10 Ocak 2010 Pazar

Gülün Kokusu...


 Hayatımıza girdikleri andan itibaren yaşamınızda  güneş olan insanlar vardır..Bunların sayısı genelde çok azdır bazen de tektir...Ben hayatımda bulunduğu zamanın her anını değerli kılan kişilere(ki özellikle kendisine sıkıntı olduğum SEN) burdan canı gönülden teşekkürediyorum...Gül kokusunun güzel olduğunu, gül yanınızda yakınınızda olmasa da bilirsiniz...Varlığı varlığıma armağan dediğim herkes hayatımda tebessüm olduğunuz için teşekkürler...Değeriniz her daim bilinsin inşaallah...Zamanımı değerli kıldığını(!)zı bilin...Sevgiler...
Share:

16 yorum:

mehmetadin dedi ki...

dün tavsiye üzerine dinlemiştim bir kaç şarkısını şimdide sende dinliyorum :) Duygusal adammış ) ayrıca blog kardeşi sana mutlu haberim var mimledim seni :)

đerkenαя dedi ki...

papuç, bende severek dinliyorum. güzel bi paylaşım..
Baki sevgiyle..)

bahar gelsin dedi ki...

ilk kez dinledim ama bugün bu modda değilim ver coşkuyu modunda şarkı lazım bana çünkü dersim var:)

Profösör dedi ki...

:)))

Anlayamazsin dedi ki...

seninde yazdigin gibi,hayatlarimiza girmis,d=belkide bir kismi misafir olup gitmis nice insanlar vardir.onlar simdi yanibasimizda olmasada mazideki anilar,sadakatlari,varliklari bile yetiyor inan.rabbim karsimiza iyi niyetli,sevdigi kullarini cikarsin.:)

papuç dedi ki...

@mehmetadin, blog kardeşim cevapların hazır yarın inş yayınlayacam...

papuç dedi ki...

@derkenar, sevgiler canım...Populer m
üzikte de bazen güzel şeyler üretiliyor :)

papuç dedi ki...

@bahar gelsin, kolay gelsin canım..

papuç dedi ki...

@Profösör, saygılar..

@Anlayamazsin,amin canımmmm...

Syhn dedi ki...

gül kokusunun güzel oldugunu gün yanınızda yakınınızda olmasada bilirsiniz demişsin ya.. herşeyi özetlemiş ne doğru bişi bu!

ramazan dedi ki...

İnsan sevdiğine sıkıntı olmaz.Sevdiğinin her mihnetini kabul eder kişi.Cahit Sıtkı Tarancı'nın dediği gibi.

mit dedi ki...

Severim bu parçayı. Müzik güzel, sözler güzel, gül kokusu zaten güzel. Eee daha ne olsun? :)

Yalnız bu adamda bu ses olsun hayret doğrusu. Kurtlar Vadisi'nden fırlamış gibi bir tipi yok mu sence de? :) bana hep öyle bir izlenim veriyor nedense.

papuç dedi ki...

@Syhn, teşekkürler..

@ramazan hocam, bazen istemeden de sıkıntılara sebep olabiliyor malesef :S

papuç dedi ki...

@mit, aynı şeyi ben de düşünmüştüm dersem şaşırmazsın heral de:) hatta biraz daha acımasızca düşündüm Allah affetsin ''Bu kro görüntüsünden bu ses :P'' gibi mesela:)

seyyah dedi ki...

:(...

papuç dedi ki...

Hayat hayaller kadar kolay ve kendi doğrultumuzda olmayabiliyor..