17 Nisan 2010 Cumartesi

Buyuruyor..!!


''Muhammed, Allah'ın elçisidir. Ve onunla birlikte olanlar da kafirlere karşı zorlu, kendi aralarında ise merhametlidirler. Onları, rüku edenler, secde edenler olarak görürsün; onlar, Allah'tan bir fazl (lütuf ve ihsan) ve hoşnutluk arayıp-isterler. Belirtileri, secde izinden yüzlerindedir. İşte onların Tevrat'taki vasıfları budur: İncil'deki vasıfları ise: Sanki bir ekin; filizini çıkarmış, derken onu kuvvetlendirmiş, derken kalınlaşmış, sonra sapları üzerinde doğrulup-boy atmış (ki bu,) ekicilerin hoşuna gider. (Bu örnek,) Onunla kafirleri öfkelendirmek içindir. Allah, içlerinden iman edip salih amellerde bulunanlara bir mağfiret ve büyük bir ecir va'detmiştir.''
(Fetih 29)

Share:

5 yorum:

Profösör dedi ki...

Öğrenciliğimde hep bu Aşr-ı Şerifi okurdum yatsı namazından sonra..

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

ALLAH razı olsun ...

SEvgiler

pabuç dedi ki...

@Profösör,
tüm ayetler sureler bizim için ama ben de Fetih suresini okumayı çok seviyorum...

@SÖZÜN ÖZÜ,
Senden de hatta tüm imanlı insanlardan Rabbim razı olsun...Her daim sevgi ve huzurla kal ...

üryan dedi ki...

Asra andolsun;
Gerçekten insan, ziyandadır.
Ancak iman edip salih amellerde bulunanlar, birbirlerine hakkı tavsiye edenler ve birbirlerine sabrı tavsiye edenler başka.

**İşte bu yüzden özelsin..
dedim.. yine gerisi ben de kalsın..

pabuç dedi ki...

@üryan,
Allah razı olsun..dedim ve kıyamete kadar da razı olduklarından olasın diye de ekledim :)