Ana içeriğe atla

Bu MİM Kendi Kendini Yokedecek Korkmayın ;)



 Sevgili Saygılı Blog Kardeşim ve Savaşçının Yorgunu tarafından mimlenmişim, onları kırmamak için cevaplayacaz elimiz mahkum :) Rica büyük yerden geldi :) Hoş ben bunun acısı çıkarırım ama neysee ;)
 Cevaplara ilk aklıma geleni yazacam kesinlikle kafamı iki elimin arasında alıp düşünmem bilesiniz:)

1-2009' a girerken gözlerinizi kapatıp ne dilediniz? Ne oldu?
-Gözlerimi kapadıktan sonrasını hatırlamıyorum direkt uykuya dalmışım:P

2-2009'un en mutlu eden olayı nedir?
-Arabayla münasebetsiz bi kaza atlattım ve araba stop etti...çok korkmuştum hasar büyük diye...ama ucuz atlatmam beni sevindirmişti...Bi de blog açtım ya çok mutlu oldum ...

3-2009'un en çok üzen olayı nedir?
-Talih kuşu başıma konmadı ,konmayı bırak başımın üstünden geçmedi bile :p Çok üzüldüm buna çookk :p

4-2009 Sizce ne renkti?
-En sevdiğin 2 renk YEŞİL ve MAVİ onun için TURKUAZ olsun 2009 rengi:)

5-2009'u tek cümle ile anlatır mısınız?
-Vay anacım ne çabuk geçti :)


6-Yılbaşı hediyesi ne aldınız?
-Yılbaşı hediyesi almam bana da alınmasını istemem :))

7-2010 yılı için ne dilediniz?
-Yaw ne dileyecem kelin ilacı olsa kendine kullanır:P Geçmiş yıl ne verdiki bundan ne beklicem...2010 bişey yapabiliyorsa , insanları savaştan uzak tutsun ben bişey istemem :P

  Korkmayın Diye Not: Kimseyi ''mim''lemiyom :)) Rahat nefes alın...Ama sırf uyuzluk olsun diye bir kaç kişinin adını yazasım var (ki onlar kendini bilir :P) ama yapmıcam :)

Yorumlar

SİHİRLİSEPET dedi ki…
gerçekten de bu 2009 çok hızlı geçti.benim 2010 dan isteğim biraz yavaş geçmesi:)))
mit dedi ki…
Her cevabına ayrı bir güldüm pabuç :) Sen bu kadar güzel cevaplarken seni nasıl mimlemeyelim arkadaşım? Çok güldüm, gözüm yaşardı :) O derece yani... Sağolasın...
papuç dedi ki…
@SİHİRLİSEPET, hoş bu sadece 2009 'a has bi özellik değil muhatabım o olduğu için öyle yazdım :) Yoksa zaman gerçekten çok hızlı ilerliyor 2010 da aynı olacak...SEvgiler..
papuç dedi ki…
..ve @mit güldün demek ;) neyse kıymetinizi bilin yoksa ben de biliyordum o sorulara Cumhurbaşkanı edasıyla cevaplar vermeyi:) sırf siz okurken sıkılmayın diye aklıma ilk gelenleri yazdım (sadece 1 .sorunun cevabını sonradan değiştim itirafedeyim;))

Gülmene sevindim...Ama dedim ya çıkar bunun acısı :)))

SEvgiler saygılar ...
Anlayamazsin dedi ki…
ilk sorunun cevabi guzeldi:)acaba sen o gun ozellikle yilbasini kutlalamak icin uyku ilaci icmis olmayasin?:D
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin canımcım uyku ilacı almama gerenk yokki,ben yılın başı ve sonunu kutlamam ki hatta o güne özel erkenden uyumam bile:) o şakaydı yoksa geçen sene o gün ne yaptığımı nerdeeeeeen hatırlayacam :) Ben de o hafıza nerdeeeeee:P

Sevgiler ...
Profösör dedi ki…
http://mefkuremiz.blogspot.com/
Bir tv formatı çıkardım. Belki paylşırız umudunutaşıyorum.
murat dedi ki…
papuç yazılarından kopyala yapıştır yapılamıyor...
ya akademik tez mi hazırlıyorsun?
söz.. kopyaladığım zaman adresini gösterecem...
saygılar
papuç dedi ki…
@murat , bir deneme yapayım demiştim ne bileyim yazı kopyalaması gereken birileri çıksın :) kaldırıyorum...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…