13 Ocak 2011 Perşembe

Kendime Sitemim !

Hayatta hiç bir şeye yorum yapmamalıyım..Şikayet ettiğim/ söylendiğim herşey için kendime kızıyorum kendimle başbaşa kaldığım anlarda...Kötülük yapan bir yapım olmadı çok şükür (en azından bilerek kötülük yapmadım ) yine de içimden çok söylendiğim olmuştur..Bunlara da kızıyorum...''Sen kimsin ki hayatın içinde gerçekleşenlere şikayet ediyorsun biliyor musun ki gerçekten hayır olanı ya da şer olanı ?..Hayatın bütününü görüyor musun ki ufak parçalarda şikayetler edip üzülüyorsun..?'' diye kendi kendime söylenmelerim oluyor..Sonra bu cümle yankılanıyor beynimde ''O zaman sus ve bekle aciz...Bütünü Yaratan herşeyin iyisini/hayırlısını biliyor ve veriyor''

10 yorum:

Profösör dedi ki...

Takdiri ilahi..

@|!SNRLR dedi ki...

bende de çok olur hatta her insanda yani kendini aramaya çıkmış,bulmayı amaçlamış her insanda olur diye düşünürüm çünkü bu ilerlediğin bir göstergesidir.bunu yapıp kendini sorgulamak işte bu ilerleyişin başka bir göstergesidir..Pabuç ne güzel ki ilerliyorsun,çok güzel bir yerdesin en azından benim için..:)
yüreğine sağlık,kalemine kuvvet güçlülerin en güçlüsü yardımcın olsun,kolaylıklar versin
selametle..sevgililerin en sevgilisine emanetsin...

seyyahmimoza dedi ki...

aahh ahhh razı olmayı bir öğrenebilsek...
sevgi ve duayla...

SİHİRLİSEPET dedi ki...

ben de öyle oluyorum cnm zaman zaman...aslında insanın yaptıklarının ve düşündüklerinin farkına varabilmesi çok önemli...en azından bunun bilincindeysek,iyi bir adım atmış sayılırız...

amak-ı hayal dedi ki...

İçsel konuşmalar herkesin yakasında, iki elini birden sarmış her daim silkeler vaziyette.Sen sustursanda o konuşur.Kişinin içinde ki sesle konuşması kadar harika birşey olamaz.En istemediklerini de söyleyebilecek kadar cüretkar ve sen kimselere söyleyemediklerini bile onunla çok rahat tartışabilirsin.

anlatımın çok güzel kim olduğumuzu neyi neden yaşadığımızı bilmek hayatı kolaylaştırır.Allah'ı unutturmayan bizi bize sorgulatan cümlelerle her daim buluşmak ümidiyle...

GüLüm'Se dedi ki...

Tevekkül gerek.. Sabir gerek.. :)
Hayirli Cumalar :)

Hayal Meyal dedi ki...

Hz. Musa (a.s.) "Ya Rabbi kulların içinde en çok kime gazap edersin?" diye sordu. Allah Teala: "Bir işte benden hayırlısını isteyip, bir hüküm verdiğimde takdirime kızan kimsedir."

Allah Teala bir ayetinde şöyle buyurmuştur: "Kim benim hükmüme razı göstermez, verdiğim musubete sabretmezse benden başka Rab arasın"

Hep aklıma gelir,şükrederim. Asla vazgeçme :)

Adsız dedi ki...

biliyormusun babuc: hayatımda hiç bu kadar sitem dolu günler yaşamamış idim... çok yakınım olan birini kaybetiğim halde nedenini niçinini sormayıp sitemde bulunmayı aklımın ucundan bile geçirmemiş idim.. hiç bir şey bilmememe rağmen,pek bir şey öğretilmediğine rağmen,amenna deyişim çok kolaydı.. neden bugünlerde bu denli zorlaştı? söyle bana babuc: insanoğlu bildikçe, öğrendikçe mi amennaları kaybediyor. yoksa daha bir dibe batıp öğrenilenlerimizi de mi kaybediyoruz? :(( hı..

Adsız dedi ki...

hı pabuc.. halen cevabını beklemekte bu kul..!

Ρɑɓuç dedi ki...

Sorunuzu tam olarak anlamadığım için olabilir..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...