27 Eylül 2013 Cuma

Yaşamın Kendi Şiirlerinden...

''Unutulanları Hatırlatan''

Özlersin,
Özlemeyi unutmuşsundur da,
biri çıkar özlem neymiş hatırlatır sana..
İnanmıyorum dediğin duygulara inandırır yeniden seni!

Tebessümü seversin,
Ama bu sefer birini hatırladığın için tebessüm eder 
içinden ''Ah keşke burada olsa'' diye de geçirirsin..

Bilirsin birinin seni düşündüğünü
Ve belki de aynı zamanlarda tebessüm ettiğini..
Hissedersin işte mantığını da pek kullanmadan.
Hem konuşan yüreğimse, mantığımın sesini neden dinleyeyim ki dersin! 

Sen hala sensindir de, yüreğinin sesi çok çıkmaya başlamıştır.
Fark edersin ve 
Seversin bu durumu... 






Not üstüne not: Arkadaşlar ben şair falan değilim ,kafama estikçe bir kaç kelimeyi bir biriyle kanka yapan biraz da içinden geldiği gibi yazan biriyim.Aranızdaki şairlerden özür dilerim hatalarla şiirİMSİ yazdığım için :) Ben iç sesimi dinliyorum ve yazıyorum ;asla şiir yazıyorum iddeasında değilim biline...Eleştirirken bu bilgileri göz önünde bulundurun lütfen !

Share:

7 yorum:

kahve telvesi dedi ki...

Sevgili Pabuç,hep tebessüm ettirecek insanlar olsun etrafında :)

Pabuc dedi ki...

amin, güzel Telve,
İnsan böyle canlara ihtiyaç duyuyor hem yaşamına enerji olma konusunda hem de kendi kalabilme konusunda..

Ve böyle kişiler hepimizin hayatında olsun inşaallah

cem dedi ki...

e ne mutlu :)

Pabuc dedi ki...

Ara sıra hayatımıza uğrayan tüm duygular mutluluk sebebi ,şükür :)Cem sen :)

absalom dedi ki...

olmamış bu şiir...
böle şiir olmaz olsun.

ahahahha tutamadım kendimi dipnötü geç okudum küççük ya harfler.

yahu rahat ol arkadaşım...
karşı kıyının kızı.
benimkiler şiir...
seninkiler ne böle diyenle de uğraşma reca ediciğim.
direk bana gönder:))

ben gerekeni görüşüm arkadaşlan:))

Pabuc dedi ki...

Ya absalom
ben zaten şiir olmadığının farkındayım bunu da belirttiğim halde eleştirmelerine bayılıyorum (!)

Demek sen de beğenmedin haa, ben alıp bu şiirimi nerelere gideyim de taşlara vurayım bilemedim ki şimdi ;)

Peki görüşmeleri sana yönlendireyim ben o halde :)

Ramazan Aksoy dedi ki...

Şiir zaten duyguların yani özlemin sevginin hayallerin nefretin öfkenin beklentilerin kelimelere ve cümlelere dökülmüş halidir kimi yazıyla aktarır kimi şiirle.Şiirimsilerinin rastgelen oldukca okuyorum daha ne olsun iç ses dedikleri bu zaten mesafeler anlamını yitirir gönüle ulaşipta derin izler bırakanlar için.Bu bazen bir anne olur bazen baba bazen kardeş bazen dostlar bazen arkadaşlar ve aynı yastıga baş koyduklarımız.Hayatımızda bunların hepsine sahip olup bu mısraları dökebiliyorsak yazıya daha ne isteyebilirsinki hayattan.Ben begendim güzel bir şiirimsi.Bu arada yazılarını okumaya devam yorum yazmayarak.