23 Şubat 2010 Salı

Papuç'un Yakarışı

Yarattığı her şeyi en mükemmel şekilde yaratan Rabbim!

Zamanımızıı saçma sapan şeylerle heba ettiğimiz için Affet!

Verdiğin nimetlere hakkıyla şükredemediğimiz için affet!

Aklımızı tefekkürden çok, boş işlerle meşgul ettiğimiz için affet!

Gözümüzü,  hesabı sorulacağını bildiğimiz halde boş görüntülerle meşgul ettiğimiz için affet!

Sözümüzü senin kelamın dışında ,bizi ilgilendiren ya da ilgilendirmeyen olmadık işlerle harcadığımız için affet!

Verdiğin her türlü nimeti şükürle kullanmamız gerekirken bunu yapmadığımız gibi bir de şikayet ettiğimiz için affet!

Öğrendiklerimi söz de esir bırakıp hayatımıza uygulamadığımız için affet!

İnsanlara karşı sabırsız olup hayıflandığımız için affet!

Yaptığım her zerre iyiliğin karşılığını senden beklemeyip ,başkalarından teşekkür beklediysek affet!

İşlediğimiz küçük günahları bir süre sonra normal görmeye başladığımız için affet!

İnsanlarla ilgili zanlarımız için bizi affet!

Kendi günahlarımızla ayıplarımız meşgul olup af dilememiz gerekirken, başkalarının kusurlarını gördüğümüz için affet!

Baktığımız her güzellikte senin isimlerini göremediğimiz için affet!

Nimetlerini har vurup harman savurduğumuz için affet!

Senin rızanı gözetmeksizin yaptığımız her türlü iyiliği affet!

Bizleri, riyadan uzak eyle! Aczini bilen ve unutmayan, bilmediğini öğrenmeye çalışan ve hayatında uygulayan ,Peygamberi gerçekten örnek alan kullardan eyle... AMİN!!



16 yorum:

şahika dedi ki...

Amin!!

Cilekli Sakiz :) dedi ki...

Gercekten her kelimesi dogru olan bu guzel dua ya sedece yurekten bir AMIN diyorum...Allah bizleri dogru yoldan ayirmasin ins.

susamcorekotu dedi ki...

AMİN AMİN YAA MUİİN

đerkenαя dedi ki...

Ecmain.. Allah razı olsun, kalemine sağlık papucum :)

Yusuf dedi ki...

Amin. çok güzel dular bunlar

papuç dedi ki...

RABBİM HEPİNİZDEN RAZI OLSUN ARKADAŞLAR..DUALAR İNSANLARIN KAŞBİNDEN VE DİLİNDEN DÖKÜLEBİLECEK EN GÜZEL SÖZLERDİR...HEM EDEBİYAT DİLBİSİNE DE GEREK YOK :) ÜSTELİK KABUL OLMAYAN DUA DA YOK..O ZAMAN SIK SIK DUA ETMEK DE FAYDA VAR...SEVGİLER

iç ses... dedi ki...

tek tek hepsi için AAMİİNN.
YÜREĞİNE SAĞLIK. :)

ismi lazım değil :) dedi ki...

amin...

Neslihan dedi ki...

amin diyorum.

Dün akşam eve giderken aklımdan geçenler ve yaşadıkladım gözlerimin önünden geçti. Ne kadar çok hata yaptığımı gördüm, içim acıdı ve dedim ki içimden "Allahım senin afına sığınıyorum"..

papuç dedi ki...

DUA ETMEK AKLIMIZA GELİYORSA BİLELİM Kİ O BİZİ HUZURUNA DAVET ETTİĞİ İÇİNDİR BU...DUA BENCE HUZURUN TA KENDİSİ ...

mutluysamnehos dedi ki...

ne güzel bi yakarış olmuş Papuç.. Amin amin amin..

bahar gelsin dedi ki...

PABUÇA BEN DE KATILIYORUM BU DA GEÇER DEYİP UĞRADIM BURAYA HAYIRLISI DUALARINI BEKLERİM

mit dedi ki...

Amin!

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ne kadar guzel bır dua olmus.paylatıgın ıcın tşk ederım canım.hayırlı kandıller

papuç dedi ki...

Allah her birinizden razı olsun...Yazı yazmayı bilmeyen Papuç dua edebiliyor şükür :)
Her daim dualarımdasınız dostlar...

Ercan Acar dedi ki...

Amin :)

ve umarım bundan sonrası farklı olmuşur.

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...