7 Aralık 2009 Pazartesi

ÜFÜRÜKTEN TAVSİYELER :P

 Yine bi arkadaşın ''eşim çok değişti nışanlılık dönemindeki gibi değil ''lafı bana ''odun Papuç'' yönümü göstermemi sağladı ve yazasım geldi ya hu :)) Yazmazsan içimde yer eder :P

 -Ya nedir bu evlilikten bitmek bilmeyen beklentileriniz istekleriniz kaaardeşim:) Ya birkere evlendikten sonra sevgiliyken ya da nışanlıyken olduğunuz gibi olmayı beklemeniz komik (bence) Tamam sevgili ya da nışanlıyken (ki bizzat kendimden biliyorum da söylüyorum yani) herşey pek bi romantik oluyo güzel oluyo ,aklın fikrin hep onda oluyo ,her şey onunla güzel oluyo, sevdiğinin hiç kötü yanını görmüyosun (ki zaten her iki tarafta kötü yönlerini göstermemek için elinden gelenin maximum gayretini gösteriyo:P) hep onun yanında olasın geliyo... alışverişe bile onunla gitsen, saçını kestirmeye onunla gitsen ,her filmi onunla izlesen (ki ben savaş filmi bile izledim :P)..v.b ..hep o olsa yanında hep o hep o...aman ne güzel :)

 -Şaka bir tarafa cidden arkadaşlar biraz benim gibi gerçekçi (ki annem buna kalas gibi de der bazen :P ) olun.Yani ,düşünün bi kere hep iyi halini gördüğünüz biri, sizi sürekli özlüyor her an yanınızda olmak istiyor (ki yanınızda olmadığı için bi özlem var) sizden başka bişey düşünmüyor (ki evlendikten sonra da sadece sizi düşünüp işine gitmese adamın kafasının etini yersiniz:P),her görüştüğünüzde (ki ben benim gibi ara sıra görüşme fırsatı olanları kasdediyorum) size hediyeler getiriyo çiçekler alıyo..v.b cennet gibi bi hayat:) Maddi sıkıntı yok ,telaş yok varsa yoksa siz başka kimse yok olay yok dünyada(yani tamamen aklın baştan gitme hali:D) ....

- Sonrasında evleniyorsunuz ,eşiniz her an yanınızda(iş dışında ki evlilik ilerledikçe Allah korusun bu iş süreleri de uzamaya başlıyor:D)onun herhalini biliyorsunuz o her zaman şık bakımlı dikkatli kişi gitmiş yerine SHREK gelmiş:))))(tmm şaka) sabah saçlar başlar dağınık ,akşam bir birini yorgun karşılayan iki kişi, maddi sıkıntılar almış başını gitmiş (amanın bunca şeyin içinde birde eşinizin bilmem kaçıncı tanışma yıldönümünü unutmuşsunuz :P)..v.b.vb.vb telaşlar telaşlar(olumsuzlukları yazıyorum sadece olumlular zaten hayatın güzellikleri onları sadece hayal edin ya hu :P)...Hayat kolay değil ama iyi ya da kötü birbirine destek olacak insanlar yuva kuruyor...Zaten evlendiğiniz kişi size hayatın en güzel armağanı değil midir? sonradan pürüzlerle karşılaşsanız bile biraz sabretmek zor olmamalı ki karşınızdaki sevdiğiniz kişiyse...Bir sürü nışanlılıkta görmediğiniz eksi olaylar olacaktır bu gerçek...Kıyaslama yapmak bile bana komik geliyo...Tüm bu sıkıntıları ya da şöyle diyeyim olabilecek tersliklere göze alarak o insanlar hayatınızı kurmuşsunuz ..sonrasında ''aman da şöyleydi, aman da beni ne mimarlar istediydi, aman da ben bunlara layıkmıydım ..gibi vıdı vıdılar biraz komik oluyo :P :D  Bakın benim bu yazdıklarım iki medeni insanın kurmuş olduğu ya da kuracağı bi evlilikten bahsediyo, yoksa insan kılığın da bi hayvan ve bi insanın evliliğinden değil..o tipler tamamen konumuzun dışında( kasdettiğim insan kılığında hayvanlar , insana nasıl davranılacağı konusunda hiçbir fikri olmayan ve zaten onları düşünecek kadar beyni olmayan kişilerdir..hani kendisiyle konuşulamayan şiddet yanlısı tipitipler. ..kadın programlarında sürekli reklamlarını gördüğümüz)

 -Yani insan niye evlenir ,sevdiği insanla her zaman beraber olmayı seçtiği için değil mi?....eee sonra her zaman yanınızda olmasını istediğini kişiyle evlendikten sonra ''eskisi gibi bana aşık değil aramızdaki aşk öldümü aceba '' gibi şeyleri söyleme hakkınız yok...Aşk denen şey zaten ''özlem ve acıyla'' besleniyor...eee özlemi çıkardınız aranızdan şimdi neyin şikayetini yapıyorsunuz:P Şikayet edeceğinize elinizde varolan aşkın küllerinden SEVGİYİ yeşertmeye başlayın ...vıdı vıdıyla hayat geçmez(bunları ben kendime söylüyorum ama sizde okuyun diye :P) Aşkla başlattığınız bi birliktelik artık sevgi ve özellikle saygıyla, bir şirket titizliğiyle devamını size bağlamış oluyor evlilikle...(he inşallah diyeyim ne olur ne olmaz:D)

 -Kişisel gelişimimden beklentimi maximumda tutarım ama karşı cinsten beklentilerimi minumumda tutarım ki sonradan hayal kırıklığı yaşamayayım:) Birilerini değiştirmek amaçlı başlarsanız ilişkilere mucadele edersiniz hayatınız boyunca (ki akrabalarınızdan büyüklerin evliliklerini gözönüne getirmeniz yeterli ) çünkü şu gerçeği kabul etmek lazım, birini değiştirecem diyen yalan söyler :) iyisimi değiştirmektense ortak payda da buluşma gayretinde olmak...Heralde sanırsam bu daha gerçekçi olur diye düşünüyorum :)Bir de şu var ki hayat düşünceden ibaret değil bazen ummadığın şeylerle de karşılaşabiliyorsun :) O zaman ne yapmanız gerektiğini ben bilmiyorum walla ...isteyen boşansın kaaardeşim :) Benim ki sadece latifelerden ibaret :) Hayatın gerçekleriyle kafa yoramam ben başıma gelecek varsa geldiği zaman yaşarım olur biter :))

 -Aslında sözün özü şu: ''Evlilik asla bu resimdeki gibi olmamalı'' 2 + 2 = 4 :)))Asla kumanda tek elde kalmamalı çözüm yolu bulunmalı her eve 2 televizyon alınmalı :P Herkesin kendi diş macunu olmalı :P ve ortamda kavga çıkaracak ne varsa hemen 2.si alınmalı :P Benden de ancak bu kadar çözüm  yolu önerilebilirdi zaten :) Sonuçta espri olsun diye yazılmış bir yazı bu fazlası beklenemezdi.

 - Sonu iyi bağlamak açısından şöyle bir dua da bulunayım...Kıymet bilen ,sevmeyi bilen kişilerle ömür sürmeniz duasıyla dostlar...

  

  

 


Share:

17 yorum:

T.i.Ortach dedi ki...

Bu konuda sevdiğim bir alıntı var ama kaynağını anımsayamadım. Derler ki evlenmeden önce Prens Charles yatak odasının kapısı sonuna kadar AÇIK yatarmış, Lady Diana'da TAŞ gibi KAPALI evlendikten sonra ise kapı ARALIK kalmış hep... Sanırım az aralık çok aralık diye tartışmadan orta yolu bulmuşlar.

bahar gelsin dedi ki...

çözümün güzel biz bu çözümü 10 yılda bulduk evde 3 kişiyiz 3 tv 3 bilgisayar var herkes kendi hayatını yaşıyor arada toplanıyoruz tabi yemekler benden çamaşır benden ütü benden alışveriş pazar çocuğun kursları getir götür eşimden :))

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

Papuç, çok eğlenceli bir yazı olmuş:))
Evlilikten tam soğuyacaktım ki çözüm önerilerinle bir uzlaşma sağlanabileceğini gördüm.
Başka önerilerin varsa biraz daha üfür de sıcak yuvar şenlensin.
Aşkın uzun süreceğini sanmak nasıl bir hatadır onu da anlamış değilim.

SAygılar,
SEvgiler...

Davudi dedi ki...

Doğru söze ne hacet. Çözüm önerilerin çok yerinde. İnsanı gülümseten güzel bir yazı. Bence tvdeki o programlara sen çıkmalısın, bütün sorunları çözersin valla...

FASLI dedi ki...

Ben eşime Peygamber efendimiz (sav)'i hatırlayarak davranıyorum. Beklentilerim çok değil, kadın daha ne yapsın ki ev, iş , yarın çocuk... Erkekler biraz hayvan ruhlu, iç güdüleriyle hareket ediyor. Görüyorsun kadının canı çıkıyor. Biraz yardım etsen ne olur. Bence kadınların tek isteği ilgi ve alaka. Her zaman benimle ilgilensin kocam tarzı ileride yanlış hareketlere mahal versede. Dozu ayarladığında güzel bir evlilik için umutvar olabiliriz... Tabi benim söylediklerim hayatını kocasına evine adamış vefakar ve cennet kokan eşlerimiz için geçerli...kötüden örnek olmaz...

SİHİRLİSEPET dedi ki...

duana amin diyorum canım.evet gerçektende bazı şeyleri iki tane alma fikri iyi göründü bana...ama ya alım gücü faktörünü ne edeceyiz :)))

papuç dedi ki...

@T.İ.Ortach, orta yolu bulmuşlar yanii...Bu arada Lady Diana'ya lafımız olamaz ama Prens antipatik insanlar listesinde başı çeker :)

papuç dedi ki...

@bahar gelsin, çözüm bunun neresinde yaw :) yine işler sana kalmış oooff ooff cefakar türk kadını :)bi tanedir bizim kadınımız ..

papuç dedi ki...

@SÖZÜN ÖZÜ,he tamam ben burda bi blog açayım üfürükçü papuç diye :D ama kime faydam olur bilemem ..''kelin ilacı olsa kendine kullanır'' der eskiler :)

papuç dedi ki...

@Davudi , ne zamandır yoktun hoşgeldin :) ve yorum için tşk ederim..Ben ve tv düşündümde çok komik yaa..beni ciddiye alıp kimse izlemez:)

papuç dedi ki...

@FASLI , kızma ama senden böyle bi cevap beni şaşırttı (tamam Allah şaşırtmasın dediğini duyar gibiyim:)) Ve yorumun için seni alkışlıyorumm...

papuç dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
papuç dedi ki...

@SİHİRLİSEPET , parayla saadet olmaz derlerdi de inanmadım ,bak işte demekki parayla saadet oluyomuş haklısın para olmasa 2. eşyaları nasıl alacaz ...artık bunada başka bi blogcu cevap versin beni aşar :)

mit dedi ki...

Öncelikle.... muhahahaha! Bu karikatür içindi :)

İkinci olarak, bir bayanın ağzından (ya da kaleminden... yok, bu da olmadı. Hah, buldum! Klavyesinden) bunları duymak (ya da okumak... öf be! Meğer ne zor şeymiş yorum yazmak :D ) çok ilginç ve şaşırtıcı doğrusu. Dediklerine aynen katılıyorum. Sabah Shrek ile uyanma kısmına hariç tabii :)

Son olarak da; Amin, cümlemize inşallah.

Türabi dedi ki...

:) Çok zevkli bir yazı okudum...Teşekkürler..

papuç dedi ki...

@mit ,yaw ben de diyorum nerede bizim blog aleminin mit'i hani nerde yorumu :) bu arada öhö öhö hep bildik tarzdabiri olamadım hep standart laflar edecek değiliz dimi:) ama birazda haklıyım yazdıklarımda :) yorum için tşk ...

papuç dedi ki...

@Türabi, öncelikle hoşgelmişsin sefalar getirmişsin..ayrıca birde yorum yazmışsın :) bir bloger daha ne ister:) yorum için teşekkürler...