Ana içeriğe atla

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN!!


  Bu bloğun sahibi olan şahıs(yani bendeniz) artık sanalda kendine arkadaş ,dost, kardeş istemiyor...İletişimi yorumlardan öte olmayacaktır ilgililere duyrulur..Artık insanlarla gayet uzaktan muhatap olmak istiyor, asla paylaşımlarda bulunup arkadaşlık yolunda ilerlemek istemiyor...Yeni baştan tanışmalar,kendini ifade etmeler, karşıdakini anlamaya çalışmalar, değervermeler değer görmeler devri bu günden itibaren kapandı THE END anlayacağınız...Bir devir kapanıp bir devir açılıyor sanaldaki Papuç için...''Artık o eski ben değilim'' diye bi şarkı varsa onu  kendim için istiyorum :P Ha şimdi dersiniz ''çok da umrumda ,banane canımmm Papuç kimseyi muhatap almayacakmış da sadece yorumlar yazıp yorumlara cevap yazacakmış da...felan da filan..'' haklısınız da ben yine Papuçluğumu yapıp sizi haberdar edeyim dedim...Yoksa hepinizi seviyorum...Heppimizzzz kardeeşiizzzzz  bu öfkee ne diyaeeeee :p :))
  He sakın ola da sevinmeyin gidiyorum diye...Hiç biyere gitmiyorum bu açıklamayı yapıp yemeğimi yiyecem sonra yine burdayım (tabi rehavet çöküp uyumadıysam) hım bir de 20:00'da TRT 1 de dizi izleyecem onu da söyleyeyim dizi bittikten sonra burdayım blog dünyası :)) Aklıma doğru dürüst şeyler gelirse yazıya dökmeye çalışacam ...Şimdilik hoşça   kalınız...

  Neyse satırlarıma burada son verirken sizleri ,sizi VAREDENE  emanet ediyorum..Varın sağlıcakla kalın...

Yorumlar

mit dedi ki…
Ben bu yazıdan bir şey anladıysam ne olayım :) Pabuç arkadaş istemiyormuş. Ama pabuç tek olmaz ki? Çift olması lazım, yoksa ne işe yarar tek pabuç? :)

Bir de yemek yiyeceğim demiş utanmadan. Tam da midem gurul gurul guruldarken bu söylenir mi adama? :) Ayıp valla... Neyse cıvıttım. Böyle yazıya böyle yorum, ben ne yapayım :P

Afiyet olsun, görüşmek üzere...
mutluysamnehos dedi ki…
sevgili pabuç, çok yerinde bi tespit olmuş, insanları klaviyenle tanıyamıyorsun maalesef neyin altından ne çıkyo şaşırıp kalıyosun.
kamikaze dedi ki…
ben de geldimmm:):) afiyet olsunnn.umarım karşınıza hep iyi çok iyi insanlar çıkar.sevgilerimle.ben de şimdi yimek yiyeceğim:D
papuç dedi ki…
@mit, şöyle diyim seninde kafanı karıştırdım ya helal olsun bana:)))))))))

tek papuç şu işe yarar ; BİRİNE SİNİRLENDİĞİNDE KAFASINA FIRLATIRSIN çok işe yarıyo strese birebir :)))

hep yazıyom yine yazayım ALLAH'da SENİ GÜLDÜRSÜN ...
papuç dedi ki…
@mutluysamnehos, kim iyi yazıyorsa o iyidir gibi bi sonuç çıkıyor burdan...Bu durumda ben hapı yuttum edebiyatım sıfır :))
Sağolasın yorum için...
papuç dedi ki…
@kamikaze, öncelikle hoşgeldin sefalar getirdinnn:) bi yay burcunun bloğunu ben nasıl takipe almamışım hayret ettim :)) Bu arada saat itibariyle afiyet olmuştur ama ben yinede söylüyeyim AFİYET OLSUN :)
đerkenαя dedi ki…
papuç ve onun yeni kararları.. :) Umarım aldığın kararlar seni mutlu eder.
Baki sevgiyle..
bi dost dedi ki…
ben de böyle bi yazı yazmıştım dellenip. sonra kaaç kişiyle buluştum. hayırlısı
Ness dedi ki…
pabucumun kenarı :) kızz yok şaka dur sinirlenme emi aklıma geldi sadece hehe :) Ee ben daha yeni gelmiştim ya çok feci çıkışmışsın, neyse napalım demekki damarına basmışlar kınıyos burdan :)
papuç dedi ki…
@bi dost, buluşmak mı ..ben sanalla reeli karma yapmadım hiç :)
papuç dedi ki…
@Ness, sen ilk değil son değilsin papucumun kenarı diyen bi sen değilsin:)))

Hoşgeldin! geleni kovmuyoz ya huu :) Ne demişim yorumlara cevap yazarım orda sorun yok :)
Bora-MAN dedi ki…
Senin sadık yarin kara toprak mıdır ?
papuç dedi ki…
@Bora-MAN topraktan dost mu olur :P korkutma beni:) Benim bir tek dostum var...gerisi teferruat (ben de dahil buna)
Bora-MAN dedi ki…
Hepimizin son dostu o olacaktır. Değil mi değil mi ? :D
papuç dedi ki…
@Bora-MAN , onun bize dostmu düşman mı olacağını biz belirleyecez...
kamikaze dedi ki…
olsunn canımmm burçtaşız ne güzelll:) yaylar birbirini çeker dimi.:)
ruhumunheykeli dedi ki…
Saygı duyarım efendim, eminim kendince haklı sebeplerin vardır. Ben de senin gibi düşünüyorum, sanaldakiler sanalda kalsın, böylesi daha iyi ...
papuç dedi ki…
@ruhumunheykeli, haklısın ne denebilir ki...Bizim gibi düşünenlerin sayısı çok az bil:)
Anlayamazsin dedi ki…
katiliyorum size,sanaldakiler sanalda kalsinlar.bu yastan sonra sanaldakiler icin koca dayagi yemek istemiyorum:)))

hep boyle kalin emi:D

papuc izledinmi dun dizini,ben dun kabadayiyi izledim cok guzeldi,begendim:)
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin, evet izledim çok güzeldi:) kabadayıda güzel filmdir:)

ve bu yorumuna koptummmmmm Allah da seni güldürsün canım yaa....
busra dedi ki…
ben bu yaziya cok uzuldum! cunku gecen gun "belki Turkiye'ye dondugumde pabuc'la tanisma firsatim olur" diye gecirmistim icimden. kismet degilmis. yazilarini okumaya devam.
papuç dedi ki…
@busra, bu laf Yolava civarlarında birinin kafasına balyoz gibi indi :))

nasip diyelim ...beklerim buralara misafir ederiz seni memnuniyetle ..
busra dedi ki…
:)
tesekkur ederim, gercekten cok sevindim. gorusuruz insallah.
Sizi çok iyi anlıyorumm çokk..
papuç dedi ki…
@busra ,inş diyelim :)

@Onuncu Köyün Adamı, anlaşılmak güzel...
SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
Papuuçççç kime kızdın ya???
Hayırdır kim sinirlendi seni böyle :))

papuç sonunda rajonn da kesti ya :)) Herkes tırstı kimse 30 cm'den fazla yaklaşmaz monitöre.
Dağılın ulennn papuçç geliyo kafanıza :DD

SEvgiler...
papuç dedi ki…
:)) papucun racon keseni de olurmuymuş demeyin alın işte bizzat gözlerinizle görün :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…