianto | CSS3 by David Walsh | Powered by {N}Code & Blogger