11 Ağustos 2011 Perşembe

Ümit Hep Var Olacak...


Geçecek..
Bitecek..
Yüzler gülecek yürekler dinlenecek...
Bir gün sevgiler saygı görecek,insanlar kadir kıymet bilecek...
Hayaller yıkılmayacak,
Beraberliklerde kırılmalar olmayacak..
Benlikler, bencillikler karşısında değiştirilmeyecek..
Kişiler olduğu gibi kabul edilecek,
Şikayetler bitecek..
Nankörlükle kırılan kalpler yeniden tamir edilecek..
Yürekler ezilmeyecek,
Duygulara değer verilecek...
Hayatın içinde olumsuzluklar devam etse bile ümitler her daim yeşerecek...
Yaşamak için sebep lazım...
Sebepler önemsenecek...!
Share:

21 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

Geçti tamam geçti hepsi geçti bitti :)

Pabuç dedi ki...

Senin için sanırım...Ne mutlu sana..

Volkan DENİZ dedi ki...

"Nasıl bakarsan öyle görürsün" diye boşuna haykırmıyor adamın biri yüzyıllardır.

Pabuç dedi ki...

vay işte buna şaşırdım..bu cümleyi söyleyeni bilmene...

Volkan DENİZ dedi ki...

şaşırmana şaşırmadım ama kolay olmasa gerek hemen fikir yürütebilmek :)

Pabuç dedi ki...

Fikir yürütnek derken ? Herhangi bir fikir oluşmadı sadece bilmen şaşırttı bu da mı hata!

Volkan DENİZ dedi ki...

yok hata demedim. :) şaşırıyorsan bir fikrin vardır anlamında demiştim ama tamam olmamış. yazı dili işte. vücut diliyle desteklenmeyince olmuyormuş.. :)

Pabuç dedi ki...

Yorum yazarken vücut dilimi de kullanıyorum ben :) Özellikle hazır cevap yorumlara bolca tebessümle karşılık veriyorum ;)

Volkan DENİZ dedi ki...

okurken biraz zorlansak da.. :)

Pabuç dedi ki...

Böylesi iyi, bu blog sahibi de pek bi kikirikmiş dedirmek istemem :P

Zaman denen şey cidden izafi :/

ibrahim Hamurcu dedi ki...

o zaman gelecekmi acaba

Pabuç dedi ki...

Bilmem ben ümitliyim...ama şunu da unutmamak gerekir bunlar yok değil varlar ama bu karmaşada onları görebilmek de bizim elimizde...

BuRCu dedi ki...

Bitse de yenisi başlayacak :) Bunu da unutmadan ümitlerin farkına varmak gerek sanırım.

Gülcan dedi ki...

bu yazılanların olacağını hiç zannetmiyorum.

Yusufsan21 dedi ki...

İnsan ümitsiz yaşayamaz ama bu dedikleriniz hiçbir zaman olmayacak. İnsan öyle bir varlık değil ne yazık ki.

Ne yazık ki yine sevgilerle dalga geçilecek, duygulara "hıh" denilecek ve yürekler de ezilebildikçe ezilecek.

Tüm bunlara rağmen ümitler hep var olacak, kırıla kırıla sertleşerek.

Pabuç dedi ki...

/Burcu,
ee hayat bu bazen döngü şeklinde ilerleyebiliyor..Biz dersimizi almazsak tabiki yeniden başlayacak :)

/Gülcan,
yapma bunu hayallerimi yoketme :) ümidim var benim...

/Yusuf,
Hiç kimse yapmıyorsa sen yapacaksın Sevgiye değer vermeyi...Hiç kimse yapmazsa sen bileceksin yüreklerin en kadar kırılgan olduğunu ve değerli olduğunu...

Ve unutma ki kırıla kırıla sertleşmez kalp sadece olgunlaşır..Ben mutluluklardan çok hüzünelrin insanı olgunlaştırdığına inananlardanım...

<<<<<<<<lütfen bu kadar acımasız olma hayatın içindekiler konusunda..sen daha çok gençsin :)Çok uzun yolun var inş..

Yusufsan21 dedi ki...

Öyle bir sertleşir ki taş kesilir. Artık oraya hiçbir güzel şey giremez.

Acımasız olan ben değilim ki hayatın ta kendisi. :)

Pabuç dedi ki...

Lütfen hayatı suçlamayalım kalp kıran insanların suçunu da DÜnyaya atmayalım :) kalp katılaşmaz hele bazılarının kalbi hiç katılaşmaz ben buna inanıyorum..kırılıyor olabilirsin ama bu kırılma seni katı biri yapmaz olgunlaştırır...

SİHİRLİTORBA dedi ki...

süpeer... inşaAllah canım inşaAllah...

Ercan Acar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pabuc dedi ki...

Fikrim yok artık..