9 Şubat 2013 Cumartesi

Günün Bahtsız Bedevisi



Bahsi geçen dere!
Evet günümün bir kısmını paylaşayım sizlerle.Günlük modunda olsun bu yazım.Sabahın erken saatlerinde güneşin o güzel /sevimli/sıcak/şirin ışıltısıyla uyandım.Oy ne güzel bir gün...Kahvaltıda ''Bu gün mangal yapalım..''muhabbeti de yaparak.Hava hala çok güzel bu arada.Saat 2'de (14:00) hadi çıkalım evden deyip çıkıyoruz.Pardon daha çıkamıyoruz ;ben kabanımı giydiğim zaman güneş sanki saklanır gibi oluyor! Gelir gelir gittiyse uyumaya gitmedi ya diye (iyimser bir düşünceyle) çıkıyoruz evden.Lay lay lom müziğimize de açmışız krallar gibi çıkmışız yola...(bu arada mangal dedik ama ''ammaaannn şimdi kim uğraşacak onunla ,yanacak yanmayacak belli değil diye mangaldan da vazgeçmişiz .Alırız hazır bir şeyler demişiz falan...) 


Güzel çekemedim ama harika bir yer burası
Tıstık tıstık müzik bir yandan(ismail abi kulakların çınlasın fıtı fıtı dansede dansede yürüyüşünün hastasıyız) benim o doğa aşığı yanım sırıtır vaziyette yol alırken bilin bakalım ne oluyor? Tabi ki o biraz önce bulutların ardına saklanan güneş (hain dom dom) beraberinde yağmuru da alıp geliyor.Hafiften çiselemeye başlıyor yağmurcan...''Geçeeer ammann ne kadar yağabilir ki bu güzel hava da'' mı dedim ben bir az önce ! Heh işte o lafımı yutmak zorunda kalıyorum..Bildiğiniz yağmur başlıyor.Ha bu arada biz yiyeceklerimizi de alıyoruz içeceklerimize de.Elimizde misler gibi yiyecekler ve üzerimizde de sağanak bir yağmur...ama inat ediyorum o hayalini kurduğum mekana gidecem o dereyi görecem o ormanda yürüyecem ,ıslanmayı bile göze aldım bu uğurda! Ama böyle olmuyor yağmur hııızzzzzlanıyor ve biz o ortasından dere geçen o güzel ormana gittiğimizde arabadan çıkamıyoruz :/  ama inat ettim çıktım 5 dakika dışarıya (çünkü 5 dakika kalabildim ancaa)

Son paragraf: Eve geri döndük masamızı hazırladık ve doğayla iç içeyken yemeyi planladığımız yemeklerimizi futbol yorumu izlerken yedik (Bahtsız bedevi diye türkü var mıydı yoksa da acilen bestelenmeli /yazılmalı benim gibiler için) Ve işte günün en sinir bozucu anı : Biz yemek yerken yağmur durdu 5 dakika sonra da güneş açtı hava günlük güneşlik bir hal aldı (sanki biraz önce yağmur yağmamış ben hayallerim kırık vaziyette gittiğim yerden geri dönmemişim gibi)

Bu güzel mekan var ama ben de oranın yemekleri sevmiyorum
Artık ilkbahara kadar ''mangal, dere kenarı, orman,sahil''türü kelimeleri kullanmamaya karar verdim.Ben zaten doğada olmayı da sevmem,kayalıklarda oturup dere ya da denizi izlemeyi de sevmem;ben hep AVMleri gezerim, manyağım ben hep kapalı alanlarda olmayı seviyorum!..Sinirli miyim çok caaanım ne siniri iyiyim ben iyiyim..Bir de tüm hafta yağmur yağsa da cama vuran o sesini dinlesem diyordum (oh oldu bana)

Her işte hayır vardır (gerçi ne olurdu azcık ıslansaydım dedim ama ben günün bahtsız bedevisi olduğum için büyük ihtimalle ben yağmur dursun diye dışarda beklerken yağmur daha da hızlanırdı) Güzel bir gündü, dediğim gibi yağmuru özlemiştim (sesini bile) yağmurla benim açık havada bir şeyler yemek istemem çakışmış olsa da yağmur ne güzel yağdı...Çok şükür...
Share:

6 yorum:

absalom dedi ki...

yahu pabuç tama yağmur iyidir berekttir de...
sen nerelrde yasıyosun yahu boyle?
onceki yazında mangal yapalım blokca konusunu kaçırdığımı sanma.

boğulduk boğulduk...
boğuldum sehirlerden...

vallahi insan dere gormek istiyo iki ağaç gormek istiyo.

tamam ben varım gelmeyen ne olsun.
ne zaman yapılıyosa bu mangal.

ha isallah ormanı felan yakmayız.
yakmayız dimi hahahhaaa.

yannız saka değil feci ozendim.

ayağı toprağa basmak lazım.

Profösör dedi ki...

Doğal bir gün, doğal bir hayat. Şehrin gürültüsünden uzak. Ne güzeldir..

Pabuc dedi ki...

@absalom,
ben Yalova da yaşıyorum (kendisi güzel havası dengesiz memleket)

Şehir hayatını hiç sevmedim sevemiyorum asla da sevemeyeceğim.Kim sever ki zaten ! Binaların içinde bir binadan çık diğer binaya gir.Gİt gellerle hapishane hayatı (vay anasını amma vahim duruma soktum şehir hayatını)

Acaba sen neredesin ki geleceksin buraya mangal için :) O değil de uzaksan ,geldiğinde (bizim dengesiz hava) yağmur falan yağarsa çok üzülürüm :)

ayağı toprağa basmak lazım
ormanda temiz hava solumak lazım
yemek yerken de yanında kola içmemek lazım :)

Kazan dibine de söyleyeyim seni buralarda misafir edelim :)

Pabuc dedi ki...

@Profösör,
şehrin gürültüsünde zaten uzak sayılırım ama orman dere ya da denize yakın olmak doğal yaşamanın en güzel hali..İnsanın oralarda ev yapıp ömür geçiresi geliyor..

Budeliçocuk dedi ki...

Doganın her hali güzel..
Yağmuru da
karı da
güneşi de
bulutu da..
Islık çalan rüzgarı bile..

Pabuc dedi ki...

@Budeliçocuk,
haklısınız..Rüzgar ve yağmuru özellikle çok seviyorum ama yine de favorim bahar güneşi :)