Ana içeriğe atla

OKU ve Öyle de yaşa!

 


Elif deyince ilk akla gelenlerden biri de ''Belgesellerdir'' bilen bilir bilmeyenlere de ben hatırlatmış olayım..

Belgeselin her türünü severim film ve dizi izlemeyi de, zira gidip göremediğim tüm düşmanlarımın zihniyetlerini de okuyorum film dizi ve belgesel izlerken ! ''Oku'' derken Rabbimiz ,yeryüzündeki her şeyi aklederek okumayı kasdetmiştir diye düşünüyorum (doğru yanlış birileri bir yerlerde tartışadursun!) neyse...

Film ve dizilerde Firavunlar bir şekilde planlarını ufak ufak empoze ederler insanların beynine sizi beyniniz Allah'ın ayetleri  ile dolu değilse hemen çökerler kendi yalan yanlışlarıyla beyninize ve aklınıza hatta bu süreç devam ettikçe vicdanınızı da kara boyamaya başlarlar ; ama dedim ya sizin yüreğinizde Allah ve ayetleri yoksa yapabilirler bunları çünkü bilirsiniz ki dünya boşluk kabul etmez hemen dolduruverir orayı !!! 

Şimdilik bu kısmı geçiyorum ben biraz belgesellerle ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Ben belgesel izlemeyi seviyorum diye o belgeselleri çekenleri ve o çekimlere sponsor olanları savunacak halim yok ...Bu işi yapan dinsizlerse (ki tek din İSLAM) ve insan eli değmiş dinlere mensuplarsa o işten asla insani bir beklentim olmaz ..Ben bilmediklerimi öğrenmek için izlerim okurum ama bilirim ki bu masum görüntülerin ardında firavun farelerinin kirli planları vardır!

Firavun ve farelerinin (!) o güzel hayvanları onca zorlukları babalarının hayrına çektiklerini hiç zannetmiyorum; soğuklarda sıcaklarda aylarca yıllarca cefaları üç beş fil ya da kutup ayısı için çekiyor olamazlar ki zaten onların nesillerini de tüketen kendileri !!! 

O hayvanların kanlarını alıp neler yaparlar, hayvanların yaşamlarını ,göç yollarını araştırarak ne yaparlar merak ediyor muyuz ?(Leyleklerin Uçuşu kitabını okuyun derim) Köpek balıklarının üzerine neden bu kadar giderler ...Bu arada Süleyman Peygamberin hayvanların dilinden(!) anladığını önemli bir not olarak burada belirteyim! Dünyada her şey bir birine benzer ve her şey birbiriyle bağlantılıdır (inanmayan biraz araştırsın ya da tefekkür etsin)

Bir köpek balığı türünün gel_git döneminde yavrularını orman içlerinde gidip doğurduklarını ve o yavruların o göllerde büyüyene kadar yalnız kaldıklarını bu dönem içinde kendilerini geliştirdiklerini biliyor muydunuz? Büyüyüp güçlendikleri zaman da yine bir gelgitde okyanuslara geri dönmeleri mesela bana fetövari gizli oluşumları hatırlattı hatta içimizdeki tüm münafıkları !!! 

Gümüş balıkları vardır bilirsiniz, gruplar halinde dolaşan, onları izledim geçenlerde ..Büyük balıklar bunları yemek için geldiklerinde gruplar halinde kalırlar, kaçarlarken bile ayrılmazlar dalga gibi sağa sola döner dururlar ki çoğu kurtulur içlerinde yalnız bir kısmını yiyebilir büyük balıklar ..bu size neyi hatırlattı ! Toplumlar ''Bir/lik'' olduğunda o toplumları kimse yok edemez belki şehitleri(!) olur ama toplum hep var olur !!!!

Buna benzer bir çok şey okunabilir doğanın içindeki bizim dışımızdaki tüm canlılardan.. Hatta onlardan alınan dna'larla neler yapılabilir ucu açık..Ben bilim insanı olmadığım için sadece bu şekilde okuyabiliyorum, varın bunların üzerinde kirli planları olanların yaptıklarını yapacaklarını.. Sonra insanlık tartışır durur ''Bu hastalık/salgın da nerden geldi!' diye...

Müslümanlar Dünya işlerinden çok uzak kaldı işte o zaman da dünya Firavunlardan sorulur oldu, onların çizdiği doğrultuda savrulup durdu insanlık... Çok zulüm gördü dünya zalim firavunlardan ,dün de bu gün de... Ama her seferinde bir ''Yiğit''çıktı ve insanları uyardı uyuyanlarını uyandırmaya çalıştı..

Bu yiğitleri RAbbim ''Rasul'' diye isimlendirdi, biz de Peygamber dedik, yollarından gittik..Kah düşe kalka kah şahlanarak gittik o yoldan...

Çok uzatmayacağım, dünya şimdi de çok zulüm gördü/görüyor ve eğer dünya rahat bir nefes alsın istiyorsak hepimiz birer Musa ,İsa, Davut,Süleyman,Muhammed olmalıyız zalimin karşısında canla başla mücadele etmeliyiz ve bunu sadece kendimiz için değil tüm insanlık için yapmalıyız tıpkı gelmiş geçmiş tüm ''Yiğitler'' gibi...

Türkiye dünyanın vicdanıdır derim hep ve bu sözümün arkasındayım ölene kadar... Tüm ümmetin/insanlığın zırh giymiş halidir Türkiye, siz bakmayın içimizdeki bir  avuç ahmağa..Ben böyle görüyorum onun için söylemlerim de davranışlarım da bu yönde...Şu ayeti(Al_i İmran 104) her okuyuşumda tüm tarihi hatırlayıp Türkiye gelir aklıma,umarım ayette geçenlerden olabiliriz...Unutmayın Türkiye 783.562 km²'  ibaret değildir !

Dünya maldan mülkten karın tokluğundan ibaret olabilir ama asıl dünyada bunların bir anlamı olmayacak ,asıl yurdumuz için mücadelemiz günü kurtarmaktan çok çok daha büyük meseleler için olmalı vesselam...

''Sizden hayra çağıran, iyiliği emredip kötülüğü meneden bir grup bulunsun. İşte onlar kurtuluşa erenlerdir.'' (Al_i İmran 104)

Yorumlar

Ramazan dedi ki…
Biliyorum,sayfanda bu merakını anlatarak hatırlatma yapıyorsun.Evet adamlar keyif için yapmıyorlar bu araştırmaları geçenlerde Bill Gates bit yorum yapmıştı "Dünyanın Rezonansı ile oynayacağız " diye belki büyük iddia belki ellerinde bunu mümkün kılacak bir sisten var bilemiyorum ama tek bildiğimiz iblisin bunların yanında masum kaldığı!!! Bizler hâlâ saç,baş,kıl,tüy tarikat,hacı,hoca kavgasıyla uğraşıyoruz.Ulkemiz adına güzel şeyler var onuda siyasi kavgalarımız değersiz hâle getiriyoruz.Bu ülkenin nimetleri ile eğitim görerek yetişen kendini geliştiren gençlerin az para kazanıyoruz mesleğimizi güvenli bir şekilde yapamıyoruz diyerek yurt dışına çıkmaları tam bir akıl tutulmasıdır!! Zannediyorlarki Avrupa kucak açmış en iyi parayı vererek pamuklara saracaklar !! İletişim çağındayız biraz araştırma yapsalar aynı sorunların orada daha fazla olduğunu doktorlara saldırıların Turkiyeden daha fazla olduğunu görecekler!!! Geçen sayfanda sormuşsun çok mu siyasi paylaşım yapıyorum diye yani çok çok fazla siyasi demeyelim de Erdogan paylaşımı yapıyorsun ���� Biliyorum onu çok sevdiğini ve ailenden biri olarak gördüğünü tamam ben çok eleştiri yapıyorum çünkü 20 yıldır firesiz oy verdim ve eleştiri hakkım olduğunu düşünüyorum ama şu gerçeği asla inkar etmem Erdoğan bu ülke için büyük bir kazanç olmuştur yıllarca onun gibi biri bir daha gelmez !! İngiltere kralicesinin cenazesinde tüm dünya liderleri bir otobüse tıka basa doldurulurken Erdoğan central parkta gezinti yaparak Ülkemizin onurunu ayakta tutmuştur !!! Ne kadar eleştiri yaparsam yapayım onun her hareketi on numara ve gurur kaynağımız saygılar.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK