7 Ocak 2010 Perşembe

Bence çok komik!


AK SAKALLI DEDE...
Share:

21 yorum:

simerenya dedi ki...

papuç benim jeton sekizgen sanırım :/ bişi anlamadım. .

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Dedenin son nefesimidir rüyasımıdır orda bile rahat bırakmamış adamcağızı.:)

çingene dedi ki...

bence de harbi komik. fikri sevdim:))))

"spawny dude" (güneşin oğlu) dedi ki...

süpermiş buu :)))

Profösör dedi ki...

güzelll..

muhaber dedi ki...

bence de çok komik. bi baktım, ebrar olmuşsun bir de,,, hayırlı olsun

papuç dedi ki...

@simerenya öncelikle hoşgeldin :) anlamışsındır diye düşünüyorum (yorumuna geç cevap yazdığım için söylüyorum)

papuç dedi ki...

@Onuncu Köyün Adamı ,son nefesinde bile rahat yok ak sakallı dedeye :)

papuç dedi ki...

@çingene, @(güneşin oğlu) ,@Profösör
@muhaber beğenmenize sevindim zira bi ben beğenseydim kendimi tuhaf hissederdim :)

..ve @muhaber teşekkür ederim ama Allah gerçekten ebrar olanların içinde yer almamızı nasip etsin inşaallah..

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

:)))))

Uyurken Bari rahat bırakın Dedemi !

Dedeciğim ihtiycaım varsana uyan :))

SEvgiler...

PUZZLE dedi ki...

Bazen insan çaresizlik kuyusuna düşerya aklı erer ama gücü yetmez,gücü yetse ruhu el vermez,iki yanı ateş çemberdir yolu.Dost arar,mecaline arkadaş,uzanan bir el arar susar kıvrılır kabuguna,soguk ayazlara teslim ruhu gözünden süzülür,işte oan varlıgına yaratanına sıgınır,bir dua olur eli gök semaya açılan,dil konuşmasada öz konuşan Bana dogru olanı yüregime,aklıma ruhuma ver verki senin yolun bilirimki en dogru olanı der.Kulun medeti erendenmidir,allahtanmıdır bilinen tek şey ereninde allahın kulu oldugundandır.papuç a nlatım şeklin kadar bakıpta anlamak kadar açık olmuş.yolun güzel aydınlık olsun.saglıkla kal.

papuç dedi ki...

Dedeyi kandırmak için yağ çekmeyelim lütfen sayın yorumcular :P

papuç dedi ki...

@PUZZLE, bu yorum bence yanlış yazıma gönderilmiş:) Ayrıca hoş ben bu yaptığın yorumun hesabını da sorarım ya neyyse :))

Eller semaya kalktığı zaman tabiki dil değil öz konuşur ve kalpten geçirilen herşeyin cevabını bizi bizden daha çok düşünen (c.c.) verir..ha bu gün ha yarın ,sadece doğru zamanda gönderir dualarımızın karşılığını...

Saygılar...Huzurla kal inş.

ŞANSLI dedi ki...

Çok komik ya::))))

papuç dedi ki...

@ŞANSLI katılıyorummm hemide gülmekten:) evthoş karikatur

Adsız dedi ki...

insanın böyle bir dedesinin olması ne güzel bunca yaşarken kılını bile kıpırdakmayan dedenin arasında bu şekilde bile olsa "her nekadarda küfretse" ;)doğru yolu gösteren bir dede.. helal olsun toruna ya:)

papuç dedi ki...

@Adsız gelmiş hoşgeldin:) Adsız yorumcu..Nerden biliyon onun tornu olduğunu :)

mit dedi ki...

hehehe :) Komik gerçekten de :)

Anlayamazsin dedi ki...

o degilde hala ben bu karikaturden bisey anlamadim:)) tamam anlama kitligim varda.dede dede(aman bey amcada yani)hata var,yaninda deynek duruyor,iki tane gecir adama gor bak gelebiliyormu bidaha?:)))alsana dogru yol:D

eglen gunce dedi ki...

leyla ile mecnundaki dedeler gibi çakma olmasın buda :)

Pabuç dedi ki...

Olabilir özellikle de çakma sakallı dede olmasından şüphelendim :)