29 Ocak 2010 Cuma

Bana Kulak Verin...;)

  Yaklaşın yaklaşın...Ben geldim canlar:) Dönmeme üzülenler için yapabileceğim bişey yok ;) ama beni özleyenler için yaşasın ben geldimmmmm:) Sizi özledimm...Yokluğumda ne mi yapım? Bol bol eğlendimmmm(resimde bizim mutlu olduğumuz anların resmidir), dondum ama sonra soba başında ısındım ....Yazacak bişeyim yok sadece sanalın Papuç'u çok mutlu bunu bilin yeter ve duası odur ki sizler de en az onun kadar mutlu(huzurlu) olun...Yokluğumda ne çok yazı yazmışsınız  hiç düşünmediniz mi insafsızlar , bu Papuç bu yazıları nasıl okuyacak ve yorum yazacak diye:)Cıks cıks...
 Amaaaan gittiğim de şunun şurasında 10 gün olmuş :) Ben de bişey sanmıştım ..
  ''Hoşgelmişsin Papuç'' diyenler için şimdiden ''Hoşbuldum'' sağolun varolun :)
  Sevgiler ve saygılar görünmeyen dostlarım...Varlığınız varlığıma armağan...
 
 
Share:

33 yorum:

fenur dedi ki...

hoşgelmiş,sefalar getirmişsin:) dinlenmiş,huzuru bulmuş,gönlü rahatlamış olarak geri dönmüşsün..her daim bu huzur ve mutluluk yanında olsun inşallah..

Anlayamazsin dedi ki...

Selamun aleykum,

niye geldin sen yaaa:)ne guzel meydan bana kalmisti.sen yokken mantar yaptim yedim,findikli kek yaptim,mercimek koftesi yaptim yedim.yedim yedim yedim.ve sonunda kafayida yedim.:))kocaman kiz olmus hala bebeler gibi kar topu oynuyor.seni alanda olmaz:)))

sen yokken mesaj yazmadim ben:) bak seni hic yormuyorum goruyonmu:))

mehmetadin dedi ki...

hoşgeldin blog kardeşi :) bayağı özlettin kendini.. ayrıca bu kadar sevilen birisinin sevilmemesi kabul edilir şey değil :)

papuç dedi ki...

@fenur,teşekkürederim...Allah razı olsun herdaim...sevgiler

papuç dedi ki...

@Anlayamazsin, hahahah yine güldürdün beni canımsın...sen yeterki meydan iste ben dağıtır süpürüürüm meydanları senin için ;) Hım bu ara da beni de alan bi geveze oldu canım ;) tabi onunla tanışırken mülayim kız takliti yaptım :P heeç çok konuşmadım onun yanındayken :P Şimdi beraber konuşuruz benden geveze birini buldum ;)

papuç dedi ki...

@mehmetladin, hoşbuldum blog kardeşimmmm teşekkürler güzel sözlerin için..sevgiler saygılar karşılıklı...Sağolun varolun...

MaSaL dedi ki...

HoşGeldiniz :)

Ben siz yokken hiçbişe yapmadım,beni rahat rahat takip edebilin diye :P :))

Henüz sizi tanımasamda içtenliğiniz buraya kadar yansıyor :)

Muhabbetle efendim

Anlayamazsin dedi ki...

Selamun aleykum kiz papuc,

yonsam sozlendinmi?gorucuyemi ciktin gii?

yuppi kurtuluyoz sonunda:)saka bir yana:)rabbim hakkinda hayirli olani versin.

papuç dedi ki...

MasaL, elimde samimiyetten başka bi meziyet olmadığı için bu değeri koruma niyetindeyim :) Çok güzel söylemişsin ''muhabbetle'' benden de kocaman bi ''İNŞAALLAH'' Sevgiler..

Ness dedi ki...

pabucum heyecandan hoşçakalın postuna hoşgeldin yazdım :) Tekrar hoşgeldiin. Biz yazdık ama sende bi okadar yazıcak şey biriktirmişsindir dimi dimi. haydi yaz :)

ŞANSLI dedi ki...

Canım hoş geldin!
Sivri dilini özledim valla.
Bakalım okuyacaklarının arasında ben de varmıyım:::)))
Sevgiler...

mit dedi ki...

Hoşgeldiiin :) Seni yeniden aramızda görmek güzel. Özledik vallahi... Blog yazmak güzel ama şurası bir gerçek ki seninle daha da bi güzel :)

papuç dedi ki...

@Ness,
inş yazacak şeyler gelir aklıma (malum aklıma format attım da:P )
hoşbuldum...

papuç dedi ki...

@SANSLI,herzaman...ana sayfamda yer alan her bloğun yazılarını okuyorum (yorum bırakamasamda)

papuç dedi ki...

@mit,
:)) tebessüm ettirdiniz sevindirdiniz Rabbim de sizi sevindirip tebessüm ettirsin efem :))

leyla dedi ki...

:) nihayet..

ruhumunheykeli dedi ki...

Gözlerimiz yollarda kaldı ya, on gün lafı bir çırpıda çıkıyor insanın ağzından, ama aslında baya uzun bir süre... Yeni bir heyecanla gelmişsin(bana öyle geldi), artık bunları yazılarına yansıtırsın herhalde...

papuç dedi ki...

@leyla
burda en enteresan dostluğum seninle olacak..tartışma(ki tartışmadık bile) başlayan dostluklar sağlam olur bilirim...ki inşaallah diyeyim :)

papuç dedi ki...

@ruhumunheykeli,
evt ya 10 gün ne çabuk geçti ben hayret ediyorum..Sanki hiç gitmemişim gibi ;) Offf ömür de böyle işte nasıl geçti anlayamıyoruz...Hayırlarla geçirmeyi nasip etsin bizi Yaradan..

sekeral dedi ki...

hayırdır yaa !! sen niye döndün ki geri, ne güzel kafa dinliyoduk : ))

şaka şaka, bu kez bari ilk söylenen doğrudur benim için diye düşünme de hoşgeldin dileklerimizi kabul et!!

10 gün olmuş demek, vay bee diyor insan zamanın bu kadar hızlı geçmesine..

papuç dedi ki...

@sekeral,
eee tabi herkes geldiğime memnun olacak değil ya :P sen de memnun olmayı ver bişicik olmaz(ki yay burcu muhalefet olmasa şaşardım :P)
Ben de seni gördüğüme (pardon yazını) sevindim sağolasın ;)

ramazan dedi ki...

derler ya,"ben biliyordum....."
gerçekten ben biliyordum geleceğinizi.daha doğrusu hissediyordum.neden derseniz,şoforlukta bir laf vardır"kıçına benzin değenler bu işi bırakamazlarmış"diye.şoforlardan duymuştum.bu blog işi de ona benziyor.bir kere bulaştı.sanmam ki
çok uzaklara gidelim.eh biraz kafa dinlendirip döneriz.
ben üç ay zeytin hasadına gittim,pc de yanımda yoktu iyi mi.çatladım.
hoş geldiniz.mutlu oldum.
sevgi,selam.

Profösör dedi ki...

Evet bekliyorduk. Gözlerimiz yolda kalmıştı.

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm..
Papuç, hoşgeldin. Dönmene çok sevindim. Hayatındaki güzellikler daim olsun, ağırlıklarından kurtulabildin ne güzel :) Yazılarını bekliyoruz, kar maceralarını biraz açarsan sevinirim :))
Baki sevgi ve saygılarımla..

papuç dedi ki...

@ramazan hocam, tebessümle okudum yorumunuzu sağolun varolun..Evet insanlar sevdiklerinin ve sevenlerinin olduğu yerlerden kopmak istemezler ne de olsa hayatta bizi ayakta tutan en güçlü şeydir SEVGİ..

Sevgiler saygılar...

papuç dedi ki...

@Profösör, teşkkürederim sizden bunu duymak güzel...Sağolun varolun efendim..

papuç dedi ki...

@derkenar, canımsın inşallah yazarım ama şimdi anca sizlerin yazılarınızı okuyup youm yazacam sonrasında inş yazarımbende:) Sevgiler güzel kardeşim..

PUZZLE dedi ki...

:)seni tekrar görmek güzel,mutlu oldugunu bilmek.Özlettin kendini hoş geldin..

papuç dedi ki...

PUZZLE sen burdamıydın ya hu ;) hani gidiyordun :)

sünter dedi ki...

Hos geldiniz,
sevindim geldiginize:)

Adsız dedi ki...

AA GELDİN DEMEK HOŞGELDİN...! :)

papuç dedi ki...

@sünter,
teekkürler hoşbuldum:)

papuç dedi ki...

@Adsız, aaa hoşbuldum ;)