Ana içeriğe atla

Ağzı Olan Konuşacak Tabi!

Yolun sonu maviye varıyorsa yorulmaya değer
Kuş cıvıltıları,rüzgarda dans eden yaprakların sesi,yağmurun sesi, derenin heyecanla akan suyunun sesi,Allah odaktı muhabbetler,yüreğimi ferahlatan bir yazı ve ''iyi ki var'dediğim birinin varlığı ve sohbeti ruhuma çok iyi geliyor.Gerçi listeyi uzatırım da yazı çok uzamasın diye kesiyorum burada...Yine saksağan gibi daldan dala konduğum bir yazı türüyle karşınızdayım dostlar.

Bir kaç gündür yazmak istediğim ciddi bir konu var ama onu yazmayacağım yanlış bir şey yazmaktan korkuyorum, kafamı biraz daha toparladıktan sonra yazacağım inşaallah..Bu gün tıstak tıstak Serdar Ortaç şarkıları çıktığı zaman radyo frekansını değiştirmeyecek kadar çılgın hissediyorum kendimi (çılgın ne la ,laf bulamayınca iyice saçmalıyorum) onun için aşure tadında bir şeyler yazacağım...

Ağzı olan konuşuyor diye bir söz var ya az biraz ona değinmek istiyorum.Bu ağzı konuşalım diye vermedi mi Allah.O zaman konuştuğum için neden suçlanayım ki! He ne kadar çok konuşursan o kadar da eleştirilirsin bunu kabul ederek konuşmalısın buna katılıyorum.Herkes her konuda bilgi sahibi değildir bilgi sahibi olmak için sorular sorar bu da iyi bir şey;ama her konuda bilgisi varmış gibi konuşanlar da yakın zamanda etrafında fazla kimsenin kalamayabileceğini kabullenmeliler..Herkes konuşsun tabi ama getirilerini de göze alarak konuşsun.

Mesela herkes yazar olmuş diyenler de çıkabilir.Evet yazar olmadan yazanlar var misal; Pabuç.Ama insanları kişisel geliştirme meraklılar demiyor mu sizi mutlu edecek şeylerle uğraşın diye.Ben de isterim çadırımı alıp arabama atlamayı dağ bayır gezmeyi.Uykum geldiğinde çadırımı kurup yemeğimi yeyip uyumayı, ertesi gün yine yoluma devam etmeyi.Ne bileyim, Afrika'ya gidip o insanlarla zaman geçirmeyi doğayı en çıplak haliyle izlemeyi  ya da fotoğraf makinesi elimde her hafta sonu farklı bir ülke de dolaşmayı...İşte insanın  hayalleri biraz kendine uzak olunca o da elindekilerle idare ediyor ve anca benim gibi yazıyor ve mutlu oluyor işte.

Neyse, ben bu günü hep Pazartesi sanıyorum dünkü tatil bana iyi gelmedi sanırım.Yarın Cuma da bu güzel gerçeklik sayesinde kafamı toplamam zor olmayacaktır.Hafta sonu bir yere gitmeli;ne zamandır arkadaşlarla aklımızda bir plan var bir türlü icraate geçiremedik ben o konuyla bir ilgileneyim.Ben şimdiki arabayı kullanamadığım için hep öteliyoruz planlarımızı.Şöyle küçük şirin otomatik vites bir araba istiyorum.İstemek sahip olmanın yarısı sayılmaz mı ? İstemem başarmanın yarısıysa bu neden sayılmıyor yaa !

Bu günlük bu kadar aşure yeter en kısa zamanda ben de aklı başında yazılarımla aranızda olacağım ,o zamana kadar bu aşurelerle dolduracağım blogumu.İsteyen okumadan gidebilir ama okuyanlar da yorum bırakmadan çıkmasın.Mutlu oluyor insan yorum alınca ,ne garip değil mi ? Gerçi aşurelere yorum almasam da şaşırmam..Şaşırmamalıyım da..

Güzel bir gün olsun hepimiz için canlar...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
valla okuyan yorum bırakmadan gitmesin keserim adamı ulen tadında bir uyarı alınca...
ne olur ne olmaz yazayım didim:))

harp olur darp olur neme lazım...

efenim ağzım olan konusssun kime ne...
bos konusuyosa bana konusmasın sadece...
geyik muhabbetini severim gerçi...
bazen yaparım da.
hani civarda geyik sürüsü olsa kahrından olür o derece...

ciddi konuyu merak ettim.
az çok tahminim var amma sazan gibi atlamam:))

e sahane bi gün olsun o zamanda.
Aliyah Muhammed dedi ki…
Aşuren güzel olmuş. :) Sitem mi ediyorsun birilerine yoksa?
Ama biliyor musun haklısın? Tamam ağız var ama yerinde konuşmak için. Kafa şişirmek, kendinden nefret ettirmek için yok.
Pabuc dedi ki…
/absalom,
bak anlamışsın beni :)
Ya sanırım o ciddi yazıyı yazmayacağım;iki sefer yazmaya kalkıştım birincisinde elim yandı ikincisinde ayağıma sandalye düştü koca sandalye ya sen pat ayağıma düş olacak iş mi..Bu bana ilahi bir ikaz dedim ben de erteledim yazmayı (fi tarihine kadar)

Geyik muhabbeti de iyidir iyi olmasına ama illaki içinde zeka olursa..Ve güzel insanlarla olunca ...

Güzel bir gün olsun inşaallah...


/Aliyah Muhammed,
Benim sitemim kendime bütün dertlerim de kendimle ...Evet çenesiyle insanları kaçıran olmak çok fena yaa
kafa yani bu da dinle dinle nereye kadar değil mi :)
cem dedi ki…
güzel bir gün olsun, ağzı olan konşsun, bir an önce yarın olsun, ağzı torba olsun büzelim ...
kahvetelvesi dedi ki…
Ben bu yazıya yorum bırakmasam olur mu ?..İstemediğimden değil, aşureye bayılırım tam aksine..Tansiyonum zıplak vaziyette 2 gündür..Ne lafları toparlayabiliyorum, ne toparladıklarıma sahip çıkabiliyorum.. Bi garip haldeyim ki sormayın..Ağzı olan konuşuyor kıvamında , ne idüğü belirsiz yorumlar yerine, susayım azıcık diyorum..Susayım ama, çok zor be benim gibi biri için..neyse, hadi bana müsade... :))
Pabuc dedi ki…
/cem ,
çoğu gitti azı kaldı :)

/kahve telvesi,
tamam bırakma :)))
istemediğin bir hal üzereysen tez zamanda geçsin inş diyorum ...

Budeliçocuk dedi ki…
Bir ağız iki kulak vermiş Yaradan..
İki dinleyip bir konuşalım diye..:)

Boş konuşmadıktan sonra ne kadar konuşursa konuşsun..



Pabuc dedi ki…
Çok konuşan biri olduğumu düşünürdüm önceden (fındık kabuğunu doldurmayacak konularda bile en az yarım saat konuşanları görene kadar)

çok şükür dinleyerek konuşanlardanım hala...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK