21 Aralık 2011 Çarşamba

Neymiş..! ;)

 Elif Kara 

Önümüzdeki 10 gün içerisinde sokakta daha dikkatli yürüyün,a.b.d. kaza kurşununa gelmiş noel adam düşebilir tepenize!

 Elif Kara 

Her yıl Noel denen o şahıstan barış isteyip duruluyor ama malesef yine o noel denen şahsın torunları tarafından barış katlediliyor !

 Elif Kara 

Tabi herkes konuşunca dinleyecek kimse kalmıyor ,sonrada neden kimse beni dinlemiyor oluyor..

 Elif Kara 

Zamanla başkalarına kızmalarım azalmışsa, çok şükür kendi içime dönüp kendi kusurlarımla meşgul olmaya başlamışım demektir.

 Elif Kara 

Biraz da sorgulayıcı olmak lazım körü körüne savunmak sonradan pişmanlıklara sebep olabilir

 Elif Kara 

İnsanlar kendilerini ifade etmekte zorluk çekmiyorlar bana kalırsa, sadece bir birilerini anlamak da sorun yaşıyorlar

 Elif Kara 

Bir Ülke boykot edilecekse buna iktidar öncülük etmeli.Yoksa her şey lafta kalır!

 Elif Kara 

Bir ara,Danimrka'yı,İtalya'yı ve İsail'i de boykot etmiş miydik ben mi yanlış hatırlıyorum ?O boykotlarda bir kaç gün sürdüğü içn net hatırlayamadım sanırım!

 Elif Kara 

Kişinin karşısındakini kendi gibi bilmesi güzel.Demek ki karşında kendini görüyorsun hatalarını daha net görebilirsin böylelikle

 Elif Kara 

@ 
 Siz Siyaseti bırakın sözüm söz ben de 10 kişiye hediye gönderecem :)

4 yorum:

Cihan Bakacak dedi ki...

Tüh kopyalayamadım. Neyse; "zamanla başkalarına kızmalarım azalmışsa, kendi kusurlarımla meşgul olmaya başlamışım demektir." Ne güzel bir tespit ve ne güzel bir gelişimdir. Hepimiz kendimizi sorgulayabilecek seviyeye ulaşırız inşallah. Başkalarında kusur görmek kolay zaten, herkes yapabiliyor.

Profösör dedi ki...

Nükteli spotlarla güzel bir paylaşımdı. ayrıac ilginç geldi bana. Devam lütfen..

Asahhara dedi ki...

Güzel mesajlar. Çok beğendim..

Pabuç dedi ki...

/Cihan Bakacak ,
her ne yaparsak yapalım ,düşünelim asla kendimize yalan söyleyemiyoruz.Öz eleştiri yaparsak daha az kusur görür daha çok dikkatli yaşarız ...

/Profösör,
teşekkürler..

/Asahhara;
Mutlu oldum :)

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...