25 Mayıs 2012 Cuma

Kara Bulutlarla Güneş Ayrılmaz İkili Oldu

Havaların değişkenliğine hepimiz alıştık ;bir açıp bir kapıyor...Dün (rüzgara rağmen) güneşli bir gündü ama akşam üstü birden bire etrafı kara bulutlar sardı ve bir süre sonra da yağmur başladı (malum)Bu yağmur uzun sürer diye beklerken (hava durumu haberlerinin de etkisiyle) güneş açtı sanki hiç yağmur yağmamış gibi...Etrafı kızılımsı bir ışık sardı, hepimiz balkonlarımıza çıkıp o güzel manzarayı seyre daldık hayretler içinde..Gerçi o anın güzelliğini fotograflayamadım (daha o kadar kabiliyetli değilim) ama elimden geldiğince güzel çekmeye çalıştım manzarayı..Ve geceden de bir kaç kare ekledim devamında...Hava durumlarının bu derece değişkenliğinde de vardır bir hikmet...!









Share:

5 yorum:

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

ooofff çok sıkıldım bu değişken havadan. her yer karadeniz oldu maşallah.

sessizgemi dedi ki...

Gökyüzü gerçekten çok garip bu aralar. Fotoğraf çekmek için en uygun zaman akşama doğru veya sabah erken saatlermiş. Güneş ışınlarının eğik geldiği zamanlar görüntüyü en güzel haliyle almanı sağlıyormuş ;)

SİHİRLİTORBA dedi ki...

Fotograflar cok guzel cikmis canim...yazi ole ozledimki...

Volkan DENİZ dedi ki...

Evet var bir hikmet. Haftasonu yağmurlu geçecek.. :)
Sanıyorum artık yağmurlu ve ıslak yaşamaya alışmamız gerekecek ve yanımızdan yağmurluk eksik olmayacak anlaşılan. Ama birde şöyle bak; Artık sulamaya gerek kalmayacak. Tüm ürünler ve bahçeler doğal sulamayla coşacak... :)

Pabuç dedi ki...

/acıdan_geçtim_güzelleştim,
artık hepimize her yer Karadeniz yani...Çok özledik bu yıl Güneşi..

/sessizgemi,
öyleymiş ben de duymuştum :) sabahın erken saatlerini bilmiyorum da akşamüstü çekmeye dikkat edecem fotografları :)

/SİHİRLİTORBA,
aynen ..yazı özleyeceğimi hiç düşünmezdim ama ben de çok özledim :)

/Volkan DENİZ,
Haftasonu yağmurlu geçecek buna hiç şaşırmadım çünkü bu hafta yağmursuz gün geçirmedik (az yağmış olsa da) çok yağsın da hava rahatlasın artık...Yağmur berekettir muhakkak keşke arada güneş de uğrasa yanına:)