Ana içeriğe atla

İşte Öyle...

Blogumu kötü emellerime alet ediyorum evet..Ne yapayım kızdığım şeyleri gidip kızdığım kişilere söylesem kırgınlıklar olacak iyisi mi yine ben buraya karalayayım.

-Sizin bir sıkıntınız varken insanlar size destek olacakları yerde destek oluyorum diye daha kötü etkiliyorlar.Sürekli sizi korkutacak telkinlerde bulunuyorlar inanamıyorum buna.Üstelik diyorsunuz ''Senin bu söylemlerin moralimi daha da çok bozuyor ''diye ama sanki siz hiç söylememişsiniz gibi her defasında aynı telkinlere devam ediyorlar (bunu iyi niyetle yapıyorlar bir de)

-Bir de sürekli sitem edenler ;bunu çoğu zaman laf dokundurmalarıyla yapan arkadaşlarınız/dostlarınız oluyor.Üstelik onlarda uzaklıklarınızın sebebini bilen bilmiyorsa da sizden duyan kişiler oluyor.Uzaklaşmalarımın sizinle alakanız yok desenizde ''Başka kimlerle görüşüyorsun?'' gibi sorular sorup canınızı sıkan arkadaşlarınız oluyor evet..Seviyorsunuz hepsini de ama böyle yaptıkça daha çok uzaklaşıyorsunuz onlardan bunu farkedemiyorlar!

-Bir de dost olacağım diye ortamınıza giren ama samimi olacam diye iyice antipatikleşen tipler var.Onlar daha arkadaşınız katagorisinde değillerdir olacaklarını da bir tek Allah bilir ama onların size antipatik gelen samimiyetleri yüzünden toplum içinde iyice sessizleşirsiniz (susmak bazen en iyi seçimdir) bu seferde sen bizimle artık eskisi gibi değilsin diye herkes kendine çeker suskunluğunuzu ve işte bunu da bir türlü anlayamazsınız.

-Bir de hep aynı konular etrafında dönüp dolaşan sohbetler olur sevdiğiniz kişiler için de bile olsa.Her seferinde konu size göre saçma sapan incir çekirdeğini doldurmayan konulara gelince siz yine susar kendinizi dinlemeye (hatta dinlerken başka düşüncelere kaymaya)verirsiniz işte o zaman da suskunsunuz diye suçlanırsınız ...Böyle durumlar  oluyor olmasına da artık insan kendini ifade etmek bile istemiyor.

Yorumlar

gelibolu17 dedi ki…
En azından blogun dile gelip cevap vermiyor değil mi?

Ama onun yerine takipçilerin gerekeni yapacaktır emin ol,ben sadece işin zor Allah yardımcın olsun diyorum,selamlar olsun....
kahvetelvesi dedi ki…
1- destek olacağı yere köstek olanlar: empati kuramadıklarından, sizin açınızdan ve sizin şartlarınıza göre bakamadıklarından
2-sürekli sitem edenler: sahiplenme duyguları çok fazla. istiyorlar ki dünya onların etrafında dönsün ve hep kendileriyle ilgilenilsin.kendinize ait hareket alanı bırakmak istemezler.
3-dost olacağım diye antipatikleşenler: özgüven eksikliği bence. oldukları gibi görünmek yerine, sizin hoşlanacağınız hale bürünme isteği.bu da can sıkıyor haliyle. yapmacık geliyor. oysa samimi davransalar belki de çok iyi arkadaş olunacak kişiler..
4-incir çekirdeğini doldurmayan sohbetler:bazen insan geyik yapmak ta ister. yani saçma sapan konuşmak ta rahatlatır. ama hep bu minval üzere giden sohbetler, ya da o anki ruh haliniz bunu kaldırmıyorsa bedenen bulunduğunuz ortamdan ruhen ve beynen sizi uzaklaştırır.
sonuç: önemli olan sizsiniz, kimseyi memnun etme yükümlülüğünüz yok :) arkadaşlık tamam güzel ama insana bişeyler katıyorsa var olsunlar. hep eksiltenler uzak dursun lütfen :)
Pabuc dedi ki…
/Gelibolu17,
yok cevap vermiyor sağolsun o sadece dinliyor beni yargılamadan kıskanmadan kınamadan..tıpkı gerçek bir dost gibi anlayacağın...

selamlar ..dua ile..

@kahve telvesi,
bu ne kadar güzel(samimi doğru bilgili )bir yorum böyle çok teşekkür ederim..Konu sevdiklerimiz olunca da fazla uzaklaşamıyoruz işte :/ ama uzaklaşmak bazen iyidir onlar anlamak istemese de..Tekrar tşk ederim bu güzel yorum için sağolasın...
sihirlitorba dedi ki…
off evet evet evet...ne kadar haklısın canım...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK