Ana içeriğe atla

Rabbim Gönüllerindekileri Ömürlerine Hayırlısıyla Versin İnşaallah

Sevdiğim bir komşumuz var.Nadir rastlanır tipte insanlar.Düzgün aile yaşantıları ,dini hayatlarına uydurmadan kendilerini İslama katmış yaşantıları olan bir güzel aile (maşaallah) Ve bu insanların maddi sıkıntıları var ve ellerinden bir şey gelmiyor.Gerçi tanıdıkları ''Çek bankadan kredi,öde borçlarını.''diyorlarmış ama böyle bir şeyi de yapacak kişiler değiller.Evin babası böyle bir şey yapmaktansa en zor şartlarda kalmayı göze alabilecek biri.

Borçlarını ödemekle uğraşırken şimdi baba işten çıkarıldı.Gerçekten çok üzülüyorum.Borçlarını kapatabilme imkanım olsa (ki bir kaç ay önce olsa belki bir ihtimal yapabilirdik böyle bir şey) ödemeyi çok isterdim.Zar zor borçlarını taksitlere böldürüp ödemeye çalışıyorlardı şimdi abi işten çıkınca çok zor oldu onlar için.Oğullarını çalışıyor ama onun kazancı neye yetecek ki..

Allah yardımcıları olsun.Zor durumda kalan herkese üzülüyorum ama böyle düzgün insanların zor durumda kalmalarına çok daha fazla üzülüyorum.Umarım en kısa zamanda iş bulur da  evinin ihtiyaçlarını giderebilir abi.Rabbim hayırlısıyla bu durumu aşmalarını nasip eder inşaallah..

Yorumlar

absalom dedi ki…
karşı kıyının kızı...
beya beya yazdımdı.
kızacağın şeyler yazdımdı hem de :))

onaylayamadım bi sıkıntı oldu bişe bişe oldu...

kısmet değilmiş demek ki:)
Pabuç dedi ki…
/absalom,
Allah'ın işi işte :) Tahmin edebiliyorum neler yazmış olabileceğini..

/uzunincebiryol,
Allah razı olsun
kuccukkurba dedi ki…
Allah yardımcıları olsun, inşallah kısa sürede feraha ererler..
Anlayamazsiniz dedi ki…
selamun aleykum.

yokluk gercektende cok zor.insan kendinden geciyor,evladinin ihtiyacini bile karsilayamayinca nasil eziliyor bir bilsen.rabbim kardeslerimize yardim etsin.suan borc,issizlik ve parasizlikla imtihan ediliyorlar.insALLAH en kisa zamanda guzel bir is bulur,haramlara bulasmaz,seytan boyle zamanlarda daha bir firsat kollar.
Profösör dedi ki…
Zor bir durum. Allah kolaylık versin. bulunduğu yerdeki müslümanlar da sorumludur bu durumdan. Hepimiz..
Pabuç dedi ki…
Allah razı olsun..Umarım rabbim en kısa zamanda bir çıkar yol açar onlara
Kâzım Mızrak dedi ki…
Âmin, inşâ Allah.

Rabbim merhamet eylesin.!

Hayatta karşımıza çıkan zorluklar, ilk başta bizi yıldırıyor, üzüyor, incitiyor, isyana teşvik ediyor;

ama böylesi işlerde bile bir hikmet hayr saklıdır. İmânda samimiyet dediğimiz mevzu işte böyle zamanlarda ortaya çıkıyor.

Yapabiliyormuyuz.?

Keşke.......!

İnşâ Allah.. .
Pabuç dedi ki…
Amin inş en kısa zamanda aşarlar bu durumu ,duamız bu inş..Sağolasın

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…