16 Ocak 2010 Cumartesi

konnichiha ...!!


   Aceba diyorum,insanlar sadece kendine benzeyen kişileri mi seviyorlar ? Tüm özelliklerin benzemesinden bahsetmiyorum ,karşımızdaki insanda  kendimizden bişeyler gördüğümüz zaman mı birbirimizi çekiyoruz? Ben bişey anlamadım :P Eğer bu dediğim soruların cevabı EWETse bizler hepimiz egoistmiyiz? Sorular sorular saçmalayacağım zaman sorular geliyo aklıma böyle...Ve içinden çıkamıyom ben de kırıyom belimi oturuyom koltuğa alıyom kumandayı zap zap zap film arıyom bulursan izliyom..Aynen şimdi yapacağım gibi:P
   Hadi güzel bişey söyleyip gideyim buralardan...
   Hepinizi seviyorum , neden mi? Ne bilim işte seviyorum :))Allah'a emanet kalın...İnsanlar sizi mutsuz etmek için ne yaparlarsa yapsınlar siz inadına mutlu olun...Her zaman mutlu olmak için nedenleriniz olsun inşaallah...THE END...

   Not:Hadi sevinin resimdeki benim en son halim :P

25 yorum:

leyla dedi ki...

bizi gibi pis egoistler o vakit:)

iyi de hani sen yaşlanınca japon balığı gibi olacaktın.. bu resimdekinin japonbalığına dönüşme ihtimali ?

ben senin japon balığına benzeme ihtimalini sevmiştim oysa ki:)

sevgiyle ve inadına mutlu kal:)

papuç dedi ki...

@leyla , aaa yoksa sen beni turuncumu sanıyodun :) yok kız ben turuncu değilim ben soluk beniz biriyim :)

ruhumunheykeli dedi ki...

İnsan karşısındakinde her zaman ortak yönler arar, mesela tanışılan insana memleketinin sorulması bundandır. Muhabbetin başlangıcı ortak yönler sayesinde olur, bu benim fikrim tabi... Bu arada sen japoncaya mı merak sardın, geçenlerde de japonca başlıklı bir yazın vardı sanki :))

papuç dedi ki...

@ruhumunheykeli, ben japonları zencileri ve arapları seviyorum neden bilmem :)

Ama bazen adınız bile uysa(yaşınız işiniz memleketiniz dahi uysa) sevemediğiniz insanlar oluyo..Beşeri özellikleriniz uyması sevmek için yeterli kriter değil sanki...Ama imkansız değil tabi:)

Yorum için tşk ..

sekeral dedi ki...

insan her zaman karşısındakinde ortak özellik aramaz efendim.. belki başlangıç için ortaklıklar ararız ama bizleri birbirine çeken çoğunlukla zıt yönlerimizdir.. tabi bunu yönetebilmesini bilirsek..

resme gelince : )) bu pabuç acaba nasıl biri diye düşünmedim daha önce ama resmi görünce de çok şaşırdmadım..

kal sağlıcakla.. ilk yorumu da ben düşememişim.. bu seferlik afbuyrun, evde değilim şu sıralar : ))

PUZZLE dedi ki...

:)) yine bildik papuç.içindeki o neşeli yanın hiç sönmesin,yaramaz ruhlu çocuklar gibi:)

PUZZLE dedi ki...

Şu resimdeki dile bak:) bak benden uyarması birgün biri gelip o dili koparacak:)

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

Papuç bizde seni seviyoz nolcak yani :D

İnsanlar kendinden bir şey bulduğu insanı severler. Senin de dediğin gibi kendine benzeyen insanları seviyorlar.
Yapcak bişey yok, mukaderat! sen git filmini seyret :))

SEvgiler...

bi dost dedi ki...

ben bana benzemeyenleri seviyorum:) genelde.

papuç dedi ki...

@sekerral,iyi de ben değer verdiğim insanlara bakıyorum da hiç biriyle bariz zıtlıklar yoookk bu durumda ben kimseyi çekmiyorum sonucuna varabilirim...Birde ''çok üzüldüm vahh vaahh '' bunu neden söylediğimi anlamışsınızdır dimi;)

@PUZZLE, ilk yorumunuz için amin diyorum 2.yorumunuz için çok acımasızsınız sizde beni gevezenin biri sanıyorsunuz ya kalbimi kırıyosunuz:P Halbuki ben ağzı var dili yok bi hanfendüyüm yaaa...ühüüü

@SÖZÜN ÖZÜ,yaw yapacak bişey tabiki yok ,yapacak bişey olsa ne farkeder bana yani kim kimi isterse onu çeker çekemezse çekici çağırır çektirir :P Benimki sıkıntı halinde sorulmuş soru işte :))Dediğiniz gibi mukadderat..

@bi dost,bu durumda bi dost beni sevmiyo ühüüü hattaa ühüüüüüüüüüüüüüü :))

İlk... dedi ki...

saçmalamak mı allam dibine vurdum ben bu aralar...:P mutluyum aa yahu cidden...saçmalamamıda seviyorum hehehe...
hıım şu soruya gelince benzeyeni değilde insan kendinde olmasını istediği ama olmayan şeyleri karşısındaki kişide görünce severmiş...bütün olma tamamlanma isteği sanırsam... :) haa bu arada bende seni seviyorum bee :)

papuç dedi ki...

@İlk..niye kendimi tamamlayacak kişiyi arayayımki ben zaten mükemmelim :P Şaka tabiki...Ama senin dediğinde olasıdır...

İnsan sevmek istediği zaman herkesi sever yeterki kalbi sevmeye alışık olsun :)))SEvgiler canım sağol..

leyla dedi ki...

papuÇ;

kendime bi not yazdım bak, yorumunu bekliyo:))

(takılıyorum, seviyorum yorumlarını.. amman alınmayasın lütfen))

busra dedi ki...

bu sorunun net bir cevabi yok sanirim. kendinden bir seyler buldugun insani da seversin, cok farkli oldugun insanlari da. ya da ozet olarak "yaratilani severim Yaradan'dan oturu"

fenur dedi ki...

bazen bu soruyu ben de çok düşünüyorum.yanımdaki dostlarıma bakıyorum bana benzıyorlar mı dıye. ama aldıgım cevap şu oluyor genelde: onları seviyorum ama nedeni yok... neden bulamadıgım sevgileri daha çok seviyorum,neden mi? nedeni yok:)

mit dedi ki...

Şöyle söyleyeyim o zaman... Yapılan bir araştırmaya göre insanlar kendilerine en çok bezeyen kişilerle arkadaş, dost vs. olurlarmış. Fakat aşık olurken ne hikmetse kendilerine tamamen zıt kişiler seçerlermiş. Bu da eksik kalan yanlarımızı tamamlama adına bilinçaltında alınan bir kararmış. Mış miş muş müş... Ne kadar doğrudur bilemem. Ben onların yalancısıyım :) Doğru olduğun bildiğim bir şey varsa bizde seni seviyoruz pabuç hanım :) Sevgiler...

papuç dedi ki...

@busra,insan yeterki sevmek istesin herkesi sevebilir yani:)

papuç dedi ki...

@fenur,nedensiz sevgi olduğuna inanmıyorum beni yanlış anlama birini seviyorsk muhakka bi özelliği hoşumuza gider benim nacizane fikrim budur :) yorum için çooooook tşk.

papuç dedi ki...

@mit,kendi hayatımıda düşündümde evet doğru yaw senin bu dediğin :))) birbirini tamamlamaksa bilinç altındaki neden ben hapı yuttum karşımda negatifin babası bi insan var vay dertsiz başım:) Allah yardımcım(z) olsun...

Sevgi saygı karşılıklı arkadaşım..Sağolun varolun inş.
SEvgi ve huzur yakanızı hiç bırakmasın ;)

đerkenαя dedi ki...

:)) papuç, bizde seni seviyoruz eksik olma. Ortak paydalarında birbirini çektikleri muhakkak..
Sevgilerimle..

Anlayamazsin dedi ki...

Selamun aleykum papuc,

simdi ne alaka.ne demek yani karsimizdaki insanla huylarimiz,suylarimiz benzemesi falan:))))sahsen ben gazzeye giden gayri muslimlerin hareketleirni seviyorum,bu benim musluman onun gayri muslim olmasi,engel neyim olamaz.veya israilin filistinli bir ailenin evini yikmaya kalkarken,abdli RACHEL CORRIyi Kasten buldozerle ezmesi,Rachelin DAVASI VE FILISTINE baglanmasi ve o yolda canini vermesi.ben RACHELLide seviyorum.elbetteki karsimizdaki insanlarda kendimizden biseyler bulacagiz bulamazsak niye sevelimki.ateist olan birini sevemem,ama karekteri sagsamsa karakterini sevebilir ve hidayete ermesi icin dua edebilirim.papuc bak,seninle kac huyumuz zit bilemem ama biz muslumanlari birbirne baglayan degerler var.ALLAH kimseyi yuzyuz ayni huyda yaratmamis,ikizler bile zit huylarda,dusuncelerde.onemli olan,karsindaki senin gibi dusunmuyorsa,onu dislamamak ve farklliligini hazmetmek,maalesef toplumuzda bu yok.benim gibi olmayani istemiyorum zihniyeti var.ben buna karsiyim.:)))))))))))))


aslinda ben papuca degil boyle dusunenlere cevap yazdim,papucun sorusunada cevap vermis oldugumu dusunuyorum.ben cok dusunuyorum ilerde filazif(filozof)olabilirim,bilemiyorum artik.yada bakirkoy elimin altinda:))))

karsimizdaki insanlari kafamizdaki kaliplara sigdirmak yerine,olduklari gibi kabullenmeyi ogrenelim artik.:))

Anlayamazsin dedi ki...

Selamun aleykum,

bu arada sende ne bulduklarimida yazayim.en basta sakacisin ve yapilan sakalari ve kinayeli sozleri anliyorsun bu benim hosuma gidiyor.ikincisi blogunda ppaylastigin seyler gayet guzel.her telden caliyorsun.ucuncusu inaniyorumki,karsindaki insani hemen cope atmiyorsun,onun dusuncelerini benimsemesende en azindan saygi duyuyor veya anlayis gosteriyorsun.

yada ben boyle dusunuyorum:) tam anlatamadim ama,idare et iste.

papuç dedi ki...

@derkenar sende ağol varl canım ...Sevgiler karşılıklı olunca güzel..

papuç dedi ki...

@Anlayamazsin, ya bi kere sen neden bu nıckı aldın anlamış değilim (anlayamazsın zaten mi dedin bana mı öyle geldi:P)

Onun dışında yazdıklarına katıldığımı belirtmek istiyorum...

benim için söylediklerin içinde çok teşekkür ederim...İnsanlar çöpe atmam daha doğrusu çöpe atılacak insanlarla muhatap olmam ;) Arkadaşlık dostluk konusunda seçiciyim (bazen yanılgılarım oluyorsada) onun için pişmanlıklarım fazla olmuyor...İnsanları seviyorum ve şakayıda ve sohbetide(gerçek anlamda sohbaet) ve bana bilgi insanlık adına bişeyler katacak herkesinde başımüstünde yeri var..

Sevgiler canım..

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum papuc,

kiz ben ne kadar aradim bloguma isimler sen biliyonmu.

bir yobazingunlugunden tut,bir aptalin gunlugune kadar,annesinin gulleri

vesair canim cikti,baktim adam akilli bulamadim,bunu aldim:)

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...