2 Aralık 2011 Cuma

Yalnız Kalmak Bildiklerinle Görebildiklerinle...

  Bir gün göz dedi ki:''Bu önümüzdeki ovaların ötesinde lacivert bir sise bürünmüş bir dağ görünüyor.Ne kadar güzel değil mi?
  Kulak,bunları duyduktan sonra,bir an için dikkatle dinledi:''Ama nerededir o dağ?Ben hiç bir şey duymuyorum ki..''dedi.
  Biraz sonra da el konuştu:''Dağ falan yok!Onu hissetmiyorum ki..''
  Göz onlara sırtını çevirdikten sonra da,tümü birden gözün o tuhaf hayali nedeniyle dedikoduya başladılar.'Herhalde ,göz de bozuk olan bir şey olsa gerek...''

Halil Cibran /Deli Kitabından


7 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

İnsan inanmak istemedikten sonra demekki hiç bir şey kar etmiyor...
bizler Peygamber efendimiz (s.a.v)ide görmedik ama O'nu görmeden sevdik,bildik...Allah'ü Teala'yı (c.c)da görmedik,ama inandık bize şah damarımızdan daha yakın olduğuna....

sevgilerimle canım,selamlar,hayırlı cumaların olsun :)

Bu kitabı okumak isterim mutlaka,eminim çok güzel olduğuna...

Kalemzâde dedi ki...

Çok güzel. Ve gözün görmeyip kalbin ve ötesinin gördükleri de var.

Profösör dedi ki...

göz odur ki hakkı göre..

Volkan DENİZ dedi ki...

İşte benim sorunum :)

Pabuç dedi ki...

/Gelibolu17,
İncecik bir kitap çok beğendiğim söylenemez ama bir kaç güzel hikaye var işte:) Yine de senin okumana engel olmayayım ...Rabbim bilmediklerimizi görüp öğrenmeyi nasip etsin yanlış bildiklerimizden de dönmemizi nasip etsin..Niye böyle bir şey dedim şimdi bilmiyorum :)Sevgiler..

/Kalemzade,
onlarla ilgili de güzel bir hikayeye rastlarım ve paylaşırım burada inşaallah :) Saygılar..

/Profösör,
Gözünde zekatı o değil mi..Her baktığında Hakk'ı görmek...Saygılar Hocam..

/Volkan DENİZ,
öyle deme sana inananlar var :)

SİHİRLİTORBA dedi ki...

ders,ders,ders...başalarının gördüklerine inanmayanlara...

Pabuç dedi ki...

/SİHİRLİTORBA,
sen ve bir kişi daha ..sizi en vefalı blog takipçisi ilan ediyorum ve başım üstüne koyuyorum :) Ne büyük bir sabırla 10 yazıyı okuyup yorumladın helal olsun sana canımsın ...üstelik yorumsuzda geçmemişsin Allah razı olsun..Sevgilerimle..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...