27 Aralık 2009 Pazar

Şaka Gibi! Bu Adam Kimi Görmüş Böyle :P


Share:

10 yorum:

bahar gelsin dedi ki...

:))avatarı

NoEngel dedi ki...

Merhabalar,
Bu adama hiç benzemiyor ama sanki sevindirici bir şey görmüş. Bu ilginç paylaşım için teşekkürler.

papuç dedi ki...

@bahar gelsin, o kadar mı kötü yaw :))

Bence bu adamcağız beni görmüş de olabilir :P korku insanı ne şekle sokuyor görüyorsunuz dimi :D

papuç dedi ki...

@NoEngel, onun sevinci benim korkmama neden oldu :D

yorum için teşekkürler...

mit dedi ki...

Noel babayı :P

papuç dedi ki...

:))))

Bahaar dedi ki...

bence bu adam görse görse photoshop görmüştür :Pp

đerkenαя dedi ki...

Ay nedir o gözlerin hali ya, ben onu görsem ne şekle gelirim tahmin edemiyorum :))
Baki sevgiyle..

papuç dedi ki...

@bahaar, neyi kimi görmüş bilmiyorum da kendine bir daha zor gelecek orası kesin :D

papuç dedi ki...

@derkenar, alemsin Allah iyiliğini versin:)