21 Ekim 2012 Pazar

Hayat Bayram Olsa

  Bayram haftası yine bana yol göründü dostlar.Onun içindir ki bayramınızı şimdiden kutlamalıyım zira sonra kutlama yapacak fırsatım olmayabilir.Bu gün kuzenimin kına gecesine gitmem lazım (6 da yola çıkacam 3 saatlik yol nasıl yetişeceksem artık, ortalarında yetişmiş olurum herhalde ) Çok eğlenelim inş ,dua edin de.Eğlenmeye çok ihtiyacım var bu aralar..eee kış geliyor kışa girmeden enerji depolamak lazım değil mi ?

  Hepimiz için sağlıklı ,huzurlu ,mutlu bol tebessümlü sevdiklerimizle olacağımız bir Bayram olsun inşaallah...Yola çıkacaklar hayırlı yolculuklar diliyorum. Beni özleyin demeyeceğim çünkü biliyorum ki sayılı gün çabuk geçer, özlemek aklınıza bile gelmez (tebessüm) Peki özlemezseniz özlemeyin zorla kendimi özletecek değilim yani (farkında mısınız  yazıyı uzatacağım diye iyice saçmalamaya başladım)

  Bu arada bayramda evime gideceğim kitaplarım evimde diyenler kitap göndermeyi unutmayın kampanyamız için.Bir de,büyüklerin ellerinden ,küçüklerin gözlerinden öpmeyi unutmayın,yaşıtlarınıza da sarılın bari ..(şu el öpmek çok gıcık bir şey değil mi? Gerçi ben el öpmem onun yerine sarılırım bin kat daha iyidir el öpmekten.İlk kim çıkarmış bu adeti ah bir bulsam ;) Neyse neyse sonuçta el öpmüyorum size de tavsiye etmiyorum yaşlılar kendilerine sarılınmasından daha çok hoşlanabilirler...Bilemiyorum, en iyisi siz sorun önce ''Elinizi mi öpeyim yoksa sarılayım mı ?''diye ;) Farkındayım tamam ,bilerek yapıyorum geyiğe sarsın diye konu...

  İyi bayramlar arkadaşlar ve dostlar ve kardeşler ve sadece adlarını bildiklerim ve sadece bloglarını takip ettiklerim ve ff den ve twitter dan bildiklerim ve sevdiğim tüm insanlar ve beni seven herkes ve Sayın Cumhurbaşkanımız ve Başbakan ve Ahh ahh  Kemal Kılıçtaroğlu vetüm öğretmenler ve mühendisler ve doktorlar ve pilotlar ve ayakkabı boyacıları ve sokakta yaşamak zorunda kalan çocuklar ve ekmek parasını helalinden kazanan insanlar ve  Pepe ve şarkılarını severek dinlediğim Mehmet Erdem ve Mecnun-Leyla ve tabi ki İsmail Abi ve Ahmet Kural-Murat Cemcir-Sadi Celil Cengiz üçlüsü ve Şubat ve bloguma gelip yazılarımı okuyup hiç yorum bırakmayanlar ve  aklıma geldiğinde yüzümde-yüreğimde tebessüm olan dost ve bu postu girip sizlerle paylaşmamı sağlayan kişiler,bayramlarda otoyol-köprüleri ücretsiz yapanlar ve bayram münasebetiyle küçüklere şeker yerine harçlık veren kişiler ve akşam programlarına çizgi sinema koyan tv kanal yöneticileri ve sen evet sen bu yazıyı okuyan kişi sen...Hepinize iyi bayramlar...



Hayat Bayram Olsa 
Share:

8 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bayramın kutlu olsun senin de... :)

Profösör dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyoruz..

Volkan DENİZ dedi ki...

Bank nerde? :)

Pabuc dedi ki...

/profösör teşekküerler Hocam

/GÖK-TÜRK sağolasın :)

/Volkan DENİZ,
Aslında arada kendi çapımda mecaz yaptıydım...Gece hayatı ifade ediyor,ışık kem küm (!),bankta benim yani Pabuç onun için orada olmaması doğal :) Bİr şey anladın mı ? Heh işte onun için yoruma kapalı yazı :)

Gelibolu17 dedi ki...

Hayırlı bayramlar canım,selamlar :)

ZiŞuuR sahibi dedi ki...

Bayramını tebrik ederim canım. Hayırlara vesile olsun inşaAllah.
Baki dua ve muhabbet ile...

Yusufsan21 dedi ki...

Bayramınız mübarek olsun.

Pabuc dedi ki...

Allah razı olsun ,Hayırlı Bayramlar dostlar...