24 Mayıs 2010 Pazartesi

Gittim Gördüm Geldim !!


Bahçede kahvaltı harikadır..Tabiki yağmur yoksa!!
  İnsan her gününü güzel geçirince nereden başlasa, nasıl anlatsa şaşırıyor...Sadece kikir kikir (nasıl oluyorsa) güldüklerini hatırlayınca da ne anlatacağı gidiyor aklından...Kısa kısa anlatayım;
  
 Son 4 gün köydeydim(köyümün yağmurlarında ) Köyün bulunduğu ilin sınırlarına girmemle yağmur başladı! Bu durum son yıllarda beni hiçççç şaşırtmıyor nedense ;) Eve vardığımda ''Senin geldiğini yağmur haber verdi!'' dediler .Geçen sene Temmuz atında 10 gün köyde kaldım bu tatil içinde en az 7  gün yağmurlu geçti.Bahtsız bedevimi desem ne desem de şu halimi anlatabilsem ;) Bu sefer kuzen F (Temmuz 10 da düğünü olacak)  ''Lütfen düğünüme gelme ''  bile dedi korkudan ;) Artık yağmur ve ben ayrılmaz ikili olduk Sakarya civarlarında :) Neeeyyse moralimi bozamaz sağanak yağışlar...

Dünyanın en tatlı yeğeni
 Hasta olan halamı ziyaret ettim (ki hastalığından dolayı onu telefonla bile arayamıyordum ) onunla yüz yüze görüşmek beni rahatlattı...İnsanın sevdiklerinin hastalığı çok acı bir şey...Rabbim tüm hastalara şifa versin...Halam tedaviye başladığında şöyle bir şey söylemiş:'' İyi ki bu hastalık bana geldi, yoksa sevdiklerime gelseydi ben dayanamazdım!!'' Bu halanın erkek kardeşi de ''Dışarı da bir çingene çocuğunun ayağı taşa takılsa benim canım yanıyor.'' diyen kişi...Diyecek söz bulamadığım  konular..Onun için diğer paragrafa geçiyorum izninizle..

Canım benim bu velet!! 17 yaşında büyük adam..
  Boynu tutulmuş bir kuzen, geveze bir erkek kardeş, ayağına mor çorap giymiş (zorunluluktan ) bir kız kardeş,deli dolu en az kuzenler kadar komik bir gelin,dünyalar tatlısı bir yeğenn, yakında ermesinden korktuğum (!) dünyanın en tatlı babası, akıllı zeki duygusal alıngan merhametli anne,kahkahanın haddi hesabı olmayan sohbetlerin insanları ikiz halalar ,en en en şeker kuzen Hasan,1 yıldır göremediğim yakışıklı efendi kuzen Ç, gürültüden yanımdakini bile duyamadığım bir kına gecesi,çocukluk arkadaşlarıyla sohbet,bol bol erik ve kiraz...bol yağmur bol sohbet bol komedi bol kahkaha...daha ne olsun...Bu bana 1 ay yeter.Hepsini çooooook seviyorum ve onlar benim bu dünyadaki nimetlerimden...Çok şükür..Rabbim herkese yanında huzur bulacağı akrabalar nasip etsin...

Dalından erik !! Süper...
 Çok fazla fotoğraf var tatille ilgili ama tabiki yayınla(ya)mıyorum ...Bir kaç tanesini ekleyecem...Gönül isterdi ki makinedeki tüm resimleri yayınlayayım da siz de bol bol gülün. Ama böyle bir şey çok tehlikeli olur.''Bu resmi sil şunu da sil '' denilen çok resim var :)Kuzen saldırısı mı az resim mi !! Tabiki az resim :)

  Kısacası çok eğlendim çok mutluyum ve şimdi yine burdayım ...! 

28 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Oh ne güzel zaman geçirmişsin, ne güzel eğlenmişsin, halana acil şifalar dilerim ve tatilin huzuru eksilmesin uzun, upuzun bi süre, sevgiler...

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm ve rahmetullah..

Papuç ne güzel deşarj olmuşsun :) Bencede bu güzellikler baya motive eder seni :)

Sevdiklerinin hayatından eksik olmamasını diliyorum.

Yağmur buralarda yok, hava bulutlu 1 haftadır ama hiç yağmadı :? Bu haftada böyle geçecek gibi duruyor, Mevla hayırlı rahmetler versin.

Sıhhat ve selametle kardeşim..

name-i nur dedi ki...

yediklerin içtiklerin senin olsun..gördüklerini anlat diyecem ama:)

en kötü günün böyle geçsin inşaallah..
sevgiyle...

üryan dedi ki...

erikler için kargo adresimi bildiriyorum :).....


hoş geldin..
köyünün yağmurları iyi gelir insana..en azından bana hep iyi gelmiştir..

insanın bir köyünün olması harika ..

cecil dedi ki...

:)))
enerjin akıyor akıyor klavyedennn buralaraaaaaaa:))
uzun bir süre yetecek kadar mutluluk yüklenmişsin :) ne güzel..

pabuç dedi ki...

@Sıradan Bir Sazan,
Allah razı olsun evet çok eğlendim ki yağmur biraz engellemiş gibi görünse de buna da şükür...Dua için de teşkr...amin..

@derkenar,
wealeykumselam..
amin canım hiç birimizin hayatından sevdiklerimiz eksik olmasın..Onlar bizi hayata bağlayan güzel sebepler..

@name-i nur,
Allah razı olsun daha güzel günler sizlerin olsun inşaAllah...

@üryan,
tamam gönder adresi...En sevdiğim meyvelerden biri eriktir ama şimdi erik deyince fenaık geçirecem gibi sanki :))) Çatlayana kadar yenmez ki caaanım ;)
Evet insanın köyünün olması ve sevdikleriyle orada toplanıy olmak çok güzel...

@cecil,
evt doğru daha güzel enerji kaynağı günler senin olsun hemşo :)

burcu dedi ki...

papucumm hoşgeldin:)

köy olunca bi de sevdiklerin olunca güzel geçmemesi için bi neden yoktur:))
sizin köyü fotoğraflardan görmüştümm bayıldımmm:)

Allahım halanın sağlığını versin..inşallah en kısa zaman da sağlığına kavuşur..

erikler harika görünüyo:)

ismi lazım değil :) dedi ki...

ne iyi etmişsin ya :) dinimiz açısından da akraba ziyaretlerinin ayrı bi önemi vardır.ayrıca halan ne kadar memnun kalmıştır allah bilir.büyük sevaba girdin inşallah :)...allaaah o kuzen muhabbetleri başkadır :) sen anlattın ya ben yaşamış gibi oldum :)

mit dedi ki...

Tahmin etmiştim zaten bir yerlere gittiğini :) Eğlenceli ve huzurlu bir hafta sonu geçirmene çok sevindim. En azından biraz kafanı dağıtmışsındır.

Halana da çok geçmiş olsun. Allah tez zamanda eski sağlığına kavuşmayı nasip etsin. Hastalık zor... Hem ona hem de yakınlarına.

Yağmur için ise... Valla benim bi suçum yok :) Bulaşıcı olacağını nereden bilebilirdim ki? :)

Sevgiler...

pabuç dedi ki...

@burcu,
evt sanırım benim/bizimle ilgili bilgiye sahip kişi de sensin :) Güzeldir köyümüz özellikle hepimiz oradaysak tabi:)
Halamla ilgili iyi dileklerine teşekürederim..Sağol curcum benim :)

@ismi lazım değil:),
güzel yorumun için teşekküredrim..sorma kuzenlerin her biri azcık deli olunca sohbetler ve gürültü bitmiyor :) Allah eksikliklerini göstermesin..

pabuç dedi ki...

@mit,
Haftasonum iyiydi güzeldi komikti neşeliydi kalabalıktı ve yağmurluydu :)
gör bak işte bu konuda yalnız değilsin hiç üzülmene gerek yok ;) Düşün artık Temmuzda düğünü olacak kuzenim benden korkuyo ve gelmesen olmaz mı diyor düğüne :))))

Halamla ilgili iyi dileklerine teşekür ederim..İnşaAllah bu hastalığı atlatmasını nasip eder duacıyız biz de...

Sevgi huzur ve mutlulukla kal güzel insan..

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum:)

hele simdi anliyorum,ortadan niye sinsice kayboldugunu.insan banada haber verir.bende gezmek istiyorum:)))bende armut,elma yolmak istiyorum:))

cok iyi etmissin.epey moral depolamisin belli.rabbim bozmazin.

yazinin bir kismini okuyabildim.bugun babam gelcek malum:)evi toparlayim,surtecez zaar disarlarda:))

rahmana emanetsin.sevgiler:)

pabuç dedi ki...

@Anlayamazsin,
wealeykumselam delü kardeşim..Babanın gelmesi ne hoş ,gözün aydın...Umarım çok eğlenirsiniz..Sen de Allah 'a emanetsin ..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Ne kadar güzel :))Yüzüme yayılan koca bir tebessümle okudum :)
sevgilerimle

pabuç dedi ki...

@Dalgaları Aşmak,
yüz de tebessüme sebep olmak çok güzel bir duygu...Sevgiler bizden de sana :)

iLhan dedi ki...

Sakarya'nın doğası, yeşili şahanedir zaten. Güzel bir mola olmuş. Günlük işlerden uzaklaşmak, uzun zamandır görmediklerini görmek...

Adsız dedi ki...

seninkine benzer durum bendede var.bende yazın ortasında bir yere gitsem inan gittiğim yerde sel bile oluyor ciddi ciddi başıma geldi bu durum ben ayağımda yazlık ayakkabılarla çok battım suya çamura :) bende anlamadım bahtsızlıkmı berektmi vardır bir kerameti herhalde :)
yağmuru çamuru geçersek tatilin çok güzel geçmiş belli.bende bu aralar böyle bir ortam yaşamak istiyorum ama herkes her bir yanda zor toplaşırız bir araya :( bana yine sanalda gezinip laflamak kaldı :(
hatta gülmek eğlenmekte artık sanal.bak mesela ha ha ha ha :))

iç ses...

pabuç dedi ki...

@iLhan,
Sakaryanın insanlarıyla olumlu düşünceleriniz olmasa da doğasıyla ilgili olumlu düşünceleriniz için teşekkürler..Yeşil her yerde güzeldri..

@Adsız,
Seninki de komikmiş :)Bi bahtsız bedevi ben değilim yani :)
Sanalda da gülmeler çok oluyor ama reel çok başka..enerji alıyorsun karşındakilerden..bu büyük bir nimet...SEvgiler..

Antipatik Yazar dedi ki...

Papuççuğum güzel günler geçirmişsin :D
Belli!
Ha! Bu arada yazılarını okuyorum her zamanki gibi!
O kadar yoğun bir o kadarda vakit kıtlığı çekiyorum ki bu ara yoruma vakit kalmıyor!
Bu böyle gidecek 5-6 gün.
Sonrasında konuşuruz :D

pabuç dedi ki...

@Antipatik Yazar,
çok güzel günler geçirdim şükür..ve sen harbi enteresan birisn...son cümlende koptum :) Konuşalım Antipatik ;)

bahar gelsin-HANDAN GÜLER dedi ki...

ne güzel böyle eğlenceli şeyler okumak senden keyfin artsın inş.

pabuç dedi ki...

@bahar gelsin,
Allah razı olsun..hepimizin keyfi yerinde olsun inşaAllah..

guguk kuşu dedi ki...

demek adapazarlısın.... severim oraları ben de boluluyum, güzeldir memleketimiz. güzel bir tatil olmuş, keşke bende gidebilsem..

pabuç dedi ki...

@guguk kuşu,
Bolu Abant harika bir kaç kere gitmiştim..İnşaAllah sen de gidersin memleketine ...insana sevdikleriyle zaman geçirmek, toprak kokusu almak, meyveyi dalından koparıp yemek.. güzel bi enerji veriyor...

SİHİRLİSEPET dedi ki...

çok iyi olmuş canım...böyle dopingler herkese lazım ;) devamının da gelmesi dileğiyle...

pabuç dedi ki...

@SİHİRLİSEPET,
amin canım..Hepimiz için güzel zamanlar devamlı olsun inşaAllah...

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum.

rabbim halana sifa versin.onun soyledigi sozunden akrabalarini nasil sevdigini anlamak mumkun.ne guzel.

kuzenlerin hepsi delimi senin gibi?:))))ama gormeyi cok isterdim.malum timarhanelik biri olarak,kendi yandaslarmi gormek hakkim:)deli gelinide merak ettim:)

yegen duygusunu bilemiyorum.abimin 3 kuzusu var,henuz yuz yuze gorusemedik onlarla.sarisalamadim,opemedim,bilemiyorum o duyguyu.:)guzel oldugundan eminim:)

koye gidersen yerime elmada yol olur mu?:)insALLAH yagmurun olmadigi bir zamanda gidersin ve icine siner.

haa bahcedeki masa kucuk degilmi kalabalik aileye?ne sigacakki o masaya.ama sohbetleri doyumsuz olursa kim ne yiyebilirki.hele ikiz halalarini daha bir merak ediyorum:)

yogunluktan ancak yaziyorum.acaba yazdiklarimi tekrar mi yaziyorum bilemiyorum.

sevgiler papuc.

pabuç dedi ki...

@Anlayamazsin,
asıl sen bendeki şansa bak..Deli kuzenlrim vardı ,kardeşlerim zaten deli bu da yetmezmiş gibi nette de bi delü kardeş edindim ;)

yeğen süper bişiy hele ki adıda senin adınsa:)

Deli gelinimiz var evet çünkü çok komik ve zeki...

masa tek gibi görünüyor ama yemek zamanı ikiliyoruz masayı malum onca insanın sığması imkansız :)

Keşke tanısan sende bizimkileri severmisin sevmez misin bilmiyorum ama çok güleceğin garantisini veririm ;)

Sevgiler canım benim..Allah kolaylık versin..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...