16 Ocak 2011 Pazar

Uzaklaş İyi Gelir!

Çok sinirli biri değilseniz ya da genelde sinirlerinize hakim olan biriyseniz yine de bir ufak şeyden tüm siniriniz tepenize çıkabilir..Ve ani kararlar alabilirsiniz..Nerden mi biliyorum ;bazen başıma geliyor da ordan..Şimdiye kadar yanlış kararlarım olmadı çok şükür..Kararlarımın da ani ya da uzun düşünceler sonucunda verilmesinde bir hikmet vardır diyorum çünkü..Sinirlendiğiniz de en iyi karar uzaklaşmaktır, hiç zararını  görmezsiniz uzaklaşmanın..Sakinleştiğiniz zaman geri dönüş yapabilirsiniz o an tepki vererek giderseniz döndüğünüzde açık bir kapı bulamama ihtimaliniz var..''Sus ve uzaklaş'' en doğrusu..Uzaklaş başka şeylerle uğraş ve unut...Ben öyle yaptım iyi de olacak diye düşünüyorum ..

10 yorum:

BANU dedi ki...

İyi olacak tabii ki pabuçcum. Çünkü bir insan, neyin iyi neyin kötü olacağına kendi aklıyla, duygularıyla karar verir. Sen de öyle yaptın. Benim için alışılması zor bir durum olsa da sen karar verme mekanizmasını iyi kullanan biri olarak kararını verdin... Her şeyde olduğu gibi, bunda da vardır bir hayır...

Gelibolu17 dedi ki...

Çok haklısın canım,keşke herkes bu kadar sağduyulu davranabilse dünya daha yaşanılası bir yer olurdu:)
sevgiler,selamlar olsun:)

Profösör dedi ki...

Ben fıransız kaldım bu uzaklaşmadan.

Serdengeçti dedi ki...

Peygamber Efendimizin (S.A.V)
Bir Hadisi Vardır Zaten .

Öfkelenince Oturun
Oturuyorsanız Yatın Şeklinde .

Uzmanlarda Hareket Değiştirmeyi
Tavsiye Ediyorlar Zaten .

Yine Şakak Yada Boyun Damarlarını
Islatmakta Yararlı Olabilir .

kamikaze dedi ki...

Canım hayırlısı olsun.Hiç bir şeyi takma kafana.bende sinirlendiğimde kendimi dışarı atıyorum deniz kenarına iniyorum ya da göl de olur.suyun sesini de dinlemek iyi geliyor.banyo yapmak mesela.sevgrimle.

Hayal Meyal dedi ki...

keşke uzaklaşmak kolay olsa..

đerkenαя dedi ki...

Esselamu aleykum..

Canım, Rabbim selamet versin, Uzaklaşmak, o an öfkeni yutmak/sabretmek elbette çok iyidir. Allah sabredenlerle beraberdir.

Dua ve muhabbetle.. Hayırlı haftalar..

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba sıze yurekten katılıyorum sıze engel yoksa arda uzaklaşmak ıyı gelıyor sevgıler

Profösör dedi ki...

Ziyaretinizden çok hoşnut oldum. Siz pozitif ererji yayıyorsunuz. Herkes bundan feyiz almalı diyorum. Anlayanlara.. Anlamayanlara da,,

Ρɑɓuç dedi ki...

@Banu,
Güzel dost evet her işte bir hayır vardır..kızgınlık anında ortamdan uzaklaşmak belki kolaya kaçmak gibi görünüyor ama ben böyleyim ;)

@Gelibolu17;
keşke hiç sinirlenmesek bunu başarabilsek asıl o zaman süper olacak :)

@Profösör;
Allah razı olsun güzel gören gözünüz güzel bakay yüreğiniz dert görmesin efendim..

@SErdengeçti;
tavsiyeler için tşkler..

@Kamikaze,
seni burda görmek ne güzel :)

@Derkenar,
yüreği güzel çok haklısın..Senin için de güzel bir hafta olsun inş.

@belguzarnne;
sevgi saygı bizden de sizlere inş

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...