Ana içeriğe atla

Biraz Dikkat, Biraz da Saygı LÜTFEN!

Otobüs yolculuklarını çok da sevdiğim söylenemez.Eskiden yolculuklar çok daha çekilmezdi şimdi şükür tv ve internet  var  da yol nasıl bitiyor anlamıyorsunuz.Enteresan davranışlar(!) sergileyenler çıkıyor her zaman yolculuklarda! Buna ne televizyon ne de internet engel olamıyor(keşke olsa )

Film izleyen abi/amcanın kulaklık takınca ortamdan uzaklaştığını sanması bunlardan biri.Nerede olduğunuzu unutacak kadar filme kendinizi kaptırdığınızda :''Ulannnn'' ya da ''Hahahah çok komik..''gibi naralar atabiliyorsunuz otobüslerde ! İşi iyice abarttığınızda şoför: ''Biri şunu ikaz edip sustursun!'' diyebiliyor.Kulaklık takınca kimse görünmez olmuyor ,sessiz moda alınmıyor lütfen unutmayalım,unutanları uyaralım!

Bir de telefonla konuşanlar var.Yolculuğa çıktığınızda telefon olmazsa olmazlardan.Şu saatte otobüsteyim/uçaktayım haberi verilir,molalarda sevdiklerimiz haberdar edilir falan filan..Ama kardeşim dakikalarca muhabbet edilmez ki! İlla ki muhabbet ederim sen karışamazsın diyenler de büyük harflerle değil MÜMKÜNSE küçük harflerle yapsınlar muhabbetlerini n'olur.Uyuyanı var, başı ağrıyanı var ,kitap okuyanı var (evet kitap okuyanı var, sizin yüzünüzden kitabını bırakmak zorunda kalanı var) Kardeşim bana ne senin kiminle nerede buluşacağından, akrabalarının bilmem hangi konuda ne dediğinden, kızının hangi filme gittiğinden ya da  senin hangi mahallede  güne gittiğinden, Makbule ablandan, Hüseyin dayından!! Biraz dikkatli olmalıyız sanki ne dersiniz !

Sürekli şikayet eden biri değilimdir ama (ama mı dedim ben) gelip de beni buluyor bu tip traji komik durumlar.Ben ne yapayım...

Yorumlar

Kalemzade Kamil dedi ki…
Pabucun çekim gücü :) :) Yazanların kaderi mi böyle insanlar :) Belki de biz fazla dikkat ettiğimizdendir.
Pabuc dedi ki…
Kendimi bildim bileli insanları izlemeyi (gözlemlemek diyeyim de farklı anlamlar kazanmasın izlemek) sevmişimdir.Ama şimdilerde daha fazla dikkat ediyorum normal dışı davranışlara.Onlar mı beni buluyor ben mi o anlara denk geliyorum bilemiyorum :)
Hayal Meyal dedi ki…
ayyy bende sinir olurum. dikkatli olsunlar canım. uyuzlar.
GÖK-TÜRK dedi ki…
Bazen benim de başıma geldiği oluyor. Ne zaman başıma gelse takunyalarımı evde unutmuş oluyorum. :]
Pabuc dedi ki…
/HayalMeyal,
uyuz kelimesi süper yakıştı onlara :)


/GÖK-TÜRK,
takunya iyiydi ama çok dikkat çekmez mi ;)
Volkan DENİZ dedi ki…
Bırak insanlar hissettiklerini dışa vursunlar . Ne olur sen de gül onlarla... :)
Hep mi toplum baskısını hissederek yaşanmalı ki. Sen de tak kulaklığını kahkaha atarak film izle. Olmadı okuduğun kitabı yüksek sesle oku ve ondan sonra olanları bir daha değerlendir. Bence çok daha inanılmaz tepkilerle karşılaşırsın. Bir dene bence... :)
Pabuc dedi ki…
/Volkan DENİZ,
tabiki herkes hislerini dışa vursun hatta isteyen etrafa hislerini dağıtsın da mümkünse sessiz bir şekilde yapsınlar bunu..Ben başka bir şey istemiyorum :)
Volkan DENİZ dedi ki…
E işte o zaman dışa vurum olmuyor ki... :)
Pabuc dedi ki…
He işte olur olmaz dışa vurulan o hisleri dinlemek zorunda olmama haklarını kullanmak isteyenlerde olabilir onlara da biraz saygı diyorum ben de
kahve telvesi dedi ki…
İnsan hangi konuda hassas davranıyorsa , sanki bütün aksilikler o konuda gelip kendisini buluyor. İnsanları hizaya getiremiyeceğimize göre , galiba bizim biraz daha rahat olmamız gerekiyor...
Pabuc dedi ki…
Haklısın..Ve zaten en sevdiklerimizle en çok istediklerimizle de imtihan oluyoruz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…