17 Mayıs 2010 Pazartesi

Alış!!!


Sıkıldım idare etmekten, bıktım alttan almaktan...
Unuttuklarını unutamıyorum...
Yapamıyorum senin gibi bir şey yokmuş gibi yapmayı...
Bir Yol seçmelisin ...Ya iyisindir öyle kalmak için gayret gösterirsin...
Ya da pişmanlklarla gelmezsin her defasında...
Çünkü sıkıldım değişmemelerden, hatalarda ısrar etmelerden...
Taş değilim ki yanına bir de ''sabır'' yakıştırması alayım...!
Sıkıldım sana  -mış gibi yapmaktan..
Ya kendine gel ya da ben eski ben değilim...
                                                  Alış ..!!

17 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Esselam, güzel insan,

Rabbim sıkıntılarını selamete ulaştırsın inşaAllah..

"Taş değilim ki! yanıma birde sabır yakıştırması alayım..."

Büyüksün..

üryan dedi ki...

Taş bile olsan, yanına sabır yakıştırması da alsan, an olur, öyle an olur ki; yine çatlarsın..

Profösör dedi ki...

Taş taş değil bağrındır taş senin
Söyle nereni nasıl yaksın bu ateş senin...

Ness dedi ki...

Bugünkü ruh halime nede uygun olmuş bu yazı! Eline sağlık pabucum.

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

başka bi diyarda başka bir mekanda hiçbir bağım bulunmayan bir insanla aynı anda aynı duyguları yaşamak... Tesadüf mü bu? sabır tesellisi mi sence...

Hilal dedi ki...

değişmesini beklemek sanki yanlış olur insanın.. zira değişimi çok çok zordur bir insanın...

pabuç dedi ki...

@đerkenαя ,
Amin Allah razı olsun güzel yürek...Cümlemiz için geçerli olsun duan..

@üryan,
evt bazen insanın patlama anı oluyor o an ya sabredip devam ediyrsun ya da patlayıp bitiriyorsun herşeyi..

@Profösör,
ah bu yürekler neleri kaldırıyor..Rabbim bu yüreklere güç kuvvet versin..

@Ness,
keşke ruh halimiz bahar kıvamında olsaydı da ortak paydamız bu yazı olmasaydı...Sevgiler canım..

@iki dirhem bi çekirdek ,
tesadüf yoktur onun için bunda da bir hikmet vardır diyelim..Konuşacak çok konumuz olabilir belki de...

@Hilal,
Dğişmek lazım ama..İnsan eksik yanlarını ya da kötü yönlerini değiştirmeli...hatalarından inat edip de başkalarına da rahatsızlık vermemeli..BU kul hakkına girer ve hiç kimsenin kimseye sıkıntı vermeye hakkı yok..Yanlış mıyım ?

Adsız dedi ki...

seçtiğiniz fotoğraf bile yetti aslında sizi/vazyetinizi anlayabilmem için..

pabuç dedi ki...

@Adsız,
insan her zaman beklenen şekilde olamıyor insanlara..Her zaman neşeliyseniz hep öyle olmanız beklenir sizde öyle olmaya çalışırsınız genelde..içiniz ağlasa bile...Not: Lütfen Adsız yorum göndermeyin ...lütfen..

burcu dedi ki...

"sıkıldım sana -mış gibi yapmaktan"

papucum yine duygularımın tercümesi olmuşsun..yüreğine sağlın canım..

pabuç dedi ki...

@burcu(curcum)
canımsın beğenmene sevindim..

sufi dedi ki...

Mış gibi yapmaktan sıkılmakta haklısın da Allah katlanabileceğimizden fazla bir yük yüklemez zaten sırtımıza.Sevgilerimizle.

pabuç dedi ki...

@sufi,
İnsanları sevmek ya da seviyormuş gibi ya da zorla saygı duymak doğal mı!! Sevmediğinize bunu söyleme özgürlüğümüz /hakkımız var mı!! İnsanlar hep mi mecburiyetten hayat idame ettirmeliler birileriyl..!! Zor hayatın her yanı başka bir zor...

Hilal dedi ki...

Pabuç haklısın. değişmeli, veya en azından gayret etmeli. ama bunu düşünecek insan öyle az ki. bu incelik olarak adlandırılıyor ve böylesine ince insanların sayısı da git gide sanırım azalıyor. o nedenle değişmesini beklememeli insanın diyorum. Zira üzülen kendi olur kişinin değişimi göremeyince..

pabuç dedi ki...

@Hilal,
kişi kendi olumlu yönde değişmek için uğraş veriyor ama karşısındakinden böyle bişey göremiyorsa kötü oluyor...Kendini bilen insan olumsuz yanlarını değiştirmeyi bilmeli ben buna inanıyorum...Değişmeenler bir apra yol alamazlar insanlık adına..SEvgiler..

Onuncu Köyün Adamı-Mavi Tutku dedi ki...

Hayat acaip..bu alkışlar bitmez hiç.

pabuç dedi ki...

@Onuncu Köyün Adamı,
alkışlarla yaşamaya alışmalıyız yani ;) Haklısınız..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...