14 Şubat 2012 Salı

Acabalara Kulak Asmamak Lazım Bazen


Bazen bulunduğunuz yerden uzaklaşmak istersiniz.Sonra bir şey olur  güzel sebepler de ortaya çıkar ve yeni kapılar açılır önünüzde.Bu sefer de ''Acabalar''takılır peşinize.''Acaba iyi olur mu?'' ,''Acaba yeni güzel insanlar tanır mıyım?'' ,''Acaba yeni  ortama ayak uydurabilir miyim?'' gibi..Aslında bu soruları içinizde seslendirirken hiç bir zaman arkadaş ,kafanıza uygun ortam oluşturma sorunu/sıkıntısı yaşamadığınızı da bilirsiniz.Peki nedir bu ''Acaba''merakı bunu  da anlamamaktasınızdır...Garip bir durum..Allah hayırlısını versin deyip dalmak lazım bazen açılan kapılardan içeriye.Yenilikler güzel işler,güzel ilişkiler ,güzel muhabbetler getirir telkinleriyle kendinize, yürümelisiniz yeni yolunuzda..İçinizdeki ''Acaba''lara kulak asmadan..Değil mi?
Share:

5 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

Bazen mi?
Sen yoksa acabalara kulak asıyor musun ??
Acabalar bir nevi paranoyadır. Kulak asmayı bırak hayatın içinde olmaması gereken şüphelerdir bana göre. Biliyorum zor olduğunu ama yine de olmamalı diyorum...

Pabuç dedi ki...

Acabalara kulak asmamalıyım telkininde bulunuyorum sürekli kendime..Bu da iyi bir şey sayılır değil mi :)

chyrkyn dedi ki...

en çok da acaba; iş değiştireceğiniz zaman,içinizi kemirir."acaba,daha kötü olur mu?" diye."daha önceki işimi mumla ararmıyım?" en çok beni iş değişikliği konusunda yormuştur,acaba! ne kadar da çok iş değiştirmeyi sevmesem de zaman zaman mecburiyetler insanı değişikliklere iter.hele sorumluluk altındaysanız,acaba,acaba,acaba...

Pabuç dedi ki...

Allah herşeyin hayırlısını versin deyip adım atmak lazım sanırım :)

SİHİRLİTORBA dedi ki...

kesinlikle katılıyorum canım...