Ana içeriğe atla

Hırsız vaarr!!


Bi ara size ikiz halamlarla ilgili bi anılarını yazacağım sözünü vermiştim ,şimdi zamanı :)

 Bu iki delü ikiz köyde yaşıyor ve dilsiz bir halaları var ve kadıncağız kışlık meyvelerini bi barakanın çatı kısmında saklıyor...Hikayenin geçtiği yer barakanın çatı kısmına dayalı duran merdiven ,konu başlığı ise ''halanın çalınan armutları'', başrol oyuncuları FA. ve FE.
 Önce biraz bahsedeyim ikizlerden FA.biraz daha uyanık olan FE ise iyi niyetli garibim :))) Çalma işi FE.'ye ait gözetleme işi ise FA.'ya ...neyse FE. armutları poşete doldururken FA.da alt basamakta halayı bekliyor ki hala gelirse var güçleriyle kaçacaklar...FA sürekli ''FEEE,FEEEE,FEEE..'' diye usulca çağırıyo(maksat gıcıklık olsun) , bizim FE armutlarla o kadar meşgul ki  ''ne var FA , az daha alayım iniyorum'' diyor o sırada arkasını dönüp inecek ki bir de ne görsün :)) hala merdivenin başında bunları bekliyo süpürgeli cadı gibi:))))))))  FA 'da şöyle diyo: '' FEEE hala geldi'' :))))))))))
  Bunlar önde hala arkada bilemiyorum nereye kadar koşuyorlar...:)) Şimdi diceksiniz ki gaddar hala bi armutu mu esirgedi zavallı çocuklardan...Bence bu şekilde düşünmeyin siz halamları tanımıyorsunuz :)))) onlar şeytana bile papucunu ters giydirir cinsden çocuklarmış :))
 

 

Yorumlar

Anlayamazsin dedi ki…
simdi halalariyla ayni evdemi yasiyormus,bu yaramaz ikizler?ben orasini anlamadim?halanin yerinede olsam,meyvelerimi calan cocuklari deynekle kovalardim:))
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin,sen var ya harbiden alemsin :) çok yaşa emi...
Anlayamazsin dedi ki…
kibirlenmek gibi olmasinda oyleyimdir:)))

bugun tiramisu deniycem insALLAH,tepsiyle resmini cekip sana gostertecem insALLAH.:)D
papuç dedi ki…
ooofff oooffff tam da rejime başladığım bi dönemde bu yapılır uleynnn :))))

Canımsın gönder resmi bende bloğumda yayınlayyaım :)
Anlayamazsin dedi ki…
ne rejimi yahu.yoksa sen rejim mi yapiyorsun?hayatimda hic yapmadigim sey?:DDD

tiramisu kedidili piskivitle yapildigi icin,kilo falan aldirmaz,rahat ol.sende dene mutlaka memnun kalacaksin:d

bak tepsimi begenmezsen karismam,gorsellik bende bulunmaz idare edecksin:D
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin, biraz klasik gibi gelecek sana ama benimiçin imaj hiç bişey sevgi herşeydir :)
Anlayamazsin dedi ki…
seninle boyle yazissak herhalde hic doyamayiz sohbetin tadina.tam benim kafadansin,bakirkoyluk yani:DDD kendim icin oradan 3 kisilik yer ayirtmaya calisiyorum,lakin hic kimse araci olmadi,halbuki bakirkoy benim gibi bir insanla neler kazanacagini dusunemiyor bile,ginese bile girerdik:d

imaj neymis yahu,bosver gitsin:) hayattaki manevi degerler kadar onemli birsey varmi?ama bizler bunlarin iclerini bosalttik,bitirdik,tukettik maalesef:)

ceneme sayac taktiracam,cene acildi.bundan sonra en fazla gunde 500 kelime:)
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin, hahahahahahahahaahhahahahahhahaha

bu yeterlimi ne kadar güldüğüme :) Çok nadir yorumlarıma gülerim sen alemsinnn
Anlayamazsin dedi ki…
Benim kriterlerime gore yeterli degil:))

ben turumun son ornegiyim:)
bahar gelsin dedi ki…
:)))))))))sen çırpı gibi değilmiydin ya hu ne rejimi
papuç dedi ki…
@ bahar gelsin , hı hı diyeyim de anla sen beni ;)

şişman değilim ama çırpı hiç değilim :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…