30 Temmuz 2010 Cuma

Size Armağan Olsun!


toygar ışıklı sen eşittir ben | izlesene.com

  Bu güzel şarkıyı, Tevafuk üzerine tanıştığım ve hayatımda bir şekilde güzel yer edinmiş tüm dostlarıma armağan ediyorum..Bu halka ''Tuba'' dostumla başladı dersane yıllarımda ve sonrasında devam etti...''Hayatıma güzellik katan canlar'' diyorum ben onlara...Rabbim sayılarını çoğaltsın inşaallah..Güzel yüreklerle bir gün yollarımızın karşılaşması mutluluk verici bir durum...Bu ortamda çok güzel yürekler tanıdım (Onlar kendilerini çok iyi biliyor) ve onlara değerli olduklarınıda söyledim/söylüyorum.Hepinize çok teşekkür ediyorum samimiyetiniz için ve güzel dostluğunuz ,paylaşılan zamanlar için...Ben inanıyorum ki sizler benim tahminimden bile daha iyi insanlarsınız..Sevgiler...

5 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm..

Pabuc'um, güzel yürekli kardeşim benim senin bu güzel yakıştırmaların hürmetine Rabbim bizleri güzel yürekli kılsın :)

Teşekkürler şarkı çok güzeldi sende bizim için çok değerlisin, iyiki varsın ve buradasın :)

Sevgi ve saygım daimi ...

bahar gelsin-HANDAN GÜLER dedi ki...

teşekkürler üstüme alındım ama

SİHİRLİSEPET dedi ki...

canımmmmm bütün bunlar senin güzelliğin...ne verirsen onu alısın ;)yine de çok teşekkür ederim,üzerime alınmış oldum ama......................... ;)

mit dedi ki...

Güzel şarkı ama değil mi? Özellikle denizsiz yaşayamıyorsan dediği kısım çok hoşuma gidiyor benim :) Sen de sağol varol sevgili pabuç, iyi ki varsın.

pabuç dedi ki...

Sizlerde iyi ki varsınız..Varlığınız umut ve güzellik hayatımda..Sevgiler..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...