27 Nisan 2012 Cuma

İzlediğim Filmler...

Eğlenceli ,biraz duygusal ve güldüren bir film Tavsiye ederim..Öğrenci filmi..

Tarihi ve biraz da mistik bir film.Pek beğenmedim ,izlerken sıkıldım

Hayvan sevgisi,savaşım berbat yüzü..Güzel bir film..

Garip bir film,sadece muzikleri muhteşem..Filmi izleyin demem :)

Gayet iyi,ben tahminlerimde yanıldım bakalım siz çözebilecek misiniz filmi..

Kitabını okumuştum (3 kitap) filmi de merak ediyordum.Fena sayılmaz izlenebilir bir film..

Hz.İsa'nın hayatı anlatılıyor..Kesinlikle izlenmeli..Kana dayana biliyorsanız tabi!
Share:

11 yorum:

Amak-ı Hayal dedi ki...

3 idiot güzeldi ben keyifle izledim bir ay önce:)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Savaş Atı , Açlık oyunları , dövüş klübü bunlar güzel filmler.

kahve telvesi dedi ki...

okunacak kitaplar, izlenecek filmler birikti.en kötüsü havalar güzelleşti...eve kapanmak zor bundan sonra :)) ama içinden seçtiğim 3 tanesini izlemeye çalışacağım..tavsiyeleriniz için tşk :))

Pabuç dedi ki...

aşkolsun yani filmlere yorum yaptıktan sonra bir kaç filmde siz tavsiye etseydiniz ne olurdu :)) Fİlm tavsiyelerine açığım..şimdiye tavsiye edilen tüm filmleri neredeyse izledim ...

Sıla dedi ki...

3idiots'u ben de izledim çok eğlenceli bir filmdi gerçekten :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Benim izlediklerim genelde bilim kurgu,fantastik,uzay,korku,yaratık,süper güçler vs vs. İlgi varsa öneri de olur zannımca :)

Pabuç dedi ki...

/sıla,
evet çok güzel hem duygusal hem komik...Hint filmi izletti hem bize :)

/GÖK-TÜRK,
yaratık filmlerinden korkmuyorum bile,uzaylılara da inanmıyorum :) fantastik belki ..ama korku filmi izlemekten vazgeçtim gizemli ve gerilim olsun çok korkunç olmasın mümkünse izlediğim filmler :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

'' The Mist '' o zaman.İlk aklıma gelen :)

Pabuç dedi ki...

nette buldum ve sık kullanılanlara ekledim en kısa zamanda izleyecem :)

zeys dedi ki...

guzel fılmlerr :)
bu arada blogunuzu yenı kesfettım, takıpteyım, benımkıne de beklerım..Sevgıler :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

sihirlitorba dedi ki...

3 idiots u bende izlemiştim.güzeldi gerçekten de ;)