Ana içeriğe atla

Süper Haftasonu!!


  Aslında yine çok foto çekildi ama beyler şişman oldukları için bayanlar da makyajsız görünmek istemedikleri için yayımlayamıyorum resimleri ;) Ne kadar eğlendiğimi şuncacık resimle anlatmaya çalıştım:)Yediğim içtiğim bana kalsın :) Ben sizi bu resimlerle baş başa bırakayım.İnşaAllah sizler benden daha güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir dostlar...Sevgiyle ve huzurla kalın ...
Olayın geçtiği mekan...Orada bir köy var uzakta...

Ve  bir günlük kaçamak için Pabuç köye yol alır...Yağmur yağmadığını fırsat bilerek...


İşte bu taşlı ve tozlu yoldan canlarının olduğu minik mahallesine gelir..



Nihayet Hasan'a istediği mobilet alınmıştır mutlu olur Pabuç bu habere (ee ne de olsa yeni eşyanın bi ıslatması da olacaktır:P )
Pabuç , bu sefer çocukluğunun geçtiği yerleri de ziyaret edebilmiştir...Maziyi hatırlayıp üzülmüştür...
'Z' amcanın köpeciğiyle ufak bi korku atlatmış ama eğitimini izlerkende hayran olmuştur....
''H'' kuzenin köpeğine de (bağlı olduğu halde) 5m den fazla yaklaşamamıştır..Neden mi? Tabiki canına yandığım korku !!

Yorumlar

Anlayamazsin dedi ki…
selamun aleykum.

hele sukur firsat buldum yazmak icin.oh ne guzel gezmissin gene.arabayi sen mi kullandin yoksa:)hem araba hem foto:)aman dikkat et.

kopeklerden bende cok korkuyorum.gecen kucuuck bir kopek bir havladi.3muzunde odu kopacakti nerdeyse:)))

iyi pazarlar
cecil dedi ki…
maşallahın var yaniii bu aralar :)) ohh ohh yarasın efendim bu mutlu gezmeler görmeler görüşmeler..
pabuç dedi ki…
@Anlayamazsin,
evt küçük şirin bir kaçamak oldu ve gittiğimde aklımda olan ama görme ihtimalim olmadığı sevdiklerimi de gördüm 2 kere sevinç oldu şükür..

Arabayı ben kullanmıyordum ki hoş kullansam da foto çekebilirdim öyle ki yavaş sürüyorum arabaP

Köpek ve tırtıl korkum meşhurur benim...(ki aramızda kalsın benim korkmadığım pek bir şey yoktur fani dünyada)

Senin için de güzel bir pazar olmuştur inşaAllah...
pabuç dedi ki…
@cecil,
evt yazı o yüzden çok seviyorum...Deniz güneç kum...Sıcak ,köy ve sevdiklerim...çimen, neşe ve dostlar..gibi çoğalta bilirim sebeplerimi..

Daha güzel eğlenceler sizlerin olsun inşaAllah..
FASLI dedi ki…
Özendim gerçekten. zira buralara yaz daha gelmedi. Burası nereye kalıyor paylaşmak istersen cevabını bekliyorum çok hoş bir yermiş....
pabuç dedi ki…
@FASLI,
askerlik bitti mi???Ama yaz gelmedi dediğine göre bitmemişte olabilir...Hayırlısıyla teskere al inşaAllah..

Ve burası Sakarya da bir yer :)
elif gizem dedi ki…
Ohhh gezmeler tozmalar, hayattan kaçmalar :)
Antipatik Yazar dedi ki…
Oh oh! Sen eğlen, biz çalışalım :)
pabuç dedi ki…
@elig gizem,
ne kaçması nereye kaçıyon hayattan..Nereye gidersen gir hayat sana ''daha karpuz kesecedik'' demek için peşinden ayrılmıyor ;) Ama güzeldir geçmek tozmak..Darısı başınıza inşaAllah :)
pabuç dedi ki…
@Antipatik Yazar,
ya ne demek ne demek sen iste senin yerine de eğleneyim :) O kadar da hatırın var lafı olmaz yeterki iste :P
mit dedi ki…
Fotoğraflardan kaçan şişman bayanlardan bizde de çok var :) Hayır, öyle demek istemedim anneanne. Sen de o merdaneyi bırakır mısın babaanne? Gelmeyin üstüme! İmdaaaat! :)
pabuç dedi ki…
@mit,
alemsin ya...öyle bir yorum yazıyorsun ki gülmemek el de değil..Rabbim senin gülmekten ve positif olmaktan uzak etmesin inşaAlah...Sevgi ve huzurla kal<<

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…