23 Şubat 2010 Salı

Bu Ne Listesi?

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
Share:

17 yorum:

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum.

senin sayfayi kapatmadan ana sayfaya bakayim dedim,karsima bu liste cikti.

bu liste olsa olsa benim alis veris listem olur:))))

gereksiz adam dedi ki...

ülkenin içinde bulunduğu krizden çıkış için muhalefetin önerdiği liste...

mutluysamnehos dedi ki...

memura 9 maddelik müjde var diye duymuştum ama o değildir herhalde :))

Profösör dedi ki...

Dokuz bilinmeyen madde ama sanki bu "Hurufu mukattaa" gibi bir şey olmasın. Allahü a'lem bi muradihi.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

yapılmayacaklar listesi :)))

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm..
İbadet listesi olabilir :))
Kandil yaklaştığı için.

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum.

blogumdaki'' yeni kayit'' olan yere yeni yemeklerimi ekleyemiyorum,papuc sen de de ayni sorun varmi?delirecem sabah beri.

bence bu liste olsa olsa olsa papucun papuc firlatacagi kisilerin listesidir.kara liste yani:))

kafam uc kagita gelince nasilda calisiyor:)dur pili bitmeden sarj edeyim:)

ALLAHA emanetsin,hayirli gunler diliyorum.

mit dedi ki...

Yapılacak işlerimin listesi. Yalnız dokuzda bitmiyor benimki :) En altta da blog sayfamı güncellemek var.

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum,

cevap icin tesekkurler.demekki tek sorun bende degil.sanirim tamirat var gene:)

rahmana emanetsin.

papuç dedi ki...

BEN BU 9 MADDEYİ (Kİ SAYI ÖNEMLİ DEĞİL BU LİSTEDE) HAYATIMDAKİ ÖNEM LİSTESİ OLARAK BELİRLEDİM...MADDELERİ DE BENDE SAKLI...HEPİMİZİN VARDIR BUNA BENZER LİSTELERİ...SADIK KALMAMIZ DUASIYLA...SEVGİLERİMLE DOSTLAR..

kamikaze dedi ki...

Amin.Hayırlı kandiller diliyorum.Rabbim dualarınızı kabul eylesin.Hepimizi yüce rahmetiyle bağışlasın.

papuç dedi ki...

@kamikaze,
Allah razı olsun inş duları kabul olunanlar arasında oluruz..Dua ve sevgiyle canım...

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.
Kandiliniz mübarek olsun. Sağlık mutluluk, huzur diliyorum.

Profösör dedi ki...

Kandilinizi kutluyorum..

kamikaze dedi ki...

Kandilin kutlu olsun canım.İnşallah Rabbim dualarını kabul etmiştir.Allahın sevgili kullarından oluruz inşallah hepimiz.

papuç dedi ki...

amin :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

aminnnnnnnnnn