11 Nisan 2012 Çarşamba

İstanbul Hatırası

İlk defa Ahmet Ümit romanı okudum ve çok beğendim.Tavsiye ederim ..Gerçi İstanbul da yaşıyor olsam anlatılan yerleri bildiğim için  konusu geçen yerlerde geziniyor gibi de olurdum   a ma olsun böylesi de çok güzeldi.Tarih içinde de gezindiriyor r oman sizi..Ve okuyucuyu hiç sıkmıyor...
Antika paraların resmini neden mi kullandım yazımda ? Kitabı okuyun da anlayın bir zahmet ;) İçimdeki kötü ses katillerin kim olduğunu söyle diyor ama korkmayın yapmayacam böyle bir ş ey...O kadar çok kişi arasında gidip geldim ki neyse ki biri tuttu .Ama o kişinin de katiller arasında olduğuna kesin k arar verebilmem için kitabı yarılamam gerekti o ayrı... Bakalım s iz hemen anlayabilecek misiniz seri katilleri..
İyi okumalar ,alıp okuyacaklar için.

5 yorum:

KAMİKAZE dedi ki...

Halamda Orhan Pamuk'un bu kitabına yeni başladı:)

RaziN dedi ki...

elimden geldiğince sevdiğim blogları okuyup yorum bırakmaya çalışıyorum gerçi yeni başladım bu işe. takibe alıp da bana geri dönen ilk kişisiniz o yüzden diğer bloglardan 1-0 öndesiniz bende ;)
yazıya yoruma gelince kitabı okumadım İstanbul anlatımlarını bilmiyorum ama İstanbul da yaşayan bir çok insan malesef onu tanıyamıyor çünkü işten güçten onu gezmeye fırsat yok anlayacağınız istanbulda yaşasaydınız da çok farketmezdi belkide.istanbullu olup istanbulu yaşayamamak istanbullunun hüznüdür aslında neyse sırf İstanbul tasviri için okuyabilirim
ve katiller heee
merak uyandırıcı...

Pabuç dedi ki...

/kamikazeM,
orhan pamuk okumadım pek de okumayı düşünmüyorum ..Teyzene iyi okumalar :)

/RaziN,
tez zamanda bitecek bir kitap okumalısınız...Yeni başladıysanız blog işine kolay gelsin zaman geçtikçe daha çok seveceksiniz :) Ben ilk başta acaba 50 takipçim olur mu ki derdim :)

Katiller evet :)

RaziN dedi ki...

evet yeni sayılır önceleri sadece eskiden yazdığım yazıları insanlarla paylaşmak için açmıştım şimdi yazılarla dolu defterim bi kenarda bekliyor bilgisayarın başına her oturduğumda planladığımın dışında şeyler yazıyorum tuhaf :)
evet sevdim ben bu işi :)
kitap listesi gittikçe çoğalıyor hadi hayırlısı

Pisagor Bağımlısı dedi ki...

merhaba.. çok uykulu bir yorum.üslubunuzu beğendim..orhan pambık da okumalısınız: ) türkiyedeki en iyi romancılardan biridir bizzat okuduklarımdan bilirim..ödül almadan ve aldıktan sonra da.. istanbul hatırası da güzeldi evet.iyi sabahlar: )

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...