Ana içeriğe atla

İnsan Manzaraları-1-

 İlk tanıştığınızda olumlu elektrik alırsınız bu kişilerden..Sonra ufak tefek sohbetler sonucunda arkadaşlık başlar.Aynı ortamlarda aynı arkadaş toplantılarında gözlerinizin aradığı kişilerdendirler..Bazen fikir de danıştığınız olur kendilerine..Sağ olsunlar size yardımcı olmaya da çalışırlar..

 Çoğu zaman sıkıntınız olduğu zamanlarda yanınızda olmaya çalışırlar...Hal hatır sorarlar kendilerine de sorulmasını beklerler..En iyi olma eğilimleri vardır mükemmel olmadıklarını söyleseler de her şeyin en güzelini yapmak/almak ister en güzeliyle görünmek isterler..

 Çok fazla kendileriyle olumlu örnekler verip bir şekilde olabilecek en iyiye yakın olduğunu ima etmeye  çalışırlar (bilerek ya da bilmeyerek yaparlar bunu tam olarak anlayamadım;) ) Bazen anlattıklarınızı can kulağıyla dinlerler ve ''aa ne tuhaf aa ben hiç böyle şeye katlanamam'' tarzında sizin tepenizi attıracak tepkiler verebilir ;) Bilmediklerini öğrenme eğilimdedirler ama doğru bildiklerinden taviz vermezler...

 Gezmeyi,dinlemeyi,eğlenmeyi severler .Siyaset ya da dünya gündemi konuşmaktan uzak dururlar..Çok fazla fikir beyan etmezler...Kişilerle ilgili sıkıntılarını direkt söylemektense laf sokarak halletmeye çalışırlar durumu :P Tabi anlayan olursa :) Kimseyle arasına sorun olsun istemezler bu uğurda sessiz kalmayı da seçerler..Fedakardırlar...

 İyi insanlardır kimseye zararları olmaz...Kendilerini kıranlara bile kırgınlık olmasın diye güler yüz gösterecek kadar sabırlı kişilerdir...

Yorumlar

mit dedi ki…
Kişilik analizimi mi çıkarıyorsun ne yapıyorsun pabuç? :) Odama kamera falan mı yerleştirdin ne yaptın itiraf et :)
pabuç dedi ki…
:))))))))))) yok yok. Hadi itiraf et sen de bu guruba girmiyorsun ;)
ramazan dedi ki…
Güzel tespitler.
pabuç dedi ki…
İzlenimlerimden yola çıkarak ve bazen de tanıdıklarımdan yola çıkarak devam edeem yazının devamına..
sufi dedi ki…
Sessiz kalmayı başarabilenlerdenseler o kişiler yine de bir şeyi başarmışlardır eminim.Çok söz arife yakışmaz çünkü.Nasırlı kirli de olsa elleri gülü tutmayı biliyorlar demek ki fotoğrafta olduğu gibi. sevgilerimle.
pabuç dedi ki…
/sufi,
o sizin güzel bakışınız..İnş dediğiniz gibidirler..
Antipatik Yazar dedi ki…
:)

Davranış bilimlerine mi sardın bu ara?

Öyleyse önerebileceğim psikoloji kitapları var!

;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…