14 Nisan 2010 Çarşamba

Pabuç'u Oylayanlar !!

Share:

11 yorum:

üryan dedi ki...

işte buna cesaret edemiyorum bir türlü..
zaten kesin sıkıcı bi blog sonucu çıkar gibime geliyor..

(hadi şimdi sen de bana yok yaa olur mu öyle şey, harika bir blogun var demelisin :) )

Oylamaya katılmadım ama, blogun hakkındaki kanaatlerimi defaaten belirtmiştim..

bence sen yazmalısın..

pabuç dedi ki...

@üryan,
neden sıkıcı olsun ki şiirden hoşlanan bir çok insan var ki sen de güzel şiir yazdığına göre izleyenin de çok olur ...Öyle yüzsüzüm ki yazma kabiliyetim olmadığı halde yazmaya devam ediyorum ;)

cecil dedi ki...

ha ha ha o 48 kişiden biri de benimmm :))))

ruhumun pusulası dedi ki...

Yazma kabiliyeti yazdıkça, yaşadıkça kazanılan birşey diye düşünüyorum. Her durumda blog açıp da sadece başkalarının yazılarını yayınlayanlardan daha iyisin. Sen emekçisin... Devamı dileğiyle...

pabuç dedi ki...

@cecil,
teşekkürler 2 kişiyi biliyorum artık :) şimdi geriyekaldı 46 kişiyi bulmak ;)

@ruhumun pusulası,
hala iyi yazamıyorum ama eski yazılarımı okuyuca şimdi ki yazılarıma şükrediyorum :) Haklısınız devam edince daha iyiye gidebilir..

üryan dedi ki...

işin doğrusu ; "nasıl" yazdığın umurumda değil, ben senin "ne" yazdığınla ilgileniyorrum..

ve okuduklarım bence ortalamanın hayli üzerinde.. üstelik bütün bunları ,insanlara "off amma sıkıcı şeysin" demeden anlatabilmek de ayrı bir meziyettir bence..

Profösör dedi ki...

Hem zarfa hem de mazrufa bakıyorum ben. Keyif alıyorum buraya ziyaretten. kendi evim gibi..

pabuç dedi ki...

@üryan,
iltifatın için teşekkürler..ama ama bloğumu ve yazılarımı berbat bulanlarda var sağolsunlar bunu açıkça söylüyorlar :)Ben içimdekileri yazmaya çalışıyorum mükemmel değilim ki yazılarım ve görüşlerim de mukemmel olsun sıradan birinin sıradan yazıları işte..Okumanız benim için onurdur..SAğolun

pabuç dedi ki...

@Profösör,
ilk defa bi yorum gözyaşı oldu bende ..Varolun efendim Allah razı olsun...

Antipatik Yazar dedi ki...

Bence birtanesin

pabuç dedi ki...

Hay Allahım :))