Ana içeriğe atla

Elif'in İnziva Sayfası

 Uzun bir aradan sonra ''Merhaba''

En son yazımı ne zaman girdiğimi bile hatırlamıyorum ama bu gün yazmak istedim yeniden...Yine içime konuşma dönemlerinden birindeyim galiba! 😌Yine bir yabancı müzik frekansı açık radyoda , karşımda ışıl ışıl İstanbul manzarası ve gece tüm gizemi ve sessizliğiyle... yoldan geçen arabaların sesi bile engel olamıyor bu sessizliğe! Güzel bir gece ...

Kavramlar kargaşası dünyadan sıyırılıp kendi köşesine çekilmiş, sessizce çalan radyodaki caz müzik kadar yabancıyım bu aralar bulunduğum ortamlara ,insanlara ,gördüklerimize duyduklarıma hatta konuştuklarıma...laf olsun diye gezmek torba dolsun diye konuşmak misali...

Beni birilerinin anlamasını hiç beklemedim,  biliyorum ki beni benden başkası zaten anlayamaz, anladığını söyleyenlerinde  önyargıları (hüsnü zan ya da sui zanları olur)var onun için ne sizi ne de beni kendimizden başkası anlayamaz. ''Anlamıyorlar'' diye kızmanın da anlamı yok anlayacağınız !


Bu gün uzun uzun hayallerimi düşündüm ,yapabilecekken ötelediklerimi, üzerine basıp geçtiğim beklentilerimi ...biraz hüzünlendim ara ara göz yaşı da döktüm...Sonra şimdi sahip olduklarımı ve hayallerim için bunları değiştirmek isteyip istemediğimi sordum kendime ! Cevabım kesinlikle ''hayır'' oldu sonra yine bir pişmanlık ve Allahtan özür...sonrası uzun uzun tefekkür ve teşekkür...

Herkese oluyordur böyle şeyler diye düşünüyorum ,yanılıyor da olabilirim ama olmuyorsa da sorun değil bana oluyor böyle gelgitli düşünce dalgaları 😜

Hayatı seviyorum insanlar birbirlerine dünyayı zindan etmeye kalksa da seviyorum çünkü yıldızlara bakıp Rabbinizin kusursuzluğunu ve gücünü okuyorsunuz, denize bakıp azametini okuyorsunuz, insanları izliyorsunuz yaratılıştaki kusursuzluğu ve bildiğimizi zannettiklerimizin sahilde bir kum tanesi olduğunu hatırlıyorsunuz ve bunlar size kendinizi öğretiyor ! Haddinizi bilmeyi öğretiyor durmanız gereken yeri bildiriyor aklınızı başınıza almanızı vicdanınızı kullanmanın çok önemli bir meziyet olduğunu gösteriyor ...


''Öyle işte..!'' bitireceğim bir yazı sonu ... Hepimiz ayrı bir gezegeniz onun için birbirimize saygılı olmalıyız ; Hepimiz ''Dünya'' gibi olmak için mücadele veriyoruz yani içince can barındıran canlılar barındıran sevgi barındıran ...İyi geceler olsa keşke her canlıya ..olur duasıyla...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Lütfen Okuyan Herkes Cevaplasın!

 Nerden çıktı bu deyip söylenmeyin sakın ,önce bi okuyun kabul etmezseniz hiç  görmemiş gibi yaparsınız :) Her gün yazımı ortalama 100 kişi okuyordur bunlardan 50' si sürekli okuyucu olsa e güzel bişey bu :) Ben yazılarımı okuyanlardan benimle ilgili düşüncelerini ya da yazılarımla ilgili eleştirilerini almak istiyorum...Merak işte yerli ya da yersiz merak ediyorum bakalım reeldekilerin düşünceleriyle benzerlikler var mı? Ki varsa kendimi doğru ifade edebiliyorum kör topal yazılarımla demektir ;)   Kırmazsınız beni biliyorum..Olumsuz düşünceleriniz de olabilir tabiki ben hepsine açığım , argo kelimeler içermeyen her yorumu yayınlayacam hatta ''anonim '' yorumlar da dahil buna.. .   Not:Resimdeki güzel bayanla uzaktan yakından bi bağım yoktur biline... Sadece düşünüş şekli hoşuma gitti! 2. Not: Tüm yazılarıma yorum yazarak beni yalnız bırakmayan kişiler (!) sizden biri bile yorum yapmazsa gelir bulurum sizi ,Küçük Emrah gibi bi bakış atıp şarkı söyler pişman eder

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)