18 Şubat 2013 Pazartesi

Gözlerim Dalıyor


Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara....
Noktasını koyamadığım cümlelerime ve
ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...

Gözlerim dalıyor,
Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim
Hayallerime..

Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler,
Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..

Gelin ve hiç gitmeyin!
Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın;
ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim...
Beni ben yapan hislerim...


Share:

6 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

güzel başlangıç... :)

Pabuc dedi ki...

Hayat işte,bir yerden başlatıyor bir şekilde :)

cem dedi ki...

"dalan göz iyidir çabuk kaymaz ve şaşı olmuzsın" gibi bir cümleyle girsem mevzuya..

(benden nefret etmeyin lütfen :))

Pabuc dedi ki...

SEnden nefret etmeyiz :) Demek gözler kaymaz şaşı da olmayız iyi bari ;)

Budeliçocuk dedi ki...

İçinizdeki uzakların yakın yakın olması dileğiyle..
Özlemini duyduklarınızla umarım en kısa zamanda buluşursunuz..

Pabuc dedi ki...

@Budeliçocuk,
umarım ...
Rabbim herkesin gönlündekileri hayırlısıyla versin yaşamına inşaallah..