28 Mayıs 2010 Cuma

Cuma Duamız..!

İnsanoğlu hatalarıyla var,
Tövbeleri kadar da insan...
Rabbim,geçen zaman içerisin de yapmış olduğumuz hatalardan ders alıp tövbe etmemizi nasip etsin... Asla bizi kendimizle bırakıp çıkmazlara sürüklemesin...Örnek alınacak en MÜKEMMEL'i (s.a.v.) örnek alıp dünyadan imanla göçmeyi nasip etsin...
 Ya Rabbim, bilerek ya da bilmeyerek işlediğimiz tüm günahlarımızı affetmen için yalvarıyoruz..! Sen bizi bizden daha iyi tanır/bilirsin...İşleyeceğimiz günahlarımızda önümüze engeller çıkarıp bizleri günah işlemekten alıkoy...!! Vaicdanımızın sesini duymamızı ala engelleme Allah'ım..Şu güzel gün içinde tüm hyrlı dualarımızı kabul eyle ve kalbimizi SEN'in sevginle doldur ki tüm hata ve günahlarımıza karşı bizim koruyucumuz olsun..Amin..!!

Bu hafta dua edilecek dostlarımız;

TESBİH TANELERİ
MUHABER
HANDAN GÜLER
YAKUP BUĞRA
DERKENAR
SALLAGİTSİN
DENGESİZYAY
BETÜL
NESS
ENGELSİZ DÜNYAM


Share:

11 yorum:

mit dedi ki...

Dualarım sizlerle. Hayırlı Cumalar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Aminnn...

Saklı İnci dedi ki...

Öncelikle duana yürekten amin diyorum ve hayırlı Cumalar diliyorum arkadaşım..

İsmini saydığın arkadaşlarımız içinde,

Allah'tan daima haklarında en hayırlı olanı vermesini,İslam'ın bütün güzelliklerinin hayatlarına birbir yansımasını,hem dünya hem ahirette kazanan kullardan olmalarını diliyorum..

Selam ve dua ile..

cecil dedi ki...

amin....
hayırlı cumalar herkese.. hepimize..

Neslihan dedi ki...

Hayırlı Cumalar diliyorum.. Ne kadar güzel. Tam salavat ile ezan arası bir bakıyım dedim.

Çok çok çok teşekkür ediyorum. Çok ama çok duaya ihtiyacım var. Annem hergün okuyor. Bugün Annemin benim için okumuş olduğu bir duanın son günü. Tesadüfe bak diyecem değil ama Rabbim birde sizlerin güzel dualarınızla eşlik etmenizi istedi.

Allah kabul etsin.
Amin.

Çok teşekkür ederim. Allah hepinize cennet kapısından girmenizi nasip eylesin.

Neslihan dedi ki...

Seni çok sevyorum..

Allah herşeyi gönlünce versin. Bütün kötülükle senden uzak dursun papucum.

bahar dedi ki...

Amin..Hayırlı cumalar kardeşim

SİHİRLİSEPET dedi ki...

Amin...Allah bu arkadaşlarımızın dualarını hayırlısıyla kabul etsin inşaallah...

kamikaze dedi ki...

Aminn.Allah dualarımızı kabul eylesin.

Antipatik Yazar dedi ki...

Amin

TESBİH TANELERİ
MUHABER
HANDAN GÜLER
YAKUP BUĞRA
DERKENAR
SALLAGİTSİN
DENGESİZYAY
BETÜL
NESS
ENGELSİZ DÜNYAM
Mutlu olsunlar inşallah

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm ve rahmetullah..

Yapılan dualara gönülden ecmain, amin diyen yüreklerinde hayırlı dua/isteklerini ver Allah'ım Amin..

Allah razı olsun, dua ile..