Ana içeriğe atla

Gidiyorum ama Dönecem (İnşaAllah)

  Sanırım bir hafta nete yaklaşamayacam, net orucuna başlıyorum dostlar :)) Issız bir adaya gidip netten uzak duracam bakalım netsiz hayat nasılmış bir hatırlamakta yarar var ;) 

  Yarın akşam başlayacak olan bir uzaklaşma bu ,şimdiden hoşça kalınız postu girdim..Olur da içinizde beni merak edenler çıkabilir diye söyleyeyim dedim..Beni özleyin felan demiyecem sadece benim yokluğumda çokça Ayet ve Hadis postları girin bloglarınıza diyecem...

  Hakkınızı helal edin ,gelince yine yazar yazar dururum bir şeyler ve siz de büyük bir sabırla okursunuz :) Allaha emanetsiniz güzel yürekli insanlar...Rabbim,Ona layık kul,Efendimiz Hz.Muhammed (s.a.v.)'e layık ümmet olmamız için yardımcımız olsun...Sevgiler..

Yorumlar

EMRE dedi ki…
Hayırlısıyla gidip dönmeniz temennisiyle...
saygılar efendim
SİHİRLİSEPET dedi ki…
güle güle git,güle güle gel cnm...sen demesende ben seni özlicem...sende hakkını helal et,benden helal olsun...sevgiler...
Mavi Balon dedi ki…
Aslında çok güzel bir düşünce biraz sanaldan uzaklaşıp somut duyguların var olduğu dünyaya geçiş. Hayırlı olsun...
mit dedi ki…
Güle güle git, güle güle gel pabuç :) Sen de Allah'a emanet ol.
HADİYE dedi ki…
Merhaba,

Allah cc yolunu ve gönlünü açık eylesin.
Sağlık dön inşallah.

Sevgiler*
Gelibolu17 dedi ki…
selam canım,güle güle git,güle güle gel oldumu...
iyice bi kafanı dinle,moral topla,sonrada o moralleri bize yansıt:)

selamlar,sevgiler...

keyifli dinlenmeler:)
üryan dedi ki…
gittiğin yerde iyi ol..
ama çabuk dön olur mu..
Alp Onaran dedi ki…
Amin..güzel dualarınıza ve dileklerinize...
Döndüğünüzde sayfama ziyaretinizi beklerim..
Teşekkürler.
Zennube dedi ki…
iyi dinlenceler, tatiller olsun inşallah...
İBRAHİM ORTAÇ dedi ki…
hayırlarla gidip, hayırlarla dönün inşallah.
Gelibolu17 dedi ki…
selammm canım bak bugün yokluğunun 5.günü hala dönmücenmi sen pabuc hanım kısım:?
sevgielr selamlar
pabuç dedi ki…
Ve sonunda Pabuç kürkçü dükkatina geri döndü;) Gezdiğinden ne anladı derseniz bu sıcakta hiç bir şey diyebilirim :) Ama bir kaç kahkahası bol olay oldu tabi ,onları da paylaşacam inş.yazılarımda..Şimdi güzel yorumlarınıza cevap verip çekileyim buradan...

/EMRE,
Öncelikle hoşgeldin bloga sefaar getirdin..Allah razı olsun çok şükür döndüm ve ters bir şeyle karşılaşmadım...Daha güzeltatil kaçamakları sizlere olsun inş.

/SİHİRLİSEPET,
ben de sizi çok özledim..İstanbulda gezerken ''Yanımdan geçenler/yanlarından geçtiğim bazı kişiler belki de bloglardan tanıdığım kişiler olbilir dedim kendi kendime:)Sonsuza kadar hakkım helaldir canım...

/Mavi Balon,
öncelikle yorum bırakmanıza şaşırdım blog izlemesnden de silmişsinizdir beni diye düşünüyordum..Gittiğim her yerde net vardı ama ben orucumu bozmadım şükür ;)

/mit,
Teşekkürler yorgun savaşçı :) Güle güle gittim gelirken gülemedim fazla ; hem susuzluktan ölecem sanıyordum hem de sevdiklerimi arkamda bırakmıştım..Ama bol bol kahkahalı zaman dilimleri bıraktım anılarımda..

/HADİYE,
bloga hoşgeldiniz sefalar getirdiniz..Allah razı olsun..Cümlemiz için herşeyin hayırlısı olsun...

/Gelibolu17,
döndüm döndüm :) Cebimde bir sürü malzemeyle ama çoğunu anlatacak olsam kuzenlerin gazabına uğrarım :) Yine de içlerinden en güzellerini aklıma geldikçe yazacam inş..Sevgiler..Varolasın..

/üryan,
yoksa özlermisin beni ;) Döndüm hadi yine iyisin :)) Sen de en az benim kadar mutlusundur inş.

/Alp Onaran,
Bloga hoşgeldiniz sefalar getirdiniz..inş ziyaret edecem blogunuzu..Saygılar..

/Zennube,
komik kız zennube ,umarım benim yokluğumda blogunda fotoğraflarını yayınlamamışsındır :)

/İBRAHİM ORTAÇ,
Vay be T.İ.O bloguma uğrammış :)Ne iyi etmiş..Sağolun hayırlısıyla döndüm şükür...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…